Maschi per blanquecimentu pelle

Quì vene u veramente stà bè, u sole, una ventu fresca è un occasione una timida chì ci accumpagna ogni ghjornu. E ogni cosa sia bellu, seppuru cun un bon umore di statutu, un "but" ùn hè micca ghjustu nantu à quale ùn puderebbenu scurdà. Parlate di sunburn, sunburn di a pelle di a fàccia è d'altre parte di u corpu chì sò più propensi à l'effetti dannuzii di a radiavi ultraviolet.


Por desgracia, cù l'agradable chì u soli ci duna, pò ancu esse momentu tristi. Entre elle sò peccati è pigmenti chì necessanu una relazioni especiali à i ghjinochje. Una di e decisioni più impurtanti è seri in relazione à i difetti di u pelatu hè u so blanchizamentu.

Certu hè una mascara! Probabilmente, ùn ci hè nimu chì ùn avete micca infurmatu nantu à i masks di una quantità enorme d'infurmazioni, ma però, ricurdannendu l'intruduce, moisturizing, reddening masks, hè raru per sente di u blanqueo.

E cosmetologi standard parvene un bleaching effittiva 1-2 volte à u ghjornu cun un inseme di 50 g di 3 per centu perossu di l'uruglu è 2 grammi di ammonia. A trasfurmazioni si deve esse à 10-15 minuti. Una volta, u mezi ottimali hè u zuccaru di limonu, cum'è una di e più efficace è tendita. A ricetta hè quella manera: mix 1: 1: 1 acqua, u zuccadoru di limonu è l'acitu di tavuletta, è da asciugare i mancu spustamenti è dopu à deci minuti lavate l'acqua calde. S'ellu si pò assicurà, a pelle pò esse umidità da a crema.

Maschi per blanchirà a pelle di a faccia

Di sicuru, unu ùn devi micca ubligatori facial. Questa hè un modu efficace à effettuà per cumbattimentu di peccati è di e area di pigmentu di a pelle, è un modu assai dulce. Cumu l'altri maschi, avà devenu esse preparatu immediatamenti davanti à u trattamentu di a faccia, è sò appiicati à a pelle è dopu un certu tempu hè lavatu cù u discitu di cuttuni mutada. Hè ricurdatu per somice a pelle dopu à u prucedimentu cù crema. U cursu ùn dura più di 60 ghjorni, i mascarati sò fatti tutti l'altri ghjorni.

Eccu uni pochi di ricetti per preparà una mascara blanquecive per a pelle normaliche è oliu.

1. Maschera di mustarda . U polluce di mustarda hè umidatu cù l'acqua è mischisfata finu à ottene una sfolievia, appiicata à a pelle di a fàccia è si mantene finu à chì u focu lumi. PERO! L'utilità di sta ricetta ùn hè micca cunsigliatu per l'espansione di i vini sanguini, è l'insulazioni eccessiva di a faccia.

2. Mascara di u ghjacciu di u viburnu . Bramani crusichi sò struciati per fà u zuccherinu frescu, umidissimu cù un napkin è ponu nantu à a fàccia di 10 minuti, da volta a piacè riduce e ripetiri a prucedura. In u zucchero pò esse aghjuntu biancu ovo (in proporzioni ugguali) è una crema nutritiva grassa. Ma allura l'addumanu hè tenutu per un'altra à 30 minuti.

E un par de ricetti per ogni pelle:

3. Masque di zucchero di col agghiu . Hè preparatu è appiicatu in modu simili à a mascara di izkalin: una servirettina umita in u zucchero, possu 10 minuti in a fàccia. Rinvule cù acqua calde.

4. Pulizia di levitu . U legatu frescu si pò diluccu:

a. Per a pelle grasa: in 3 percent peróxido di l'acqua;

b. Per a pelle normalmente: in acqua calda;

c. Per a pelute secca: in u latto quartu.

A suluzione riflette hè appiicata à a faccia è mantena finu à sicondu solu.

5. Una maschera di melone è cipudine . In u meli in una ratio di 1: 1 o 1: 2 aghjunghjene frischi esprimida di cipolle. A consistenza hè appiicata à a faccia è si mantene da 20 minuti, lavande in seguitu cù l'acqua calenta cù una padedda di cuttuni, è dopu cun un discu secu. Per una pelle magica, a cipolla pò esse mischju cù l'acitu (1: 1), tenite durante 15 minuti.

"At Last" uni pochi cunsiglii

Eccu, quellu chì hè questu. Sia a più notevilla sta stagione!