A vita persunale di l'attrice Yevgenia Kryukova

Perchè parechje ghjente, unu di i temi più attrattivi è interessanti hè a vita pirsunali di l'astri muniti è di showbiz. A so destinazione spessu emera unicu, misteriosu, chjuche d'avvenimenti sorprenimi è stori cuntenti. Adirememu è amparate i nostri idols, capiscenu à u stessu tempu chì u so successu hè spessu assuciatu à pocu nè cù avvenimenti maraviglii è incredibbili furtuna, ma ancu cù un enormi talentu è diligenza stupente. Unu di l'esempii più impurtanti hè a vita persunale di l'attrice Yevgenia Kryukova.

Eugeniu nasciu, quellu 39 anni, in u 1971, in a famiglia d 'ingegneri. Dopu a graduazione, diventa un studiente di l'Istitutu di l'Architectural Architectural Moscou. Quasi immediatamenti dopu à u principiu di u studiu a ragazze hà sappiutu cun un zitellu Mikhail Zhukov, chì in questu tempu s'hè graduatu da a scola tecniche, servita in l'esercitu, diventò un studiente di u School di Score di Schonepkin è attore di u spirimintu esperimentu Vyacheslav Spesivtsev. Per a prima volta i ghjovani ghjente si ncuntrò in una di i cafè di Mosca, è, chì capiscia chì eranu amatu, prestu prestu maritatu. A zitella era sulu diciassette dopu.

E Marito Eugenia Kryukova

Hè u so maritu chì purtò Eugeniu à u mondu di u teatru è u cinema. Hà arrangiatu a picciotta per qualchì tempu com'è artistu in u teatru spirimintali, invitatu à i so pruzii, cunvince chì u direttore a piglià off in a folla. È un ghjornu, dopu participà à un spettaculu di studienti à l'Schepkinsky School comu un spettru, Kryukova hè statu invitatu à un rolu episodicu in u cinema à l'studiu "Belarusfilm". In ogni casu, u spargeru ùn hè successore, perchè tutti l'episodi cù Yevgenia Kryukova ùn entria micca in a film dopu. Nuddu, u scopu di divintà attrì hè diventatu ancu più passioni. Ella si prova à un concorsu di bellezza, sònnii di fama è ricunniscenza di u so talentu. Prestu Yevgenia Kryukova capisce chì a so vocazione ùn hè micca l'architettura in tuttu, è dopu a prima sessione abbandona a scola in l'istitutu.

Luck for the first time smiles to her only in 1990 in a personu di u direttore francese Francis Leroy, chì venutu à a capitale per u filmaru di a film "Sex and Perestroika" è u invitò à appare in una filmata cumpiita da scena eròtica. Dopu à u sparizioni, Eugeniu dicidiu per turnà diventà un attrice è da u primu tentativu, hà intrutu in GITIS. Appena hà digià in parechje filmi: ella tocca a Princess Tatiana in u drama Karen Shakhnazarov "Tsareubiytsa", Raisa in u filmu romantiche nantu à a guerra "Vanka-vstanka" Anatoly Kokorin è un rolu impurtante in a comedia di Valentin Mishatkin "Ciagun in Tahiti".

I cambiamenti significati in u pianu professionalu da i cambiamenti in a so vita persunale. Eugenia si divorzieghja u so primu maritu, Michele, è cumincià à scuntrà cù un attore chì anu 18 anni di età maiurone (ella hè un segredo). Questa rumanzu cuntene 2 anni sulle à cunniscenza cù l'affari d'omi Alexander Karev, chì hà pigliatu u pusessu di u so novu maritu, è più tardu addivintà u babbu di a so figliola Dunya (cù Alexander Kareyev, ancu Evgenia hè stata casata).

