Vera Glagoleva, attore è direttore cinematograficu

S'è giudici nantu à Vera da a so aspettazione, pare chì ella hè una di questi chì averebbi deve esse protetti, custodiati, prutetti di l'affari di a vita è circundati da l'assistenza. Questu, da a strada, sempre briuneghjanu l'omi ... Ùn a mai sapi comu "cammina à i cadaveri" è daverna à l'altri coddi. E quellu chì ùn era micca?

Ma per dì chì Glagoleva - una donna matuva è spoiled, era ancu ghjusta. L'attore è u direttore di film Vera Glagoleva ùn hè micca cunsideratu cum'è fragili chì pò esse. Sà chì sapi chì hà una forza di forza è una ghjustificazione stuposa.


In regula , assai trazzii sò stati dispostu in a zitiddina. L'attore è u direttore cinematograficu Vera Glagoleva era un favicu in a famiglia?

Sò una zucchine più chjesa, è questu, quand'elli dicenu, spiega assai. Tutte i pignotti si sò stati à u me anzianu anzianu, sò stati pardunati assai. Inoltre, era la mo figliola di u mo babbu - cum'è cunflittu senza fà è faciule cum'è el. E fratellu Boris hè in a mo mamma, seriu, pinsu. Hè statu ubbligatu à ghjucà à u pianu à quandu era indignatu: "Perchè ùn ne vera una forza Vera, è aghju?" Ma i mo misure inclusi caminari cù un cane è a cundore à ogni tipu d'esibizioni. Era la incridibile bellezza di un canyon, è era ella chì mi cunsidereghja a so patrona.

Tù nascite in Moscu, ma finiscinu in a capitale solu à l'età di deci anni, dopu chì a famiglia sana hà campatu quattru anni in Germania. Chì era a to vita?


A vita in Alimagna hà tranquillità è maraviglia. I travagliati parranu in l'urbe, in u territoriu di quale avemu stava. A scola anu ancu a so propria splutazioni - cuniglia, gaddini ... U Patre hà travagliatu da biologu, è era a so famiglia. U mo fratellu è aghju aiutatu à u giardinu. U sabbatu, i cumandamenti russi di l'anni 60 - Lev Kulidzhanov, Grigori Chukhrai, Mikhail Kalatozov - eranu sposti à l'uffiziu di u cumandante di u club ... Hè in i so quadri chì mi tenutu e mo idee prima nantu à u cinema. In u restu di u tempu, èranu quessi in u nostru stessu, hà vicinu è pocu più priziosu. L'Almania cedì un certu di libertà internu, l'absenza di scantu di esse differenti.


Chì hà sognu?

Ùn aghju micca recettate cartelluna cù fotografia di l'attori è certamenti ùn hà micca pensatu di diventà un attrice. Eppuru u tèmpru stimava senza rtirisi - anu sempre una fanciulla di l'Anatoly Efros è Yuri Lyubimov, hà visitatu in tutte e rendimente in cinéma in Malaya Bronnaya è Taganka. Fuvuta, uttene un bigliettu supplementu, assittatu à a galeria ... I piace à vede cumu u funziunamentu cambiatu secondu di a cumpusizioni. Ma ci eranu centenari d'attenti di u teatru in quellu tempu, un hobby simile era in l'ordine di e cose è ùn averebbe micca avà chì aghju associà a mo vita cù questa professione.

In u settore di settanta settanta, Vera Glagoleva hè stata in u filmu di studiu Mosfilm è accidinmente hà pussutu un rollu importanteu in a film di Rodion Nakhapetov "à u finale di u mondu ...". Hè u principiu di a so stella in a so prufissione in film.


Cumu site in Musfilm?

A me mamma per questu tempu hà sappiutu sottopuntura in u Palazzu di Pioneers. U direttore da Odessa hè vinutu per elli à circà d'artisti per una stampa di i zitelli. Aghju avutu micca ghjughjutu l'età, ma a mo mamma pruvate d'aiutà, per selezziunà i zitelli per u filmatu. I attrae à tali puntu chì decisu di seguità per fà questu - per selezziunate artisti. Aghju annunziatu à Mosfilm in mostra chjusu. Mi amicu travaglia allora - era più vechja di mè, è andò per ella per cunsultà, cumu avè più avanzatu, per fà u travagliu chì aghju piacevule. Rodion hà detta mia. U mo amicu è aghju intesu in linea in u buffet, quandu l'operatore di Nahapetov hà intrutu. Si avvicinavanu à noi è dicenu chì Rodion cerca un rollu in a so nova film. Aghju dumandatu s'ellu vulete leghje l'script. Aghju lettu l'script, è aghju piacevule, chì aghju informatu. Allora puderebbe aghjustà à u filming. Ùn aghju intesu scuntramentu o eccitazione, ci hè certitude assoluta chì era l'unicu pretendiente. Cù un corpu tranquillu, iiu à i competizioni d'archetti, chì in questu tempu era attivamente impegnatu, è hà cuminciatu à aspittà per l'invià.


