Una piccula cucina: trè reguli di u praticu prugettu

Kitchenette - una forma di sfida à l'inspirazione creativa è u talent creativi. U so designu currettu ùn hè micca una faccenda facilissima, but fascinante per quelli chì ùn sò micca teme di difficultà. I so designatori facenu chì a vittoria hè più ch'è veru, sopramente quandu anu osservatu l'axiomes senza cumplicati.

L'internu lacunatu hè una cundizione impurtante per una stanza chjuca. Soffiani è pareti, tintatu in u monocromu, l'absenza di elementi decorattivi pretensiosi, riguridii di linii, superfici "aperti": tutte sti tècnii pirmettenu à aumentà visualmente l'ispaziu, incullatu cù a luci è l'aria.

In quantu à e mobili è l'appruvisamenti di e casu, appieghjenu e listessi condicions. Forme geomètrici o classichi, u minimalistic design, multifunctionality, ergonomia sò ciò chì devi à prestu attentu à u primu. À u listessu tempu, u cunzellu, rinfriadori o cabine fugliate pò esse luminoso - questu accentu si cunfruntenu à i tendenzi inturniati di moda.

Un tabburettu di finestra in una chjesa petite hè un ughjettu di esperimenti applicati. Pò esse diventatu in una zona di salone, furnise cù un lettuce o un sufettu, un storage room originale, furne da un coffre integrittu è ancu - in una superficie di travagliu supplementu, installendu una tola.