Storia di l'apparizione di u caffè

A storia di l'apparizione di u caffè principia cù u IX seculu.

A infurmazione iniziale chì u primu paese induve pareva hè Etiopia. Ci hè una legenda chì dice chì i pastori, chì pascenu e capretti, diventenu i pionezzi è avè notatu chì i capri dopu l'usu di cafè salvaticu eranu infranati da energia. Allora u caffè espansione in Egittu è u Iemen. È à u principiu di u XV sèculu, è righjose à i paesi di l'Àfrica di u Nord, u Mediu Oriente, Turchìa è Persia.

In parechji di questi paesi, u cafè hà dettu un rolu impurtante. Per esempiu, cerimonius religiosi eranu celebrati in u Yemen è l'Africa cù u caffè. Per questa causa, prima di u regnu di l'Imperu Menelik II di Etiòpia, a iglesia locale hà pruibitu l'utilizazione di cafè. Inoltre, u cafè era pruibitu in l'Imperu Ottumanu in Turchia in u 17u seculu per i razzi politichi.

Ntô principiu di l'anni 1600. u caffè divinisimu in l'Inghilterra, è in 1657 France hè ancu populari cun u cafè. Àustria è Pulonia in u 1683, in u risultatu di a battaglia di Viena contra i Turchi, hà cunfittatu cafe di grani da i Turchi. Questu annu pò esse cunsideratu l'annu di a cunquista di u caffè in Polonia è l'Austria. In Italia, u cafe vinia da i paesi musulmani. Hè stata facilitata da u tradiziunatu riisciutu in l'Àfrica di u Nordu è in Veneza, in u Mediu Oriente è l'Eggittu. È digià da u cafe Venezia hà cullatu à i paesi d'Europa.

Una grande popularità è a popularità di u caffè hè stata fatta da u Papa Clement VIII in u 1600, cù l'autorizazione chì u cafè era cunsideratu un "travagliu cristianu". Ancu s'ellu ci era assai appillazioni à u Papa cù una dumanda di banna a "vittura Musulmana".

Apertura di una cafe

U primu paese europeu, chì apreia un cafè, era l'Italia. Stu successu successu in 1645. L'Olandese sò diventati prime i primi impurtatori di cafè. Petru van den Brock hà violatu a preghjudizione di u paese di i paesi musulmani chì exportanu grani cafè. Contraband hè statu fattu in 1616 da Aden à Europa. Dopu, l'Olandese cuminciò à cultivà e cafè nantu à l'isuli di Java è Ceolin.

In ogni modu, in u periodu coloniale, chì in un certu tempu traseru in North America, u caffè in u primu ùn era micca particularmente populari, in paragunata cù l'Europa. A bisognu di u caffè in l'America di u Nordicciu hà cuminciatu à cultivà durante a Guerra Revoluzione. Per quessa, i cuncreti, in modu di mantene a so piccula suminenda, anu foru ubbligati à inchinu pricisamenti. Inoltre, l'usu generalizatu di u caffè entre i Stati Uniti addiventanu dopu à a guerra di u 1812, durante u quali u Regnu Unitu chjusu temporale l'impurtazioni di tè.

Oghje, a popularità di u caffè hè fora di scala. I pruduttori offeranu assai variità è aromi di u caffè. E li benefizii o dannu di u caffè sempre risinga discussioni calde.