U sviluppu di u discorsu di un zitellu tempuratu

Probabilmente, per ogni matri, a prima parolla detta da u so ziteddu hè una gran gioia è un gran successu. Parechji parenti sò ancu culpiti quandu anu vistu un petit talkative "chatterbox" - u coeval di u so zitellu, pensendu: "Chì ghjè u nostru figliolu micca sempre parlà, hè tuttu bè? Forsi bisognu di cuntattu cun specialista? ". Hè impurtante per sapè chì ogni zitellu hà u so stessu programa di sviluppu individuale, chì ùn hè micca una norma o una anurmalità. Qualchì parechji figlioli cummincià à sente davveru, caminate, altri, dicenu prima, altri pò sempre fà qualcosa prima di quelli parenti.

Ùn ci hè micca un uttellu definitu in quantu à u sviluppu di u zitellu, ci sò mandate tentativu è e norme di u sviluppu basicu, questu tuttu. U sviluppu di u discursu di un zitellu iniziu hè un prucessu complexu, sicondu parechje fatturi, cunniscenze genetica è educazione. Sì a predisposizione geneticu à a pupulazione primitiva hè un fenomenu senza cambiamentu, e cundizioni per u sviluppu è a crianza dependenu direttamente di i genitori di u zitellu. Dopu tuttu, Pensu chì tutti sanu chì in famiglie disfuncionale, i zitelli prusiguardate in u sviluppu - accumincianu a parlari tardi, lighjiti, etc. È questu hè duvutu, prima di tuttu, à u fattu chì u zitellu hè pusatu à a so dispusizione, nimu ùn hà fattu cun ellu Ùn ci hè nimu in insignà. Uni di i mo amici adopranu un zitellu, perchè littiralmentu un mesi dopu, accuminciau a attivà à parlà è à u futuru, per maravigliate di tutti l'abilitati. Sì u zitellu era capace di un discorsu early, in a cundizioni favurevuli di sviluppu è crianza, hà iniziatu à attivà à parlà.

Ma sempre, in parechji rispetti in u sviluppu di u discorsu, u zitellu pò influenzallu. Per questu, prima di tuttu, avete bisognu di cumunicà quantu possibili cù u vostru picciutteddu. Ùn sò in vanu si recommandante per parlar cù un fugliu nascuto, spieghendu cusì per u fattu chì u zitellu sienti tuttu è entende solu. Questu hè a so parte di a verità. U corpu di a parolla di u zitellu sò spargiati da u momentu di nascita, per quessa hè necessariu di parlà cù u zitellu. Hè impurtante micca babble cù u zitellu, ma per parlà di tuttu u mondu, cum'è cù una persona adulta. Dìite à i vostri figlioli cumu amu, dicerete ciò chì fate, voce, ogni muvimentu, emozioni. Allora, u zitellu ùn solu ùn sente a so impurtanza, ma ancu riceve infurmazione impurtante è ùtule, è, naturalmente, sarà u sviluppu di u discorsu di un ominu.

In generale, tutti i zitelli d'una età curretta (di nascita à trè anni) sottumessi a stessa stadione di u sviluppu di l'aparici di parlà . Da u annu u zitellu hà digià annunziatu circa deci parolle, prima di tutti, cum'è "mamma", "baba", "dad", "give", etc. Doppu dui anni, parechji zitelli pozzu parleri peni di dui o trè parolle, è da quattro età di quattru, i zitelli ponnu parlarse bè è beni, cum'è l'adulte. Ma, ricu, sò sti normi basi di u sviluppu, è qualchì ligere diventazione da elli ùn hè micca una anurmalità.

Cusì pudemu distingue trè fasi in u sviluppu di u discorsu di un zitellu temprano:

· Doverbal hè u piriu di u sviluppu di u discorsu di u zitellu di u primu annu di vita. À questu stage, u zitellu ùn hà micca dettu qualcosa, ma u prucessu di formazione di a parolla rivolta. U zitellu pudemu distinguish u parolle entre parechji altri sonori, u sviluppu di a sensibilita à a natura di u discursu stessu.

A transizione à un discorsu attivu hè u sviluppu di l'aparicio di parlà di un zitellu di u second year di vita. U cavallu prublema a prima parolle è e simplicità simuli di dui frasi. Hè solu durante stu piriodu chì hè più impurtante per u zitellu per riceve qualchì cuntattu emotivo è di cumunicazione cù l'adulti, prima di tuttu, cù i genitori.

· Perfection of speech. Quandu u zitellu hà digià ricivutu certu cumpitenzii di cumunicazione, u so vocabuli mediu 300 parolle impurtante, un novu saltu in u sviluppu di parlà si mette. U caprettu più di più è cumincià à spressione e so pensamentu, cuntinua à attivà a crescita di u so vocabuli, improvisa a pronuncia di i paroli.

U discorsu di u zitellu pò è deve esse sviluppatu, micca solu per una cumunicazione attiva, ma ancu per l'eserciziu speciale . Certe cose chì l'esercitazioni di sviluppu di parlà sò necessarii per indicazione speciale, è hè a missione di u speech therapist per trattà cù un ziteddu chì hà un problema di parlà. In fattu, questu hè micca cusì. Quandu parechji prughjetti risposte, primu di tuttu, da a communication incorrecta entre adulti è i so figlioli. Slyukanie, pronunzia incorrecta - i precondizioni per l'equivocorio di u to figliolu. Li picciotti, cum'è una spugna, assorbenu tutta l'infurmazioni, dritta è sbagliata. I figlioli picchi beni perceive a fonetica di u discursu, affinchì prima di tutte e prestu attenti à u vostru discorsu, è ghjutu d'accade un fugliale in a parolla di u to figliolu.

U sviluppu di u zitellu da u nascitu hè un cumplessu è di listessu tempu un prucessu interessante. Eghjini grandi è chjucchi di u zitellu sò largamente dipendenu di a "diligenza" di l'adulti, u listessu solu s'applicava à u sviluppu di l'aparellamentu di u zitellu. Hè impurtante ùn solu per cumunicà cù u vostru zitellu, ma dinò per stimulerà a so attività di parlà in ogni modu pussibuli. Per fà questu, ùn hè micca minatu per seguità certu cunsiglii di specialists:

· Parle, parle è parlate cù u vostru figliolu novu: voce l'azzioni, l'emozioni è l'intesi.

· Ripetiscenu cù u zitellu u so primu sonu-silabuli pubblicati: "ma-ma-ma", "mu-mu-mu", etc. Dunque, avete interessatu da u zitellu è sustene da ellu "a prima conversazione".

· Hè pruvatu chì u sviluppu di u discursu è i so sapori prufani fini sò stati intimati. Cusì, permettenu chì u zitellu "sentite" diversi materieali à u toccu, ogetti di diverse tene è forma.

• Pruvate micca risponde micca solu à l'espressione faciale di u zitellu, esprimintu a nicessità, ma dinò per stimulerà à ciò chì voli, per esempiu, "dà". Chì u zitellu ùn solu cù u so dettu mostra ciò chì voli, ma ancu chjamà e cose da i so nomi propri.

· Se u vostru figliolu interessa in i libri - hè un modu direttu à u sviluppu di parlà. Acquere libri di stampa è studia cù u zitellu u mondu circundante: articuli di casa, animali, azzioni, etc.

· Se i parighieri di u zitellu sò digià parlendu, deverà accede à u zitellu in questu cercu di l'amici.

• Lighjà à i libri in i zitelli, cantà e so canzone è ùn pruvate di rimpiazzà a cumunicazione diretta cun ghjuculi parlanti.