Idei originali di Pasqua: pittura i uvaghji per Pasqua cù i nostri propri mani

Sicondu a tradizione, a tradizione di a pintura uova di Pasqua hè assuciata cù l'imperatore rumanu Tiberiu, à quale Maria Magdalene presenta com'è un ovu un ovu chì simbulizeghja a risurrezzione di Ghjesù. L'imperatore hà dettu chì ùn hè micca impositu à risurrezze da i morti è questu hè cusì ovvidu chì u fattu chì l'ovu biancu li prisintò. À quellu stessu momentu, in l'ochji di u cuntenutu Tiberiu, l'ovu hà cambiatu u so culore è diventonu torna. Dopu eddu, i cristiani in Pasqua anu bisognu dipoi u ova in parechji culori, chì sustene a credulita sincereghja in un miraculu. Hè avemu suggerutu chì avete più allora è ùn puderebbe pitturaru i ovos di Pasqua cù i vostri mani, ma incorpori l'ideii originali per decoratori di u nostru articulu.

Oghji per Pasqua cù i so propri mani: Cumu tiri raccollere

Questa varianti di l'ulechju di decorazione per a Pasqua cù i vostri mani sò incredibile simplice, ma à u listessu tempu assai originale. Tuttu ciò chì hè necessariu hè u pittura di i pezzi è una bona cinta elettrica. È ùn si scurdate di i guanti chì pruteghjinu e to mani di u tisu.

Uova di Pasqua

Mustrà i duminii

Istruzzioni step-by-step in pittura di uova di Pasqua cù i vostri mani

  1. Pigliemu una bona cuttura elettrica forte è tagliate da elli uni pochi ciglioli, a larghezza chì deve esse uguali à u diamitru di l'ovu.

  2. Scappamu ogni ovu cù cinta insulante, chì formanu u patronu desitxutu. Per esempiu, pudete fà una striscia in u mità o una cruciera.

  3. Pute u ova in un cuntainer cù tingi diluuti è tenite durante 5-7 minuti.

  4. Pigliemu l'ova dipinti è l'asciugare cun un pappu di carta. Eliminà a cinta elettrica.

  5. Scambià i crescritti nantu à un pratendu bè è hà dettu i nostri parenti cun inzuccarati di Pasqua cù raffi.

Ovi di marbre per Pasqua cù i so proprii - stratificazione uriggini cun foto

Infatti, marmurinu in u sensu direttu di a parolla, cume krasanki hè difficiule di nome. L'oghje prestiti turnanu per esse assai brillanti è cun un patore interessanti chì s'assumiglia un pocu di culore marbre. U puntu impurtante: utiliscia per a pittura solu quessi unghie unghji chì ùn cuntene u formaldeidi, camphore è toluene. Inutili, tali krasanki ùn pò micca manghjatu.

Oghji per i nostri mani in Pasqua

Mustrà i duminii

Pittura di uova di Pasqua

Istruzzioni step-by-step in modu di pittura di uova di Pasqua

  1. Pigliemu un tazza di pezzu cù l'acqua è, da volta, ci guttatemu in vernici multicoloru per unti. Serà abbastanza solu qualchi giganti di ogni culore per furmà un densu film nantu à a superficia di l'acqua. Allora, usando un bastone di bastimentu o pezzo di lignu, cunnettacolate diverse culori, imitannu li tacchi nantu à a roccia di marmo.

  2. Vai à a più culorazioni. Per fà quessa, cumincià l'ove di ciumi in un vetru è ghjuchjerà cusì chì tutta a film di laca hè nantu à a superficia di l'ovu.

    A nota! Assicuratevi l'usu di guanti per evità di vernicià a pelle nantu à e vostre mani.
  3. Amparemu a krashanki prestu nantu à una superficia secca è lasciate a secca per una meza ora.

Uova di u Galacticu per Pasqua cù i so mani stessu - a struzzioni urdinariu con foto

Longa prima di l'avventu di u Cristianu, l'ovu era un simbulu di nascita è rinvivimentu di a vita. Ci era ancu i tiurìggini chì spiega l'emergenza di u nostru mondu da un ovu galacticu enormi. Oghje questa suposa sona abbastanza ridícula, ma ci hè ancu una certa verità in queste. Fighjate l'imàgini di a galaxia: anu una forma spongiforme oblunga remotamentu di a forma di u ovu. Allura, perchè ùn combina micca e dui imagine è u colore di i ovi di Pasqua in un stile cômicu? In particulare, postu chì cun l'istruzzioni urinale da a classa maestru preparatu da noi, serà micca bellu faciu fà questu.

Mustrà i duminii

Istruzzioni step by step per a pittura di uova di Pasqua cù i vostri mani

  1. Accuminciamu cu l'appricazzioni di u culore di basa - nìuru. Demu i nostri oghji di Pasqua per a prufundità ghjustu è, in contru à u so fondu, parechji culori anu più brillanti. Pigliate a pintura acrilica negra è cibu cù tutta sguera. Facemu i lochi secchi in una bandita.

  2. Preparate una panafletta di sfumature per decorate i lochi di "spaziu". Per fà questu, avemu sfruttate i culori di i fiori bianchi, blu, làssuli, blu, rosa, mint, gialli è viole, nantu à una pittura pianura o pittura di l'arte.

  3. Cù un sciccareddu anu fattu, appricà una strata fina di pittura bassa in u palcu nuvole. Siempenu assicuratevi.

  4. Apply the next layer of mint shade. Coperapenu ancu tutta a superficia entera di l'ovu. Avemu aspittatu à secunda sana.

  5. Murgeghja issa un pizzuddu biancu cù u pilu di l'ova. Ùn facemu micca cusì cun un sbagliu, ma cù l'aiutu di una spugna o un pezzu di una spugna di a cucina. Paint hè aplicatu à a parte media di a pratica.

  6. Dacciu u capu una piccula appicchissa è immediatamente tonificate u mezu di u ovu cù una spugna cù a pintura rosa è lilla.

  7. Appena aduprà a pittura amarica. Per fà quessa, l'spugna solu hà magre sottu spumante in u pittura è appricàha puntualmente.

  8. In cunclusioni, simu chjappini puntu bianchi chì simulerà astresciunu in a galaxia. Per fà questu, avemu da scrivele a pittura bianca cun un pappellettu dura è, cuminciannu u pilatu di novu cù u polgaru, spray l'articulu di u pezzu.

  9. Omi cômichi prestu per a Pasqua cù i so mani cumpiuti da una strata prima di vernice incolore. L'avemu lasciatu è si mette in una bella cesta.