Cumu lascià un pienu briunatu

Da u nascita, i zitelli anu un caratteru unicu è unicu. Qualchidima matri riceverà un babu tranquillu tranquillu chì dormerà tranquillamente a maiò parte di u tempu, è esse risuscitatu da alimentazione è ghjucà, serà rispinti dolci. Ma un altru bugiu li darà i genitori assai prufessiunale senza bassu senza bassu è capricci. E da a dicisioni di a quistione di cusì per calma l'un criaturu chiancinu hè assai agutu per i genitori.



Infatti, ùn hè micca pocu cumu chì u zitellu hè alimentatu, regguatu, cunfuratu, a temperatura còmola, micca malatu, ma chianci. Ùn ci hè micca ragiunale chì puderia causà inconvientenza, è u zitellu spressione u scuntentu. In questu casu, ùn pudete aduprà micca cunsiglii difficiuli nantu à cumu per calviri babori.

1. U primu chì hà bisognu à fà affirmate micca chì ùn ci hè nisuna raggiùn di averebbe di u zitellu. Hè bisognu di qualchì dettu, è u zitellu puntuale avete. Dopu tuttu, i chiancuni è e lacrimi sò l'unica oppurtunità per ellu à reportu e so bètevuli è u malcontentore. I prugetti possibles di chianciallu:
- fami; a voglia di dorme;
- malaise; irritazione di a pelle;
- sustegnu, reaczione à una mala atmosfera (per esempiu, un statu di tension, disputa in a famiglia), chì hè longu cunnisciutu chì i zitelli - sentenu assai a sensazione di a situazione; Inoltre, u zitellu puderanu risponda à i cambiamenti climatichi, a prissioni, certi fasi di u ciculu lunar;
- friddu o caldu;
- Pani culi;
- u desideriu di cuntattu fìsicu cù a mamma, u desideriu di attruverà l'attenzione è l'apparenza, l'affittu;
è altri.

2. Change the position of the baby crying. Se si stalla, pigliate in i vostri brazzi, aghjunghjemu vicinu à voi, agitava da u vignetu o diversi volte.

3. Soothing the baby, utilice u muvimentu. Cammina cun ellu in i vostri bracci, u roccia in u sacchitoghju, u ghjuvendu à ghjira è à u scogliu in a cunversa.

4. A fiorenza hà un effettu calmatu à i zitelli. Scrivite u zitellu in una manta fina o calda, pressu à ellu. Prima di mette in un peseghjale, calore un locu per dorme (posanu una padedda di scienza o solu una cosa calidez).

5. U mètudu di bonu editu hè a voce. Parlà à u zitellu, cantate un canzunetta, accumene a musica piacevule è piacevule. In più di a voce, un sonu monotonu hè un effettu calmante: un aspiratori, acqua, pioggia.

6. Toccu. Struke u corpu di u zitellu, boccu in u uruguaio, bacio.

7. Aghjustassi u zitellu cù u pettu, nunda chì face u manghjà in parechje (sfurtunatamente, stu metudu torna, in u mumentu, micca appiecate). In u futuru, pudete dà u zitellu un chifeu o buttiglia.

8. Se u locu di residenza è u tempu chì permette, piglià u zitellu in a strada. L'aire frescu è u sonu distraeranu è calviri u zitellu chiancennu. Tanti zitelli sperinu in perfetta in l'aire frescu.

9. Distrari à u zitellu, piglià a so attenzione. A purtalla à a finestra, mostra una cosa interessanti, o a so riflessione in u spaziu. Dà i vostri ghjoculi favoriti.

10. Si calma un pienu di criatura d'un pienu di pezzu qualchì tempu, fate un maschile gentilee: tacchi, gigli, mani, picuranu u zianu. In questu casu, pudete aduprà creme e olii di zitelli dispunibuli cù strazzi di eterna calmanti. Bathe u zitellu in acqua cale si oghje reaghjate à l'acqua è piace à lavà.

Avè pruvatu à mette sfarenti, in u tempu, capisce ciò chì li piace u to buntà, è chì metu u travagliu più effittivement duvunque calvià un zitellu. Dopu tuttu, ogni zitellu deve bisognu di un accostu strettamente indibidu. In ogni casu, finu à u momentu quandu u vostru babbu avà imparzano à espresione i vostri dumande è dumande cù l'aiutu di e parolle, avete da ricuarà micca à ricerche di trucelli è truculi.