Negligenza medica, casi di vita

Quandu u duttore prescriva una medicina, hè guidata da parechje cose: un diagnosi, una spettaenza, una situazione. E in certi casi, sgualte, ancu motivi egoista. Oghje, parleremu nantu à u tema - negligenza medica, casi da a vita.

Un corridore largu, parete di lumi, fiori nantu à i cateni di fiori, bagnu bagnu. Tuttu - per a cunsulazione è a cunfortione di i pazienti, cumprendi una marca nova fresca cù un pila di cups. No, a medicina pagata havi sempri assai vantaghji: mancanza di coleta, cortese di u bastone.

Eppuru, sicuru, a cosa principal hè u mèdicu stessu. "Ci ponu esse espertu chì i specialisti quì sò in u listessu nivellu cum'è u restu" - Zhenya hà rignò in ribelli i so spalle. A visita à u ginègruvatu sempre hà causatu un ranghu complexu di sentimenti micca assai piacevuli: colesdi, dispusizione i medichi fatta in a cunsultazione di e donne, una sedia fridda è movimenti rude, dolorosas - Zhenya chiuì l'ùacchi.

"Sviridov Evgenia, venite", disse l'infermiera bonita cun u surrisu simpaticu, è u pesadore dissipava.


Kind Doctor

U duttore li piacia ancu di più. A tranquillità, prumessa, cun una vista curretta di l'ochji grisos inteligente, hà dumandatu dumande in modu delicatuu è gentile. Ancu l'analisi è i prucessi chì eranu assai cusì. Avè untu una reunione in dui simani, u duttore urdinariu prescritti è una altra droga cun un nome difficultante.

- Una bona cumpagnia, francese. Ùn ci anu micca nisun analogi, veramente crede in mè - ùn hè micca publicità - hà trovu u pacchju cù a so carta di a carta cun un nome. In reverse, una donna bona cù un capeddu biancu era capita, è u nomu di u fabricatore era indicatu davanti à a so testa. Zhenya rissi: a bellezza di publicità era cum'è duie pate d'acqua cum'è a so amica di l'escola Natasha.

"Ùn ci hè prublemi - chjamate mè, Zhenya", u duttore l'hà detta.

- Hà avutu succiditu per averà Valentina Grigorievna, - hà dettu l'amministratore, - un spécialiste assai bonu, è da a visita dopu avete un scontu.


Preparazione di Miracle

"Certamente furtunata" Zhenya accurdò cù a soia in mente. E u duttore hè excelente, è i prezzi ùn sò micca troppu altu, è "sterminà u soldi" ùn ùn faci micca oliu - i prucessi piglià solu u più necessariu è l'abbandunà u telefunu.

Cusì, ùn deveremu micca da ricurdà a prescription - quandu u medico hà dettu, significa, hè necessariu. Zhenya era surprisa è piacevuli cun fiducia causata da u duttore. Ma l'alegria hà dimustratu quandu u spidiziu di u labellu chjamatu i sumeri - a qualità in Francia era micca bonu.

- Ci hè un altru droga - quasi analogu è più vechja più veloce. - Offered à l'ortugrafia, videndu a so cunfusioni.

- Ora, un minutu - Zhenya hà pigliatu u telefunu è marcate u numeru di u duttore.

"Aghju intesu," Valentina Grigoreevna respondia affascinatu. "No, caru, ùn aghju micca cunsigliatu assai". Sicura, questu hè u vostru mistieru, ma i ricordu solu i fondi chì sò sicuru. E questa ... A salute, hè megliu ùn salvà.

"Allora vi guardaranu qualcosa cosa." Zhenya hà apertu a purse.


Dopu à settimane dopu, ella visita a Valentina Grigorievna.

- Avete pigliatu a droga? A vi, oiu, ben fattu, u risultatu hè oblicu, chì vulete dì? - U duttore scrivia qualcosa nantu à a carta, poi pigliò un insetu di formi cù i risultati di e teste. Ci hè vultatu chì Genet necessitava un cursu di almenu e trè medicine plus vitamin capsule. Tutte e prudutti sò di a listessa firmau cum'è prima.

