Cumu serà u megliu

Sapete ciò chì i storii di tutti i premianti sò? Avianu un propiu è a crede chì i sogni sò verificatu. È ùn anu micca paura di trasmissu qualcosa nova in a so vita. Basta à sour, hè ora di trascurate. Allora quantu esse u megliu. Sì tutti i persone anu temutu di un novu, ùn avete micca leghje u libru ora, ùn videnu a TV, è ùn si ponu nantu à Internet, ma sitate in una caverna strappata in un incantu incunificata è tagliate un mamutè cù un cuteddu di peda. E persone cridenu - è, per piacè: avanti, metinale, crema tonale, zippers, lavà, lycra, razors è un altru mischju di cose chì ùn avete micca notte, perchè oghje. U mondu hà amparatu à sviluppà è incubate invenzione à una veloce chì hè acchabbendu rapidamenti a velocità di a luce. E i scuperte chì l'aspittàvi per u ghjornu turnu facenu a vostra vita ancu più crescente è piacevule - di sicuru, s'ellu ùn hè stubbitu è ​​vulete diventà u megliu.

Tuttu chì salverà u vostru tempu è fà rende felice hè impurtante - senza umore bellu è energia ebullienta, ùn hè micca puntuale di stà à cunquistà l'Everest, un locu à u so faculte di u sonu o u più chjucu più bonu in a scola. È megliu esse à ottene u scopu, micca standutu in u prucessu, è ùn ci hè micca bè di forza per celebrà a vittoria.

Capisce o forsi avete abiti chì si rimbursatu un bastone in i vostri roti è impediscenu di diventà u megliu? U ricordi in u telefonu telefuninu megliu megliu d'appiccicati, u dizziunariu elettronicu dà a risposta bellu più rapidu da un voluminu di u poluvamentu da u culu, è ancu i Windows sò più cundiziunati per lavà di serviette di vetru chì di l'acqua è di ghjurnali soapti.

Soliè solu ciò chì hè veru utile in u vostru arsinali, è cambia u restu o à rimbursà da almenu: chì vi impedisce di esse à esse in dialogi inglesi durante a pulizia è di fà una mascara faciale mentre pigliate un bagnu? Sembra esse sempru: ùn ti scurdate di manghjà u colazione, mantene a to back straight, cammie l'escale invece di l'ascultu, ùn anu postponu e cose, sughjate più spessu, fate ridere di tuttu sferivanu, cumprese riviste viechi, capelli nantu à e so maghju, è e vistite chì ùn hai micca troppu ... Ùn aventanu micca cumu se formanu novi costuli da questu, una nova vita è un novu sò un veru vincitore è sia u megliu!

Tuttu chì aghjunte "per più tardi", spessu coperta cù una gruta gruffie di polvorili è inglorosa cù a so vita in un locu in u patrice di a vostra mente. Move à u sognu ogni ghjornu: se pudete fà qualcosa ora, fate! U primu passu hè u più duru, u restu di mila milla hè più faciule.

Julia Sobolevskaya , speciali per u situ