U sviluppu fisicu di u zitellu in 4 mesi

Cu ogni mese u zitellu sviluppava pisu. I paisani anu l'uppurtunità di cuntrollà l'aiutu di pisci di u zitellu, avìanu sapianu chì questa figura ci vole di 140 grammi à 170 gramma à simana. Perchè u babbu di i quattru mesi di a vita aghjunghje u pesu da 600 grammi à 750 grammi. Cusì, l'altezza di u zitellu deve aumentà da 2 cm o 2,5 cm.

U zitellu sviluppa gradualmente, i musculi sò perfeccionati, u corpu acquistenu una figura forte è forte. Questi indicatori - solu una norma orientata, cù chì i genitori devenu per cuntene u sviluppu fisicu di u zitellu. I cresciti di crecimentu individuali è u prugramma di corpu per ogni zitellu hà longu programatu da a natura.

U sviluppu fisicu di u zitellu in 4 mesi

À a fine di 4 mesi u zitellu, quandu hè stendu nantu à u panicu, hè già abbrazzatu cù bè cù a so testa. Ancu s'ellu si situeghja annantu à u spinu, pò assicurà facilmente u so capu à guardà à e so gemme. U zitellu vole à vultà a testa in tutte le direzzione, vi vede cun interesse e vostre actions è per voi, esaminà tuttu u circondu.

À quattru messi hè ancu capaci di turnà da a volta in u so zinu. U zitellu, quandu mentreghje nantu à u panicu, mantene u corpu à u ziferanu annantu à l'antimi d'ogni mani. Per piglià qualcosa interessante, puderia sparà una mano è, sottumessu à un manicu, ponu esse tene di u pettu è a testa, alcuni di u ghjocu.

Hè megliu u coordinu di i manichi. Puderà e so mani è i fighjà cù un spedinu, una apre e coordenada. I so diti ùn sò micca cumpressi, u manicu hè struitu. Quandu un zitellu pigghia un ghjocu, l'ova è avèndulu in diverse direzzione è vi circundava cumu si move. Un tali exercitu dà a miglia una gran gioia. I gustati "dolci" sò i so propii pècure, diti e rattles.

Duranti stu piriudu di a so vita, u più amatu di i so esercizii hè una "bicyclette", quandu ellu allighjà i so gammi. À volta u zitellu si stende i so peri in i ghjinochje, ma quandu i so peri sò in una state curta è si stalla in silenziu. Se tu facete a gimnastica cun ellu, pudete vede chì, si avemu paragunatu u mese precedente, l'attività di muturi di i peri ani perfeccionatu in tutti i juncelli.

Se tu puscia u zitellu nantu à i so pedi, pudete vede cum'è ciuncia è curdisci i peri. Queste esercii avarà da aiutà à rinfurzà i peri. U rimesse à u piacè di u citadinu, si hè aggradatu da i canzoni di i zitelli.

Duranti l'acqua di un zitellu di 4 mesi vole puderà natà nantu à u zanicu. Ellu suspiru, gemiscenu, fa movimenti cù pensioni è i moghja quandu ùn pudere micca fà questi movimenti. In questi movimenti, u picciottu manifesta a vuluntà d'amparà à arricchà. Aiutà u zitellu in a so prova.

Qualchidunu genitori pensanu chì à 4 mesi u babbu ci vole à pusà è per accelerà stu prucessu si mette u zitellu in coixins. U zitellu piace, mantene a testa rightezza. Ma pudete micca fà questu:

Durante a gimnastica cù u zitellu puderete sèntenu parechji crackling in u ghjinochje in ghjinochje è u cuddaru. Ùn hè bisognu di risuscitatu, perchè l'apparitu articulu ùn hè micca maturu, inclusi cartilagini, tendini, ossi, musculi. Dopu un pocu tempu, facennu gimnastichi è muscularii musculari di u troncu, i pezzi, i pezzi, anu da esse rinfuzzatu in u zitellu è da questi esenti fenomeni ùn vi disturbanu micca è u vostru babbu.

U sviluppu fisicu di u zitellu in 4 mesi hè stata sottu a vostra tutela, è sottu a tutela di un duttore. Hè necessariu a realizazione in 4 mesi di l'esercitu è ​​tutte e prescriti di u duttore di u zitellu.