Ricurdemi Folkiali per i ricciuti

A manifestazione più pratica di l'envidu hè l'apparenza di e ricche di a faccia. I fiori anu indicatu chì a pelle di a faccia accumenza è falla u crescente. Ùn hè micca in u putere di l'omu per falla stu prucessu naturali. Ma ci sò qualsu significa chì ponu esse dilicatu u momentu di a coghja à cresce un pocu, a parte di sta donna muderna hà assai fonti di "camuflamentu", chì applica più è più in età.

Cosmeticai à spuntà per ogni donna.

Una donna duranti a so vita duverà parechji centesimi di kilogrammi di cosmichi - lotioni, creme, tonique, lipsticks, balsani, etc. A donna utilizata à tuttu questu per esse ecultazione di e difetti di l'aspettu. Ma, perchè usanu chimichi, quandu quì cun u successu pò esse aduprati fondi chì sò basati nantu à i cumpunenti naturali. Inoltre, i fondi naturali ùn dumandenu maiori investimenti monetari, per quessa, sò dispunibili à tutti quelli chì volenu. Avete bisognu à esse pazienti. Allora, cunzidira i rimedii tradiziunali per i rimie nantu à a faccia.

Ricolutidi populari di i rughje.

1. A patata giovani sò u rimediale di più antichi è più testate per e riccheti. I patati facenu maschere. A manera di preparà una mascara facial hè assai simplice: pudemu coccu u patate frescu, pudemu avè un puree da ellu, chì si mischje cù a crema agria è u latte. I proporzioni di sta muzzica: 2 parte di patate, 1 parte di crema agria, 1 parte di u latte. Quandu a mutazione hè pronta, aghjunghje un oliu vegetale vescu è aduprà à a faccia. Questa maskedà duverebbe mantinutu nantu à a fàccia durante circa 15 minuti, dopu à quellu chì lavuleghja a più maschera cun acqua cale. Se tenete un tipu di pelle fatty, pudete aduprà meli di latte è di patata. Mesturisce a manera, pigliate una culletta spremuta di fèce, agghiunce trè st. l. u latte, 1 cullenade di u meli è u salitu ligeramenti. Hè necessariu di mischjà tuttu ciò chì sò, è applica à a pelle durante 15 minuti, poi arringe cù l'acqua calda.

2. E assai bellesi sò particularmente irritati da i surdici nantu à a pelle di a faccia. In questu casu, tali rimedii per e ricchezza in u face, cum'è u mele è scarabe, pò aiutà. Per appruntà sta mascara per a faccia, avete bisognu di spressione u zucchinu di l'aloe. Allora pigliate dui cullizzioni di aloe juice è mettite cun una culloca di u meli (u melatu deve esse precalentata). Pudemu stu pruduttu nantu à a pelle di a fàccia, pudete è nantu à u collu è l'area di u collu, dopu à deci minuti, lavate a mascara. Aloe è melore si cumplementa perfetta à l'altri in a lotta contru i riconus. In ogni casu, u scarlatonu hè assai utile à a pelle, perchè alcune pò ancu aduprà a gruel da aloe leaves, lasciate a furia durante 15 minuti è lavate. E pudete sferisce a pelle cù u ghjocu d'aloe.

3. A ricchezza nantu à a faccia pò esse smarone è cusì. Per questu ci hè bisognu di farina di rossu, pompelmo è latte. Da questi cumpunenti avete bisognu di preparà una mascara. Per principià, aghjustassi u zucchinaghju di pompelmo, piglià 2 cullizzioni, cunmbore cun una cuecetta di farina di rossu è aghjunghjite 2 coperks. l. latti. Invece di latte, pudete aduprà crema agria o crema, ma l'avemu da piglià in una quantità di una cucchina. Una mascara preparata sottu nantu à a pelle di a faccia è mantene da vint'anni minuti, poi arringe.

4. Pudete utilizà è simile, cum'è pezzi di ghiacciu. Per fassi cunfreie u ghjacciu, pudete aduprà un respiro di dolci chì pò esse truvatu in ogni casu di chocolatini o pudete cumprà molte speziale per fassi spazziati di ghiacciati. U ghjuvenu aiuta l'aiutu à aumentà l'elasticità, a circulazione in a pelle di a fàccia, è u tonicà. Per u più effettue, pudete piglià per a glasura ùn solu l'acqua purica, ma ogni decocudu di eterna medicinali, per esempiu, perchjone, chamomile, calendula. Pudete dinò l'acqua è u latti in proporzioni ugguali. Inoltre, chì u ghjacciu duverà un effettu benèficu nantu à a pelle di a fàccia, è cù l'aiutu di cumpunenti bonivuli di u ghjuvatu, un'ecicità guariscenza serà uttene.

5. Pudete lavà è fate lotioni una infusione utili: pigliate 3 ciglioli. l. milfoil è poverete 2 cups d'acqua fogera, aghjunghjemu cuncevamo per trenta minuti. È aghja u rubu à e prublemi incù l'infuzione ricevutu, solu à aduprate un tamponatu spéciale, pudete applicà lozione. L'infuzione di rosa è cunfitturi pò esse usatu per i listessi proprii, per a preparazione d'infuzione hè bisognu di piglià 2 cullenade di rosi rose è còllera 2 cups d'acqua fogara.

6. U Cucumber hè u leader indispittanti trà i mascaras faciali. Nant'à stu rimedià ùn ci hè nisuna puntualità di u pruprietariu, postu chì ogni donna cunnosce i beni benifichi di u zuccaru di zucca, aiuta à e riccheti è i sacchetti sottu à l'ochji. Semu dettu solu chì ùn hè megliu per piglià per questi pezzi di pomi di sere vechji, perchè anu l'effettu massimu. È i cogni di "invernamentu" invernu, ùn anu micca nisuna influenza nant'à a pelle di a fàccia, è ancu più cusì sò inùtuli à rimettite i rimuli.

7. Manzanilla anch'ellu prupietà curativi chì pò esse usatu in a lotta contru i ricciuti. Per appruntà una decucultura di camomile, avemu bisognu di una cullizzioni di inflorescenza di camomila, chì deve esse spartu cù dui vetri di acqua fogera, foglie focu è fogghi di 10 minuti. Dopu à questu, sguassate u calchinu da u focu, trasaltenu in un pratica nettu, strince è mette nantu à a to fàccia. Quandu a sicura di a siccatura hà deve ripetuta a prucedura. Dopu issu procedimentu, rinfriscà a faccia cun acqua fredda è appiccai crema. Sage - una pianta utili a preparazione di mono infusione per lavà a faccia è di lotioni.