A cosa chì a donna senti quandu u nàscita principia

In u tempu di u prucessu di partenza, mudificà i modi fisichi è psicosoficificanti in u corpu di a donna. Nascìni cumincianu cù a apertura di u cervicu è a fine cù l'expulsione di a placenta. In u prucessu di pienu, distingue tres tempi. À ogni donna passanu in u so propiu modu, è a durazione di ognuna puderebbenu diferenza significativamente non sulu di i parechji partigerii, ma ancu per a diverse nascita in una donna. A più nantu à questu pezzu in a vita di tutte futura mamma avete imparùammu in l'articulu di u tema "Quale hè a donna chì sente quandu u nàscita principia".

Skirmishes

In u primu stadiu di u travagliu, u colu di cervix hè stata apertu, chì furnisce l'occasione per passaghju di u fetu per u canal di nascita. In tuttu u gravidenza, u cervicu realizava una funzione prutittiva impurtante mentre mantene u fugliu in l'utru. In i primi òmini di nascita, u so rolu cambia - converti in un canali sulla larga è sirviva à liberà u fugliu da u canali di nascita. Questa trasforma hè cumpletu da u tempu quandu e cuntratzioni di l'utru cambia u so caratteru: pugnani chì prumove l'apertura di u cervicu, sò sustituiti da teme per l'espulsi di u fetus. Duranti stu piriu, una donna spessu sperene cambiamenti fisichi è psicosoficificanti. I contretioni di l'utru tornanu più intensi è frequenti - quarchi seguitanu uni l'altru, senza mancu tempu per u restu. Puderanu accumpagnate da un tremore, diarrea o ancu vomiting.

Psicofutura

I cambiammu emutivu chì si trovanu duranti stu piriodu pò manifestà da u cumportamentu inghjustu di una donna - per esempiu, l'irritabiltà più grande è l'impressionabilità. Spessu durmendu u parturientu, ella manifesta a còllera versu u sociu, accusendu di u dulore chì stà. A volte una donna in pramu pari chì pensa chì ciò chì succidia sopra a so forza, è ùn ella ùn vole più di questu quì u zitellu, altri ùn serebbe mai cridete ch'elli ponu chianciri cusì.

Na nascita di un zitellu

U secunimu periodu di travagliu - u piriuu di l'espulsione di u fetu - principia cù l'apertura di u cervicu è finisce cù l'apparenza di u zitellu. L'utru impera. Molti donne ùn anu cuntu a manera chì questu hè successu, è si face micca cusì imprudente per elli chì l'expulsione di u fetu hè un attu instinctivu causatu di cuntrazzioni involontari di l'utru, un prucessu chì pò esse micca firmatu. A l'epica di a fossa di u fetu partendu da l'apertura vaginal esterni, una donna potarà sensu di dolore (quarchi paragunata cù un nettle burn). Certi donne in u travagliu prupone di tuccà a testa in stu mumentu, accolta l'aparicio di u zitellu à u mondu. Per una donna chì hè stata data di nascita à un zitellu chì hà nascitu, a pruduzzioni di l'afterbirth, chì hè l'ultimu perdu di partitu, spessu passa com'è in una nebbia - ùn hè micca troppu cunsigliu di ciò chì succede da l'eccitazione è l'euforia alegre. Quandu u babbu hè in l'armata di a mamma, hà spertu l'aligria è u sguardu. Nove months d'embarassada finiscinu finta, sottu u dulore di partitu, u zitellu hè vivu è bonu. À questu mumentu hè impurtante per avè i parenti l'oppurtunitati di esse solu cù u zitellu - hè in questu tempu chì a cunnessione emotiva trà elli è u zitellu sò stati pacatu.

Dolore tribali

A maiò parte di e donne anu intensificatu u dulore intensu durante u travagliu, è u scantu di stu duluri hè unu di i prublemi principali in l'expectativa di nascita. In ogni casu, in una parte significativa di i casi, u dolore hè una regula di a idea imposta nantu à a nostra cultura chì u cunsigliu deve esse dulore. U risultatu hè un círculo vilociutu - timore chì dà a tensione è u dulore, causando ancu più teme è stress, aghjunghje u dulore. Hè impurtante de cuntenendu chì u dulore durante u travagliu ùn hè micca un signu di prublema - hè tutte e nurmale è fisiologicu. L'utru ùn hè micca una fonte immediata di dolore. Hè assuciatu cù un suminatu insufficente di sangue à i tessuti di a cavità abdominal à u tempu di u cuntrattu di l'utru. Hè ancu suppostu chì stu dolore hè un signalu per u core, furzò una donna per fà i movimenti necessaire per un successu di partenza. Ricurdendu à u nàscita com un prublemu assai penzioso, assai donne, però, crede chì l'gioia mistura dà a forza per l'esperimentu - l'apparenza di un zitellu. Una donna chì dà nascita per a prima volta ùn hà in nunda d'avè una idea di cumu averà sopra à partitu, cusì in casu di dichjarazioni, si deve ricordà a pussibilità d'anesthesia è esse prestu à u tempu tandu per ricu à questu. I paisani futuri avianu ancu sapè chì u 20% di i nascuti scendu cun una cesareà. Dopu à quessa, una donna pò sinte "incisa" perchè ùn hà micca bisognu di passà u prucessu naturali di dà nascita.

Se u babbu hè prisentatu durante u partitu, spessu prende u rolu più impurtante - per assicurà a comodità maximale per a futura mamma, sustegnu à a pusizione necessaria, alimenta l'acqua per bevande è furnisce un supportu emotiu. U babbu pò esse permettenu di piglià u zitellu prima chì abbandunà u canali di nascita è tagliate u cordone umbilical. Ancu s'è pocu tempu, i mariti è i pratichi medichi sò sempri più à pruvà à motivà à u so babbu per participà à l'elementu, parechji omi ùn senti micca veramente necessariu, quandu stu prucessu impurtanti, à quale sianu intirmediate mente, righjunghji à u so apugiu. Qualcosa, pare chì anu ignurata o "dimustratu", cuncintendu tutte l'attinzioni à a mamma futura. Un omu pò sente sentu rigette se una donna, perchè di u dulore durante a lotta, si cumportanu di una manera pocicu.

Attitude versu u zitellu

A riazione di i genitori in vista di u natuvicu pò varià da lacrimi d'aligria è manifestazione rapida di cundimentu per timore o silenziu dopu un intensu espansione. Parechji parenti sentenu alleviatu chì tuttu hè felice è l'orgogliu di a realizazione, ma dinò una indiferenza stranera à u zitellu. Forsi anu bisognu di tempu per aghjunghje à i natuvelli. U zitellu à u nàscita pò vede pocu chjucu, hà un capu sproporzjonatamenti grossu, a so pelle hè chjubata cun una sustanza zucca bluccante - a so chjamata grease originale. Da i primi ghjorni di travagliu pè u natuvulu, i genitori avviendu chì ellu risponde à e so vuci, è l'amore per ellu hà crisciutu. Cù u nàscita di u primu zitellu, a vita di a mamma è u babbu avè strappatu entra in una nova fase. Avà sapemu ciò chì a donna senti quandu u nàscita principia.