Biografia di l'attrice Yevgenia Kryukova

In u 1993, cum'è un studiente di u terzu annu di Gittis, Yevgeny Kryukov hè vinutu à u Teatru Mossovet, induva si continuò à travaglià dopu à a graduazione da l'istitutu di teatru. Hè stata in stu teatru chì a ghjovana hà ghjucatu assai roli, cumpresa: Clara Schumann in a Trio, a Regina d'Espagne in Rui Blas, Camilla in l'obra di ghjocu "Ùn fate micca Fun at the Play", Agnes in the play "The School of Wives", Elena Korf in a capitale saga "Nido di Mosca", Viola in a produczione di "Dudu Fiore o Tutti i Same" è altri. In ogni casu, a maiò gloria di l'attrice hè statu prisintata à u so rolu màssimu di Julia Beroeva in a serie "Securisimu di Petrusburgo" è "U Denouement of Petersburg Secrets", in particulare a participazione à a serie "Dossier Detective Dubrovsky" è "Banditsky Petersburg" per l'investigatore Pospelov.

U 2003 hè marcatu per Eugenia Kryukova da un invitu à sparisce a cummedia "A chjave di u Camera", ricevutu da Eldar Ryazanov. A film era una tipu d'stilizazioni per un filmu silent, hà introdutatu in l'era di l'iniziu di u seculu passatu è una ragazza cù l'ochji chjucchetti, quasi a mità di a film era in lingerie, intraccia e mani è spessu cagione in un debbuli. Un altru rolu cumplettu hè u prughjettu di Sergei Solovyov "Da l'Amore", creatu cum'è a storia di Anton Pavlovich Chekhov. U direttore, chì hà cunsideratu questa parola "zamylennym", cambia cù "core" è hà pruvatu à vede l'amuri com'è un fenomenu in generale, chì dà l'oppurtunità di rifirisce veramente nant'à stu tema micca solu per l'auditu, ma ancu per l'attrice stessu.

A diligenza di l'attrice, u so travagliu in u teatru è u cinema anu apprezzatu assai cuncendendu u titulu di People's Artist of Russia u 9 di ghjugnu di u 2005. A bellezza è l'incantu di a ghjovana donna, cum'è i prublemi di l'affari chì avianu cuminciatu cù u so maritu, hà attraversu un novu ammiratore, questu ora un reale, ma sè sposatu, oligarchu russu Mikhail Rudyak. Michail Rudyak hà datu l'attrice 7000 è un appartamentu in u centru di Mosca, cumpratu una chrysler chicago, pagata per i prucessi di costeri faciuli in Suviè, si trasferitivi à restà, hà datu ghjeste è un vestitori exclusivi di famosi disinfestori. In più di tuttu quì, u bilcreddante hà cunnisciutu personalmente di assai diretturi, chì, sicuru, influenzonu a carriera di Eugeniu.

Rudyak perciò u cuscinu quannu viaghjanu à Portugallu, cariu à un cumu in manu di Eugenia. À l'ariaportu dopu l'arrivu di u liner, i medichi atticavanu à cunnetta l'omu di l'affari tuturà u respiratori, ma per ùn averebbe. À l'ariaportu, i medichi cunccidiani a persona morente à l'apparat di respirazione artificiale. In ogni modu, prestu riescchianu chì era impussibile di ritornu à Mikhail Semenovich à a vita.

Quandu, dopu à a tragedia, annunziu è annu passatu, Yevgeny Kryukov fighjatu à a luce cù un novu omu - Sergei Glyadelkin, di 40 anni di età, presidente di u tribunale di dirittori di una grande persunalizzia russa-austriaca à prumessi in i beni immubiliarii. Hè cunsideratu com'è un psicòlogo prufissiunista è accusante, ricunnosce chì hà guadagnatu tutti i so milioni, è ancu un appartamentu luxuu in u distrittu prestigiuu di a capitale è una mansione in a regione Mosca, cù a so propiu mente è l'affari. A strada, sicondu i rumori, finu à un cunogenechju intornu cun Eugenia Kriukova, l'omu in affari era maritatu è anu avutu dui figlioli, in ogni ghjornu, dopu ad avè l'appassiutu di a gravidenza di l'attrestra, piglia u divorziu, è avà a coppiu hè aspittendu un second hijo. Parechji parsoni sighi cumu chì Zhenya è Sergei sò cuntenti, cumu l'ochji aperti brillanu. E hà veramente amata a felicità, perch'ellu passava un modu duro. Avà sapete chì tipu di vita persunale di l'attiva Yevgenia Kryukova.