Skin cleansing after cosmetic decorative

U cumandamentu sacrinu di a bellezza - lavora à appaghjà la maquillaje prima di andà in lascia è purifichèghjanu a pelle dopu fattu di make-up. Ma cumu avemu a ricurdà! Agghicà finu à u pilone per fà ... U cumpagnie chì anu aghjustatu u piacè cù u mezzu utili è dispostu chì aiutavanu à eliminà a pintura da a fàccia rapidamente è faciule.

1.Express cleanser "cleansing-toning face-eyes" di Lancaster

U trattatu di a purità di a pelle, dopu à i cosmiculemi decorattivi, hè un piacè per a peddi. Dopu tuttu, hè liberatu da una strata di fundamenti, l'ombra, mascara è altri prudutti d'estetichi aplicati à a pelle. Questa hè una grandissima solu per quelli chì sò in prumessu. Un tonic di purificazione cù extracte florale facilite facilmente a ricuperà a vostra face da u maquillaje è di terra, mentre tonificà a vostra pelle. Pè u sensu di pulizziunità è frescura. Ùn precisa micca lavatu cù l'acqua è l'utilizatori sussegwenti di tònica.

2. Un rematchore di ochju in u situ di Pupa

U liquidu limoso per un ochju urgente di cumpunimentu effacciatu efficae ancu i cusici persistenti. Ùn ne perghjetti micca irritatu, hè adattatu per l'ochji sensibili è quandu si tratta l'usu di lenti. U pruduttu hè arricchisci cù a sustanza diglicerina, hè adupratu per a furmazione di u pilu dilicatu di e parolle. A purificazione di a pelletica dopu à i cosmologi decorattivi hè una stampa impurtante nantu à a strada di una cara sana è radiante.

3. Gentile two-phase make-up remover eye-lips from Collistar

Riparitura suave per a rivoluzione di u mischju di l'ochji è a bocca compone di duie fasi - oliu è acqua. Trascinendu a buttiglia, avete un saccu efficae è sicuru di u make-up (inclusi imperme à l'acqua). Pudete esse usatu cù l'lenti di contactu. Extracts of mallow è Calendula cum'è una parte di u pruduttu piglià a cura di a cutiddia delicata di e parolle, furnisce cù frescura è di salute.

4. U ghjuccu di l'ochjianu è di u labellu di rinfriszione di Skinc02de Essentials

U gelu più guidu senza cunservatori, tingi è sapori facilmente è senza traccia sguardi di cosmichi di l'ochji è i labbra, inclusi prupone à l'acqua. Refresque è calà a pelle. Appretenu ancu per l'ochji sensibili è quandu si ponu accustà lenti di contactu. Contene panthenol, chì pruteghja i pinnidi è aiuta à mantene a chiarità di u cuntrolu di u visu.

5. Intervene 3-in-l dirizza cleanser exfoliator primer da Elizabeth Arden

Un esfegadu unicu per a cura di ogni ghjornu. Cumpìttimu, ma limpia a purle di a maquillaje, sebum, di terra, è impedisce ancu a so crescenza. Grazie à a formula innovadora cù extracti d'arbi di clover, soia è avocado, u complexu Biodormin è TDS (beta-hydroxy acid) funnule arruganti, integumenti di a pelle forza, rinfriscà, anu più elasticu. Prestu i preparalli a pelle per a cura sussegwente.

6. Mousse finissimo suave di Transvital

L'arbeite dolce bassa pò liberà facilmente a faccia da a pintura, suavice l'epidermisa è neutralizeghja l'impattu di l'acqua dura. Pudete esse usatu per qualsiasi tipu di pelle. I silti vegetali crescenu l'elasticità di a pelle, dà a faccia un brillo.

Espertu chì avete

A purificazione di a purzioni dopu à i cosmologicu decoru hè assai necessariu, è ùn importa sia chì avete un magliaghju o micca. Inutili, u "cocktail" di dust, sebum, reste di maquillaje ùn permettenu micca chì a pelle respirar è esse rilieviamente. In u risultatu, in a matina, svegliate cun inzergate è inflamazioni nantu à a faccia. U principal requisitu per i cleansers hè u cumpletu di u tipu di pelle. Per secchi sensibule - manchi arburiche (latte, mousses, toni senza alcola) seranu più adattati, per un grassi è propensu per a inflamazioni di a pelle - gels e lozione. Sè attivamente utilizatu mascara, pencils è umbras ocularis, aghjunti un uttellu speziale per lavà sta zona. Serà aiutatu à rimbiscià e so costi da a zona licenza da facilità è senza forza. In ogni modu, u grande rolu à una scelta di mezu per i demaghjezze abbitani. A cosa principal hè chì dopu à lavà nantu à a pelle, ci era solu un sensu di frescura è purezza. Sensi di pegdinà o strimità ùn deve esse micca.