Vera Brezhnev, a vita persunale

E nasciu in una famigghia povira è i prublemi principianu quasi da a zitiddina. Sò dunenni anni. Emu situ in casa è aspittà per a mo mamma. È tuttu ùn ci hè nimu è nimu. Mamma si vinni a casa tardi è era impotente, perchè da a matina finu à a sera era à u travagliu. Vera Brezhnev, a vita persunale è i successi persunali sò tutti in u nostru articulu.

Dad era malatu, è era arrastu la nostra famiglia grande, è aghju avutu i quattru soceri. Ogni vota u mo core cunduve quandu vegia a stare palla, stana fatta di a mo mamma. Pruvò di ùn mancà l'indispittìvi per a so spiegata, rirennu, ma sentu qualcosa. E dopu in a mo testa sona u pensamentu: avete bisognu di truvà un postu di travagliu. Avete bisognu di travagliu. E allura a mamma hà da esse più faciule. Senterà chì mi pò piglià cura di ella ... Quasi di nascita, i mo fratelli, a mo mamma è u mo paese vivi in ​​Dneprodzerzhinsk. U nostru distrittu era sonoru chjamatu BAM. Ancu s'ellu ùn avia nunda di fà cù a Linica principali Baikal-Amur ... Anu stava sempre finu à u 1992. E dopu u tempiu più turbulenti, quandu tuttu cambiò. Partìimu, andu à altre scola. Mamma e papà avianu un duru pezzu. Tramindui travagliavanu à a pianta chimica, a produzzione in quasi esistitu, i salari si puteva, è quarchi ùn era micca solu pagatu durante i mesi, è i genitori battete per piglià tuttu ciò chì avemu bisognu. In u 1993, u mo babbu hè stata culpita da un carbu ... Allora facia assai pruderie, perchè l'anca di a pernuttata era culpita incorrectamente. Mamma era sempre in l'uspidale. Purtate a trasmissioni, aghju nutatu u mo babbu, aghju pigliatu cura di ellu - a mo mamma si sia graduatu da l'istitutu medico è solu da a vulintà di e circustanza era in a fabbrica. Ma dopu pudaria diventà un medico ... Dopu chì a mo matri passava a maiò parte di u tempu in l'uspitalu, i mo fratelli è sò stati abbandunati. Ma quellu chì ùn hà dettu di falinu o si lamintassi. A cuntrariu, pruvamu aiutà a mo mamma - avianu fattu tuttu ciò chì sò in casa, andà per fà nutificà, puliti ... E stanu aspittendi quandu u papa poitivanu. In u so mancanza, tuttu s'hè cambiatu in modu drammaticu in a nostra vita.

Hè statu vaciu, incùmodu ...

E ora avà u mo babbu hè in casa! Ma era assai debbule è per parechje persone recuperatu (dopu avè una incapacità di u terzu gruppu). Ùn ci hè nunda di una volta di a pianta. Ma a mo mamma hà dettu: "Nunda, avemu da vive ...". Scappa à u travagliu da a matina finu à a notte, ma i soldi ùn era micca abbastanza catastròficu. Hè assai necessariu chì alcuna parte di a famiglia si vinni à u salvata. Dui i quattru fratelli, sò sicondu in età. U più anticu, ùn hà micca l'oppurtunità di travagliu - hà avutu intrutu in un collegu tècnicu sportu (hà fattu gimnastica), è hà sempre a scola. Aghju firmatu ... Ma sò solu quattru anni. Chi razza di travagliu puderia fà? Quandu avè simpaticitu à questu, puseru à mè: "Quì hè una altra idea! Créate à u primu un pocu! "Ma in l'estiu, aghju ancu à entra à u parcu. Allora ricrutaru i zitelli à ripiglià i letti, puliti i foglie, è un altru swing ave esse squate. U soldi hà pagatu assai modesta, ma per i trè anni di estiu ancu hà sappiutu guadagnà un pocu. Cumu era cuntentu! Mi ricordu, aghju pigliatu a casa i mei primi soldi di u travagliu è l'imaginate cumu pudia dalli à a mo mamma, è ella è u mo papà videranu chì eru già grande, puderia piglià a cura di a mo famiglia ... I mo parenti erani veramenti assai felici. Ma micca tantu di soldi, quantu u me vugliutu per aiutà ... È aghju vede i so ochji radiazziusi, furtificheghja in u pensamentu chì avissi duvutu cuntinuà à circà i soldi è cuntribuisce à u budgetu di a famiglia. A prossima volta u travagliu hè statu assai più seriu chì avemu i chjusi u lettu in u parcu, u vinditore nantu à u mercatu.

Comu a picciotta avete un vende?