Quandu più tardi, l' attrice è u cineurista Vera Glagoleva hà amparatu chì i so prucessi parvenu cusì horrible chì l'imaghji anu aghjatu immediatamente è si sminticavanu. A situazione cambiò u casu: l'attrìzia appruvata si metti à pattu, e l'imaghjini di Glagoleva si vultò vistu di u persunale di l'armata. À l'attore studiale Vera Glagoleva vinni in un culori verdi cù corazonte nantu à u pettu, chì hà cusitu u so fratellu Borya. Scurciò ancu attore è veru Glagolev di guidatu di a filmore cù Mireille Matje. Tuttu chistu era un cura bravu per i primi anni sebienti, è, anzonde, l'avianu fattu diferenze alcuni.

In attrachjata nantu à u settellu, avete sentutu chì avete fattu più vicinu à l'astri di cinema?

Ci era u sensu ch'e aghju messu in burlatu. Pensu chì ghjera digià stata chjamata, è in u vestitori scupriu una altra attrice per u mo rolu. Ùn era ancu offerata à cambià a ropa, dicenu ch'elli avianu da fà. Inoltre, a camera era sempre nantu à u mo cumpagnu, è aghju travagliatu a spalle di a mo testa. Per qualchissia perchè ùn aghju micca peghju di tuttu. I prucessi finiscinu, è Rodion dimustrà tutti quelli chì era ingaghjati per elli. Sò stata sola da a camera. Rodion suggiò di leghje un monologu. Ùn era micca un tempu per insignà, perchè Ghjesù cuminciò à urdinà à mè - ellu ghjunti, è aghju rispostu, hà dettu à a càmera. Probabilmente, si avissi preparatu un testu in casa, era più peggiu, ma eccu ciò chì hè accadutu spontaneamente, naturalmente, da ellu stessu ... A fine, Rodion hà dettu: "Tuttu, aghju trovu l'heroina!"

Hè bella faciule per un attore è u direttore cinematograficu Vera Glagoleva per avè qualchissimu chì parevanu lotta per anni. A Glagoleva si rimette chì ha riagitu a l'incidentore senza assai entusiasmu è temptation. Aduprate ch'ella era una pocu vargogna per ghjallà à u collu di u grande artistu Peter Glebov cun chianci di "Daddy, Daddy ...". Nahapetov hè prestu à trattà i ghjovani debutante cun più frequenza. Era bellu, ma, ma l'stella di i filmi "Tenderness" è "Lovers", un simbulu di u sessu di l'esame, migghiara di e femine hè mortu, è ellu hà intesu.


Rodion era invece da Vera for 12 anni, diventò u so primu direttore è maestru. A Glagoleva ùn si piacia micca francu da a so raporta cù Nakhapetov, ma chì era un veru rumanzu, hè pussibile ghjustificà per l'intenzioni creativa chì nascinu è realizatu da questa coppia. Nahapetov hà filmatu Vera continuamente, in a maiò parte di i so film di quelli anni, è ùn volenu micca fà sparte cù tutti. Inoltre, era sempre esigenti di l'attrìzia eletta è cercatu di assicurà chì hà fattu tuttu ciò chì avutri.

Avete statu impurtante per voi, vantagiu o abusatu?

Ùn era micca particularmente riputazione. In ogni modu, è benfati pocu. Ma sempre aghju enduitu i falli di a vita. Per aiuto di travaglià, aghju sempri megliu eloggiu. Da a critica, e mio mani, è ludà, à u cuntrariu, duna nova forza. Mi cumportu ancu in relazione à i mio culleghi - in u travagliu di qualsiasi persona chì ci hè qualcosa per ellu pò esse prezzi. U restu pò esse abbandunatu sottu u parolle o dicenu assai delicatamenti.

