Traducemu a malatia, ma micca a lotta cù u termometru

Prima, vogliu assicurà i so genitori: a tampiratura alta ùn hè micca periculosa per un zitellu. A temperatura hè creatu per palluzzà infezzjoni è, à u cuntrariu, aiuta à u prucessu curativi. I medichi siate a pruprietà di a temperatura elevata per pugnalli contr'à contra di virus è di bacteriu, questu hè l'arghjintu più impurtante di u corpu per a curazione d'autore. Ma questi pruprietà sò solu una temperatura chì supera 38,5 gradi. Se a temperatura sopr'à nantu à sta marca, a multiplicazione di virus è bacteria hè ridutta. E se pensendu chì u corpu di un zitellu ùn hà micca sviluppatu l'immunità contru numerosi virus, a temperatura hè quasi l'unica manera di cummattiu un petit organismu di a malatia. E quelli omi chì partenu una lotta cù a temperatura ùn sò micca i diritti. Dopu tuttu, ùn hè micca a causa di a malatia di u zitellu, ma l'agentu causativu d'infezzione o inflammazioni. Hè per quessa hè impurtante ùn mancunnià a temperatura, ma per sapè da a causa di l'indisposi, è di fà per contru l'agentu infettuu. Ùn senza ragioni chì e pediatrici anu una regula - trattemu a malatia, ma micca a lotta cun un termometru.


Comu prumudica mostra, i picciutteddi u ghjàlliche calore assai megliu è più faciuli d'accumpagnatori è adulti Per quessa, hè bisognu di appiecà e misure d'urigine per esse eliminati a temperatura solu s'ellu vene incommodate à u zitellu, u zitellu hè visibiliamente nervoso, hè preghjudiziu, pate, refuse alimenta è vite, ùn dorme beni, o invucassi. Sì u zitellu hè chjucu, hè megliu per ellu un fridheffurbu. Stu mèttilu antipirituicu hè bè chì i candele ùn pacenanu micca in u viaghju gastrointestinali, ma direttamente in u sangue. Per quessa, ùn anu arruggiu l'offerta mucosa di u zitellu. Inoltre, assai zitelli è pilastri pò causanu allergie à l'additivi è di i tinte chì sò prisenti in elli. In casu di candele, sti mumenti dispiacèvuli ponu esse evitati. Ma si un zitellu o anzianu anu più mortu, ùn sera incùmodu per aduprà candele. Perchè in questu casu pudete aduprà ghjirulefighi antipirite è i pillettes. Molti sciabbuli, in più di cumpunenti antipirite, cuntenenu l'analgistri. Cusì, hè cunsigliu di dari tali sciroculi di un zitellu se a frasca nantu à u fondu di a garganta o otitis. Prima di l'usu di qualsiasi medicazione, puderà studià cù curazioni di l'urdinamentu è seguitanu riguardu à evitarà l'effetti secundarii di una sobredose. Perchè, prima di tuttu, u fegatu di u zitellu pardanu di questu.

U figliolu sete i 12 anni sò strettamenti pruibitu di scaccià a temperatura cun l'aspirina. L'usu di l'aspirina in a zitiddina pò guidà à u fattu chì u zitellu hà disturbatu a funzione di u cervu è u furu (u sindromu di Reye). Perchè, per evità ogni prublemi di salute, a medicina si deve esse prescritta solu da u vostru duttore.

Ma puderebbe succede chì u zitellu hè malatu, è l'accessu à u duttore per diversi razze hè limitata. Quì, diversi modi di a medicina tradiziunale pò aiutà.

Se u zitellu hà una forte frebba, hà bisognu di molti fluidi. Hè assai sudatu. Hè megliu per fà sse tè cù mugri, capelli, camomilla, compota di frutti secchi, o acqua chjaru. Sì a temperatura di u zitellu solu risque, poi chjudarà. Allora sia trattatu cù una manta, ma ùn hè micca valenu l'impresa, perchè deve esse una buttula per u calore.

Pudete piglià un bagnu friddu. Ma avete bisognu di fà questu cun cunniscenza è megliu cunsigliu un spezialista.

Pianu pianu rapidamente, pudete scancerà u calore frettu cù l'acqua fresca cù l'aghjuntu di l'acitu. Nta l'acqua, bisognu à puderà una muguli è di asciuggerà tutti i membri di u zitellu, prima i pedi è e mani, cusì i peri è e mani, è u stomacu è u back.

Iò sperate queste suggerisce vi aiutà micca di ùn preoccupari è fate per riflettà u colpu di "temperature". Ma ùn avè micca cunsigliatu di trattà a causa di a maladie stessu. Ùn ci hè micca dirittu per esse l'esurtazione di un zitellu annantu à u periculu, è per quessa, in a prima opportunità chjamà u duttore.

Be healthy!