Tene naturali è seguri

Regoli per i capelli di colore cù l'henna è u basma. Un prucessu passu à passu.
Parechje donne sò sfurtunati cù u so culore naturali di u capeddu, ma ancu ùn ponu micca decide nantu à a tinzia persistente. Sempri, perchè i sapienti chimichi sò assai periculosi per a salute - qualche di e sustanzi chì compiechèndinu sò cunsiderati carcinogeni forti, ponu esse dipositi in u corpu, causanu dermatite allergique è ancu edema d'Quincke! I pitture persistente chì sò sicuru per a salute, simpricimenti ùn esiste micca. Inoltre, u colore resultanti inevitabbile s'esceite cun u tempu, è hè assai difficiuità di ritornu à u culore naturali di u capeddu dopu cusì mancanza. Allora quantu aghjunghje brumezza à ricchi, senza preghjudiziu, però, a vostra salute? A risposta hè simplice: riferite à i tinte bianchi naturali è seguri.

L'henna hè acquistatu da foglie sece di l'arbulu d'arti di laussonia, fugliale in poi. A cuntrariu di e tinte persistente, u polu di henna ùn rompe l'estructura di i capelli, ma sempre furnisce cun un corpu persistente. Inoltre, a henna cuntene sustanzi chì pressenu a strata di u capeddu scaly, chì dà i belli. Perchè l'henna è a basma sò tinturi naturali è seguri.

L'intensità di u culore obtatu da tene i capelli cù l'henna dipende nantu à u culore iniziale di i capelli. Allora à u culore di u culore di u culore torna brillanti, a carota-russa, è nantu à u pilu scuru pare mancu apprezzà u fogliu di cattore.

I cilestri più belli è naturali si sò uttenuti per l'henna per i cavalli di castagnu. Henna se te purga da i capelli, perchè u culore pò esce da. Inoltre, ùn avete micca aduprà più di una volta ogni dos mesi - pò sopra à pesu l'struttura di capelli è facenu abbastanza.

Per capelli grisdi o capelli cù una onda quimica, l'usu di henna hè contraindicatu. Inoltre, ùn tenite micca u to capelli cù l'henna, se l'avete pintiu pocu cù sapori chimichi - vi puderete un color imprevisible, à lilli o verdugiu.

Cumu piace i capelli cù Henna?

A secùncia di l'azzioni quannu tinia i capelli cù Henna:

  1. Pour elli in platti di porcellana è purpiate l'acqua calda (75-90 ° C). Avè chì hè impussibile di vende a Henna cun acqua fogera - perde i so propieture di coloratura.
  2. Pusitemu una misura calma nantu à i capelli. Per cunvenzione, hè megliu utilizà un capelli, perchè hè assai impurtante di coletta già tutti i capelli mentre chì l'henna hè sempre caliu. Se applicate una henna fresca, u culore sarà più menu intensu.
  3. Emu pusatu nantu à un capellu di polietileniu o un saccu di plastica simplice di u grandu cumu è caliemma a testa cun una spugna, un capu o un pezzu.
  4. Oghje da 15 minuti à dui o trè ore. Se tenete capelli bionda, ùn hà micca firmatu l'henna nantu à i vostri capelli per più di a meza ora, risicate à un vinuvule "arghju". Sì si sia da a natura una bruna - pudete pacà à fate d'aghjustà qualchì ora.
  5. Lavoru a mistura, lavare à capì à i capelli cù un acondicionador. In casu ùn site micca lavatu a testa, i vostri capelli si parvenenu un mantellu è avete a pezzu u polu di henna verdupula durante longu tempu.

Cunsiderate deve esse cunsigliatu chì, dopu a tali natura, ùn hè micca cunsigliatu di lavare a capità cù u champagne per almenu dui à trè ghjorni.

L'ùmmira cchiù bella di capelli saranu acquistate dopu à u primu lavaturu di a testa, per quessa, ùn hè micca necessariu di rializà cusì mancanza di e vede di avvenimenti impurtanti. Ora in u mercatu puleu meetu l'henna «bianca» - hè un pappu chì ùn hà nunda di fessi cù l'henna iraniana, a cumulazzioni cumprenni diversi chimichi.

Inoltre, una scelta larga di "colore" henna hè ancu in vendita. A maiò parte di u petanu taïkh sò una mistura di henna, basma è di tingli sintesi, chì dà i capelli una varietà di sfumaturi. A palette hè moltu largu: i prudutori offerta una larga scala: da rossa è russa à bard, viole è ancu blu.

Ci ponu esse nutatu chì dichdi fondi, anchi a presenza di henna è basma in a so cumpusizioni, ùn portanu micca boni capelli. Inoltre, sò spessu di poca qualità.

Cume u culore di i capeddi cù basma?

Basma, cum'è Henna, hè una pintura vegetale ecologicamente limpa, chì cuntene sustanzi suttu è ancu vitamini, hè utilizatu in mezchettu cù a polpa henna per colore u pilatu in tons bleu. Basma - una scelta ideale per quelli chì vulianu di pitturaru nantu à i capelli grisici, senza recite à tingi sintesi. Per questu scopu, i mischji di henna è basma sò fattu, in a proporzione di 3 parte di basma à 1 parte di henna. E donne bustani ùn deve micca basma solu di l'henna - i capelli pò cumprà una sfumatura verde imprevisa.

A secùncia di l'azzioni quandu mancanu i capeddi cù basma o cunghjunghje cù un prevalenza di basma:

  1. Pour elli in platti di porcellana è fate acqua calenta, pudete fogghiu acqua.
  2. Pusitemu una mutazione calenta nantu à i capelli è ùn cose micca a testa. Avè chì u basma hè assai flussu è pò sputru u pianu o robba.
  3. Riparemu a mistura nantu à u capeddu necessariu per ottene u sombra desitvutu di u tempu, rinforziatu bè.

Per u culore di i capelli grisi, hè cunsigliu di toscà i capelli in dui tappe - prima cun henna è da basma.

U più scuru u pene chì vulete vene, u più basma ùn deve esse in a vostra mezchezza per tinghje i vostri capelli. Ricurdà chì u tempu, u culore sarà pale, postu chì i tufi naturali anu una tendenza à lavà.

Henna è basma sò tinturi naturali è segurosi. Puderanu esse usatu ancu in a presenza di reazzioni allergii à i tinte sintetici. E culori naturali anu un effettu benèficu nantu à u scalp è promovenu a crescita di u capeddu, tornendu d'un ligu naturali è forza.