Stile militare in i travagli di couturiers russo

L'ultimi dui Semi di Moda in Mosca, chì hè stallatu questa primavera, pò esse chjamatu militari senza esaguerazioni. No, nisunu cummattutu tra beni o nantu à u podju o à a parti di l'avvenimentu. Solu un stilu militari inundatu i podiosi di e simuli di Mosca - praticamenti ogni designer, siddu ùn hà micca fattu u tema militare à u core di a so cullezzione, poi, almenu, hà pagatu l'attenzione debbuli.

A tali militarizazione di a moda ùn hè micca surprisante - u tema principal di e nutizie è di a conversazione di cucina hè statu annu da a situazione pacífica in u struitu vicinu. Lu cunflittu militari, chì hè sempre attentatu di rimbursà a Russia, abbanduneghja una marca in tutti l'esferi di a vita - è in a moda, cumpresa.

A culliglia militari in più di pruvucanti di sta staggione era Patroniki da YeZ da Yegor Zaitsev. Yegor Zaitsev, cuntinueghja u tema militare principiatu l'ultima temporada, sta volta u purtonu à u puntu d'assurduzza. U so show deixò à daretu un sensu depressante, cuntinuatu è à pocu mitigatu da i waddles eleganti di Natalia Drigant.

Dopu avutu tutte e mannechi chì anu trasfurmatu in calze, l'udienza era prestu à vedà nantu à u podju forti forti in tartaruga, ghjuvelli straggiali è pratichi pratichi militari. L'imaghjini di u gruppu di disignu di l'Uffiziu "Armata di Russia" fucinati masks è balaclava, è ancu inscrici cum'è "Courtesy of the city boet".

E, finarmenti, Igor Gulyaev presenta una versione femminile di l'esercitu à l'audience. In i so mudelli, ci era solu un ligeru suggettu di stu stile - u culore, cut, dettu separatu. Tali "capri" è "tunici" viranu ancu a donna più esplicittiva è riggina. "Questa ùn hè micca una guerra, hè solu una moda," - dice u designer - "bellezza chì devenu guadagnà" ...