"U regnu di l'economia stretta cume" Eugene hà accusatu bè fretu. E Valentina Grigorievna frunze cù u fruttu, forma perfetta di e so celluli.

- Sapete, caru, questu hè veramente l'ottima scelta. Forsi sospettate di qualche tipo d'intiressi? Se vulete, puderete andà à un altru especialista. Forsi quandu avissi cunsigliatu qualcosa più pressupostu. Ùn pigliu micca soldi da quì per l'appuntamentu - pudete fà una appuntamentu cù un altru mèdicu ", finita frustratu.


Zhenya sintì un sensu di culpabilità. Purtate, valore un omu. Qualessu tipu d'interessu propiu pò esse, se ella ùn vole micca piglià soldi per a riceve?

"Nimu, voi, Valentina Grigoreevna, ùn si hè micca offisu," Zhenya babbled, sintìmulu à ruborà, "aghju avà ... In generale, cunde di fiducia, è aghju esse risultati i vostri cunsiglii.

"Ùn sò micca offisu," u duttore rieghjava boni. - Sapemu chì u piacè ùn hè micca bonu, postu chì solu ùn aghju utilizatu l'preparazione di sta firuzione.


"E aghju purtatu, è a mo figliola hè tuttu cuntenta" - di colpu, nè à u paese nè à a cità fù Zhenya si ricurdò di u cursu classicu di vendezza di i mercati di i vestiti. No, l'intelligente Valentina Grigorevna ùn era micca à tuttu cum'è u mercatu. E quale hè u benefiziu? Ùn hè micca vendita o distributore. Solu una persona rispunsiva per u travagliu - Eugeniu si mette in una borse cun una catedra medica.

A quantità era più grande di Zhenya avìa esperatu. N-sì, perchè u burghju burlate ... È à a sera, truvò in un mail a carta da quella cumpagnia Natashka, cum'è una spugna di publicità. Ella offru à travaglià - per sviluppà u disignu di libretti è inviti per una cunferenza medica.


Nova infurmazione

U ghjornu dopu, Zhenya si n'andò in l'uffiziu di a so amica per discutiri i dettagli. A cumpagnia hè chjaramente micca povira: un spazioso edifiziu cù reparazione di qualità europea è una sicura prestitrata. Natasha a pigliò subitu subitu à a so attività, trattò u so cafè.

"Quì sò i materiali", a mozza hà datu un cartulare, "ma perchè vo circate à l'poster?" Ella dumandò.


A mira di Zhenya era in chained à u calendariu cù l'infermiera di Natasha.

-Ah, ognunu hà digià riride per questa similitudine! U dirittore ghjienti chì per culpa di i similisivi è mi pigghiau à travaglià, - un amicu hè smillatu.

- È aghju tutti l'avete principiatu per pratica, per rinfurzà u budgetu, affacciatu da a vostra stessa. U mo duttore averna assai. Bonu, chì cumbinanza!

"Si u duttore amò, ùn hè micca una cuncorsinia" rireva l'amicu ", hè un càlculu chjaru, a pulitica di a nostra cumpagnia. I medichi ciamate un amori ciò chì hè benefica per elli ...

- E chì hè u benefiziu?

"Sò cusì impughjatu!" Sì u vostru duttore hà cunvinta chì hè u megliu di droga. Hè assai boni, hè veru. Ma in u mercatu sò assai assai. L'hà sceltu perchè u vostru duttore urgei. Allora ... vai à un seminariu strangeru à a spesa di a nostra sucità o di una cunferenza, è da - un banquet. E avutri soru piacè.


"Natasha, poi, chì Valentina Grigorevna m'era ingannatu?" "Zhenya si ricurdò u sonu di u duttore chì evocò tanta fiducia, è e cedifiche in i so ochji.

- Eppo, uh ... Ùn ùn fallanu, ma espresi a versione più preminenti di a so verità medica.