Prufessiunalità naturali è fragilità esterna, sottu chì era una natura forte. Vera cilibre è u famosu direttore Anatoly Efros. Hè stata preparatu per sparà una figura "U ghjovi è micca mai più" è appruva l'attrìzia è u veru Glagolev per u rolu in l'ultimu ghjornu di u teste di scatula. E ella cunvinta à Nakhapetov per a sballà a ferra. Rodioni ùn hè micca risistente, ellu hà capitu ancu chì travaglià cù Efros hè una impresione indispensibile per una nova attrice. Ma nantu à l'incuntrà à Glagoleva vinia à ognunu à sapè: a zitella hè occupata.


Faith cun l'estasi fode u parcorsu. Finu a ora, hè entusiasmu annantu à stu travagliu. "Dunque, cum'è Anatoly Vasilyevich amava attori, nimu amava", ci richiama. A fine di u travagliu, Efros invitò à Glagolev à u so teatru. Immediatamente l'attrìccia ùn hè micca usatu l'offerta, è più tardi Efros ùn si pudia ripetiri l'invitu, è hà dubitatge di ricurdà. È di colpu, in una di e cumpagnia occasione in Mosfilm, Efra hà dettu: "Fede, perchè ùn vi risponde? Decide, aghju aspettu. " E Glagolev, chì avia statu aspittendu per questu per tantu, inghjenninu rifiuttu.

Vi penali chì ùn avete micca à u teatru à Anatoly Efros?

Ùn crede micca ch'ella mudificà radicali a mo vita, cum'è assai ghjente tende à pinsà. Ùn aghju penatu chì ùn avete micca amparatu da ellu tuttu ciò chì pudaria sappiru. Aghju sempre ricurdati di cumu, sottu a influenza di Rodion, pruvatu à avè cun risposta è babble in risposta à a so pruposta, chì ùn ne ùn puderà fà. E dicia: "Cunmaghju - vi farà!"

Dicenu chì u mutivu di u to dirittu hè u Nahapetov. Ùn vulia micca esse influenzatu da una forte persunità chì Efros?

Solu micca. U fattu hè chì certe volte Rodion hà trattatu com'è un zitellu. Quì è in questu casu, sapendu di e intrigue tiatrali, si scantaghje à fà di u mondu induve puderanu offend, offend. Ùn vulia micca fà per fà tuttu u male. In my opinion, ellu solu hà prutigatu.

In a vita di Rodion Nakhapetov era assai diffirenti da a pantalla?

Gratu à u so travagliu di film, tutti crionu l'imaghjini di una persona aperta, alegre, ma in a realità Rodion era una persona silenta, sumergata chì ùn hà micca tollerà l'imprese surprises. In questu sensu, eremu chjappu di cuntrarii. Invece chì tutti ci cuncernanu per esse un pare exemplaru - cum'è l'Abdulov è di l'Irina Alferov, cum'è Sergei Solovyov è Tatyana Drubich. Ma, invece, era un patri maravigliu, solu ghjustu pare. Caminava cu li fimmineddi, e jucava a chitarra, è durmiu in u lettu ... anchi anu criatu sempre - è Anya, è Masha - a mo mamma. Hè solu un eroi. Quandu spuntavanu Starfall in Kerch, Masha era quattru mesi.


E cumu si ricordate di a vostra amici cun Cyril?

À quellu tempu hà avutu un script di a film, per chì Rodion era circava di soldi. Avemu digià spartutu, ma aghju aiutu in questa scusa. Preguia a Cyrille s'è interessa in l'scenfenu in termine di finanzamentu. U script hè micca interessatu. Ma u nostru matrimoniu hè quasi vint'anni.

Hè cunnisciutu chì avete maritatu. Era un passu cusciutu o solu un tributu à a tradizione?

Cirillu hè un credulente, è era a so iniziuzione. Tuttu era tranquillu, in u tèmpiu erimu solu, è cun noi - solu i nostri zitelli, Anya è Masha. Cirillu - l'oppostu precisu di Rodioni: apertu, alegru, sociable. Eppuru siddu i dui Aquarii, anche natu nantu à u listessu ghjornu, u 21 di jinnaru, ma in parechji anni. À u muvimentu in a me vita di u locu, dopu, più di più, pigliate l'iniziativa. Ma, sicuru, u più impurtante hè chì hà cattivatu à l'amore cù e mo figlioli è, in fattu, l'hà rispinti à a par cù a nostra Nastya. Ùn mai hà scuntatu di qualcosa per elli - micca soldi, nè attenzione ...

Pudete chjamate una donna, furtunata è felice in amore?

À l'età, aghju avutu à a cunclusione chì avete bisognu à amà ti un pocu menu di quellu amassi. Ùn pudete micca dettu l'amori senza traccia, dissolve in questu. Più dulurusi pò esse disappointment.