Solista di u gruppu VIA Gra Albina Dzhanabaeva

U solista di u gruppu VIA Gra Albina Dzhanabaeva hè natu u 9 di aprile 1979 in a cità di Volgograd. Albina hà campatu in una famiglia grande, hà un fratellu più chjucu è una sorella più chjucu. Babbu Albina - Boris Janabaev - geologu. Hà travagliatu com'è un furasteru, spessu seguitavanu viaghji di cummerciale è piglià una piccula Albina cun ellu. Hà amparatu a manera di piglià mudelli da u locu, sta attività era assai piacevule da Albina, è in u tempu hà da esse un geologu. Quandu Albina era sei anni, a so tia pigliò à a scola musica. À l'escola di musica, Albina assistitò à lezioni pianistichi. U studiu nantu à a scola di musica era attribuita à Albina ùn hè micca facilmente, ùn ci era micca scopu di apre studienti è parechji opere funzioni musicale quandu l'ugguali ghjucanu à a strada.

Mi vulia saltate classe, ma i mio parenti ùn m'anu micca datu lezioni. Avia, aia, mamma è babbu piglià à Albina à a scola di musica in u turnu è aspiteva a graduazione per piglià a casa di a famiglia. A classi in a scola di musica fu fattu interessante è dispunibile, quandu Albina cuminciò à assiste à lezioni corale in più di lezioni pianistichi. In a scola secundaria, apprendu chì a zitella assistente à u coru, hà attrautu per participà in tutte e festa, cusì hè chì Albina canta. A l'età di 12 anni, diventa un solista di u gruppu di scola, a principale parte di quale consistia di sette anni.

Dopu dopu studiatu in u culleghju, Albina va a cunquistà Moscu. Ingresseghja à u College Musicale Universale chjamatu Gnesins. Mentre era studiu à l'scola, truviu u mo primu amuri, ma ùn hè micca ghjunghje à u casanu, ma in un ghjattu civili i ghjovani ghjùnni vivi longu. Sicondu Albina, a famiglia ùn hà micca travagliatu, quandu i ghjovini ùn anu micca nuddu tempu per a vita persunale. In u ghjornu à a scola, u travagliu hè in a sera. Tramindui travagliani in u teatru - u cabaret "Bat", participà in estremi, cantava, danced, è ancu preparatu i so numeri. Dopu a graduazione, Albina travaglia in publicità, hè sparta in commerciale, perchè ùn hà micca vistu e prospetti in u teatru per ella stessu. In cerca di u travagliu di travagliu. Albina assistitò parechje castings. Unu d'elli era u gruppu coreanu "Bianca bianca è i Sette Nini". A sentenzia hè stata successu, è dopu cunfirmò un cuntrattu cù i coriani. Hè offritta u rolu di Bianca bianca-straniera. Havi bisognu di amparà l'alfabetu coreicu per leghere liberu u so rolu, ma in più di i prublemi di lingua, hà sviluppati difficultà à cumprender una cultura straniera. Ma nantu à u tempu, diventà più faciule, secondu a Albina, u so travagliu in Corea, ricurdeghja cù calore. Dopu trè mesi di travagli in u musicale, Albina torna à Mosca per una vacanze, induve hè invitatu per travaglià cum'è vocalista in coru di vucali in a squadra di Valeria Meladze. È Meladze stessu invitatu à travaglià. Ella cunforme è u minimu u cuntrattu cù i coreani.

U persunale di Meladze hè un omu di doce omi, hè una donna. U restu sò omi. In u princìpiu era difficiule, cum'è Albina dice, anu tutte ciò chì in modu riguardu à l'armata, ma hà avutu l'usu. U travagliu in Meladze, Albina hà scuntatu un ghjovanu chì hà diventatu u babbu di u so zitellu. Ella dice chì ùn hè micca di u squadra di Meladze, ma hà alcuni relazioni per fà affaccà. In a maiò parte di i rumuri, Valery Meladze stessu hè u babbu di u zitellu di Albina. Questu hè un subject favourite per i ghjurnalisti. Ancu u divorziu di Valeriu Meladze cù a so moglia Irina, cun quali anu visitatu vinti vinti anni è fece a trè zitelli, hè assuciata à Albina Dzhanabaeva. Perchè u nome di u babbu di u babbu Albina hà amparatu dilicatu, u publicu hà dicisu chì era Meladze. Tuttu l'imbastitura Albina cuntinuau a travagghiari, l'embarassu hà vinutu bè è finu à u seimu simbulu cumpresu in concerti. Albina hà partitu per a licenza di maternità cù un corpu faciule, cum'è Meladze prumittia di trattallu dopu u decrettu.

In u 2004, Albina divintò una matri, hà spennuta in cura di u babbu - Kostya. Quandu custata era sei mesi, Albina hè offru à fà un solista in u gruppu "VIA Gra", nantu à a recommandazione di Valery Meladze, u pruduttore di u gruppu hè u so fratellu Konstantin Meladze. Albina rimpiazzatu in u gruppu Svetlana Loboda. Era dura, siccomu Albina hè stata constantemente cumparata cù Loboda, ma hè sustinuta da l'altri dui solista Nadezhda Granovskaya è Vera Brezhneva, è di Konstantin Meladze, u pruduttore di a banda. U travagliu di Albina in u gruppu era un video per a canzone "U Munnu Ùn Semu micca Sognu Di Questu". Ancu si i solisti in u gruppu cambianu assai spessu, Albina Dzhanabaeva, ha statu restu à questu ghjornu u solista di u cullettivu. In u 2009, Albina intrì in a Facultà di Psiculugia, studiu chì ùn hè micca piacevule, ci sò viaghji cuntenuti, viaghji, ùn ci hè pocu tempu per studià, ma Albina hà abituutu per affruntà cun difficultà.

Un altru annu 2009 per Albina era significativu in chì a prima volta in a scena vinni u figliolu di Kostya. Albina, cù Konstantin, è Nadezhda Meikher è u so figliolu Igor hà participatu à a festa "The New Wave Children". In u 2010, Albina Dzhanabaeva addivintau a faccia di l'empresa chì prumova indumentu di moda è accessori di a donna - "Amore Republic". In u 2011, per a prima volta participa in u prughjettu di televisione "Dansi cù l'Stelle" in u canali "Russia", cunparatu cù Andrei Fomin. Prima di st'occasioni, Albina rifiutò à participà à varie TV shows. À u spettaculu, Albina hà sappiutu cunquistà tutte i membri di u jury cù u so plàsticu è u so paese. Unu di i balli più belli cù Andrei Fomin hè a rumba. A l'età di 31, u solista di a banda VIA Gra Albina Dzhanabaeva ferma assai è hà assai piani per u futuru.