U primu, mi parevanu anziana da i mo anni. Inoltre, era assai seriu. Hè chjaru chì nimu aveva un babbu stupidu detti un cuncorsu. E pudete cunfidenza di mè. Inoltre, ùn aghju micca de pagà cum'è un adultu. U mo remunerazione era inesu mai modestu. Vi vinni pasta di tomate, pasta. Accumincia à u preghjudiziu à ottanta di a matina.

Ciò di a scola?

Aviu ave volta per saltà. Ma avia avutu prutezziunità chjaru: Pensu chì era più impurtante per aiutà a famiglia cà solu à a classa. Ùn era scary commerce? Tuttu u stessu travagliu cù soldi era. E si avianu stati tortu? Mi cunsiderò bè. U timore à mè induce solu i spettori. Cusì, sceltu un postu vicinu à l'uffiziu principalu, perchè chì in casu l'inseguratu s'apprime, ghjustu cù l'occhi innochiali rispundenu à a vende cum'è scumunicatu. A seguita era necessariu di corse à l'uffiziu in una bala è porta fora qualcosa donna da quale accunsente per cunfirmà a mo versione. Dopu u mercatu, aghju cambiatu assai posti di travagliu ... Dette qualchì avete un 'lavaphjetore in u bar "Dune". A me sorella avia digià travagliatu prima à mè, perchè ùn deve esse dichjaratu, hè stata presa da u patronatimu. U bar apertu à trè ore dopu à a sera, perchè ùn avete mancu à fughje da a scola. Aghju visitatu, avè u tempu di fà i travaglii, è ghjunghje à u lavu. U bar era chjucu, solu sette à ottu tàvule, ma ùn era abbastanza piazziunità. Cansu assai. Ma eccu dopu un secredu di un novu organi: retourneriu da u travagliu, ligeramente per traduce spiritu è ​​- per caminari ...

Un salari perchè era statu passatu?

Per i prudutti. A volte compru pantimedi. Ancu menu spessu - cosmetichi. E la discoteca abbandunò parechji kopecchi. A robba, a virità, u earnings ùn era micca abbastanza. U ghjornu hà ricivutu cinqui Hryvnia, se assai furtunate, da sette. Questu hè circa un dòrum cù i normi di l'oghje. E trinta soldi un mesi ùn hè particularmente chjaru. A quistione cù u vestitariu hè stata risolta grazie à a macchina "Cantante *. A mo mamma hà cambiatu cambiantemente a nostra robba antica, allargò u pantalone, inseriti, è avè dissemi i so vistimenti. E siccomu a nostra mamma ghjè un grande maestru, tutti i so alteratori anu una vista assai bona.

A cura di i picciotti?

Micca! Ciò chì ci Ùn aghju micca avutu novella prima à settate! Aghju avutu un locu maternu, quandu era aghjuntu di età. Un veranu fussiru una famiglia. Anu avutu un ziteddu cù quale avemu subitu subitu è ​​amici, è i so parenti hanu prupostu per babbu. Aghju persu dopu adupratu u so picciottu per un bellu pezzu è hà stata assai attaccata è hà travagliatu in parechje altre famìglie. U mo figliolu deciseru di inizià à quellu tempu, era cunclusu cù a graduazione di a scola. Aghju passatu tantu tempu cù i figlioli d'altri abbiati ch'e era persistente sopr'à u pensamentu: vogliu mine. Quandu eru dece anni, aghju scuntatu u babbu di a mo prima figliola, Sonya, è hà prestu quellu di gravidenza. Chì felicità era! U mo zigliu era una cosa pulita. Tuttu di tutti dicianu: "U zitellu! U centu percentu picculu! "E vuleva una picciotta! Hè cresce cù i zitelli, sapia cumu cumunicà cun elle. E era tantu preoccupatu: chì fazzu se si u me figliolu nasci? M'arricurdava di vede u partitu di football "Ucrânia-Armenia" è, com'è quarchi occasione cù e pregnant women, predichendu accurately u risultatu di u jocu. Sugumamente in l'abdomen cuminciò cusì, bien, solu una tempesta! À questu momentu, avè bè chì chjamava bè chì hà avutu un picciottu, è hè definitumente un sughjettu di football. Forsi bella! Era sei mesi incinta. Quantu ciò ch'e aghju una figghia, aprenu solu dui settimani prima di u nàscita ... I split with the father of Sonya when she was very small. Ma iu sempre avete saputu: ùn importa ciò chì a vita hà sviluppata, puderaghju crià a mo figliola. Ùn avemu micca persu. I dui parenti è ei fratelli - a me rete affidabilità - sempre sustene.

E cumu si mette in VIA Gr?

Un amicu hè un gran fan di stu gruppu. E staiu intesu durante a gravidanza "Pruvate u numeru cinque", certi even pensioni assulsi sanu sanu: "Questu seranu cun elle à parlà! ...". E dopu avè aghju fattu. Hè cumu finutu in u grande mondu di l'astri.