Hè stata appena chì hà stata messa via di quarchi peggy ... È à u stessu tempu un battu fù intesu à a porta, è Valentina Grigorievna hè ghjuntu in l'affari: un vestitu eleganti, scarpi carichi, ghjuvelli d'oru.

"Bona sera," Natashka accolse. "Cumu fate?"

- Avemu travagliatu, Natashenka, avemu travagliatu, veramente vulemu assiste à un seminariu in Spagna. Sò avete cosi costuali - avete a pogovarivat. Ricorsu ... "Hè firmata quandu hà vedutu Zhenya.

- In voi, a grande attrenda morse! - Sondiri, Zhenya satau.

Perchì parechji ghjorni ùn hà micca pussutu ripiglià. Era ghjucatu à chjamà è spiegà tuttu, chì hà sceltu per venite personalmente. Di colpu Valentina Grigoryevna chjamò da ella, è dicia secamente ch'ellu ùn averà più di guidà.

"Partu da a clinica senza aspittendu e chjappi. I Collecgielli mirani à mè a liberazione - prubabilmente i maladie ingrati sò culpati. E passaghju a carta in un altru mèdicu.

Sò sicuru d'ellu scrite un centesimu di sinsunziu! - e, senza dichjarà addiu, colpu.

Sulu un mesi dopu, Zhenya era capaci di superà e si vende à u duttore.

"Ti sia tuttu," u ghjovanu duttore sintumu.

"E ... ùn avè prescrive nunda?" - Zhenya hà dumandatu appressivu.

- Perchè avete bisognu di prescrive quarchi cosa? À voi tutti sò i diritti. In casu, se vulete, pudete bè vitamini - hà pigliatu un aspettatu Zhenya spavintatu. - Iè, ùn anu micca micca incu, u nostru, internu, di prezzu. E mi spergu quandu avete principiatu prestu à fiducia i cuntaciamenti medichi di novu, "u duttore brusgiulava, è Zhenya rimette à a so rinoma.

Alas, a corruzzione in a medicina hè abbastanza cumuna. Ogni annu, migghiara di medichi domestiani participanu à visità seminari in l'esteru, và à i conferenze internaziunale è ricivi incentivi per urdinarii di pacienti à certi medicini di una sucità agricula specifica.


E sti pratichi medichi ùn sò micca solu in u nostru paese. Per esempiu, unu di i medichi annunzii di i medichi di i Stati Uniti amparunu: 9 di 10 Aesculapiu receberanu parechji tipi di recompensii di l'imprese farmacéutica. Pràticu hè assai cunnisciutu quandu u fabricatore furnisce l'equipaggiu per l'uspitale cù un discountu significativu (micca prescrittu in u cuntrattu). U mèdicu di u centru di l'ingaghju s'impegna à annunzià annantu à l'uggetti d'uttine di una certa firma - ma digià cù u prezzu pusatu in u budgetu, sicuru. Hè inacceptable quandu a cita di "pagata" per una bufalce, è ancu nantu à a salute di u paci, quelli chì quandu u viticultori innecessariu o altri medicazione sò prescritti, sò ancu trovi in ​​pratica mèdica.

Cumu trattà cun questu?

Ideally - per truvà un duttore chì hè fiducia, u megliu di tutti nantu à i raccordji.

Ùn si sìanu timori à tutti i tempi, acieranu l'effettu di a droga, i so contraindications, analogues. Se ci hè un suspicatu di un "divorziu" di soldi, ùn hè sensu per cunsultà un altru mèdicu, un farmacista in a farmazia.


Tutti i medichi chì appiate à avè una "auturità più altu" - u capu di u capu, u capu di u dipartimentu, u cumitariu di sanità, finu à l'ultima.

In ogni cità, ci hè una "linea calurite" di l'Agljale, u cumuni, induve avete risponde à u vostru appellu.

Sì vi esse vittatu di tali "divorziu" è negligenza medica, casi di vita chì si trovanu constantement, cuntattate u tribunale - questa pratica hè.