A magia di a parolla

A maiò parte di noi ricordate di u famusu passaghju da a Bibbia: "In u principiu era u Verbu. È u Verbu era cun Diu. U Verbu era Ddiu "(Evangelu di John). Ma in fattu, a parolla hè di grande impurtanza, perchè cù a parolla pudemu sculari à noi o altre furtuna, o disgrazia è mala furtuna. È l'azzione di a parolla serà forte, quantu forti sò l'emozioni durante a pronuncia di sta parola, è ancu in quale l'energia fù mandata. Ùn avemu mancu suspettà chì una forza enorme ghjate in e nostre parolle. Ogni momentu cù l'aiutu di e parole ci creanu una cosa novu in a nostra vita. E disgrazia, avemu assai spessu un pensanu à ciò chì dicemu, perchè a maiò parte di noi ci sò reguli da emozioni. Puderemu esse ingerati à dichjarà cusì, di a quale a vita pò assicurà. A parolla hè un grande putere è energia. A parola guadisce l'statu, affirmeghja liggi, esprimi sentimenti ...
Dopu, vi a vi dicu cumu per migliurà a vostra vita per mezu è i pinsamenti.

Nun avà ghjurà in a mattina. Tuttu ciò chì dite in a mattina oghje u ghjornu. Eliminate da u vostru vocabuli in vocabuli cun significati negattivi. Limitate u vostru successu. Let it sounds funny, but waking up with your heart, Wake up to yourself and those around you, good morning and good, good day. Set yourself up for this wish, because even good words spoken by a balloon can do much harm. Ùn murmute. Ùn hè micca solu per fà quì à a matina, ma ancu pruvate micca inghjulià in u ghjornu.

Eliminate e parole da u lèxicu. Oh, stuoie di gridari sò i paroli più destruzzione. Puderanu cun elli un vastu flussu di energia negativa è sò capaci di distruzzione tuttu ciò chì creaste cun tali esforzzione è celo. E in generale per esse fouled ùn hè micca bella. Avete quantu brutale è vulgarmente a persona chì battette pare.

Evitari parole chì creanu cundizioni: "se", "avete". Pigliate a parolla "must". U primu, nimu hà dettu nulla à nimu, è in segundu, tutte ciò chì facemu in duva di creazione crea un vuluntariu sguassate per evità.

Piuttostu l'usu di usu cumu "Agħbi", "I decisu" è altri. Approva.

Prima di vultà in dorme, pruvate à parlà solu di e cose boni. Hè assai utile à sognu forte, è discrivinu in dettu u vostru sognu. Sognu cum'è chì u ghjocu di i sogni hè ghjuntu o tò. Approva.

Parella lamentando è pricurà. Diciànnu: "Ùn avete micca soldi, ùn site micca avè. Quarreling with someone, e parole sò spessu usati: "ma tu ùn amate / odià", etc. Disse tuttu quì, avemu duchjenu noi per stessi à noi, chì sò indicati davanti. Cù sti paroli, noi daremu propie nove energia negativa è e quelli chì avemu eseguitu cù a so bocca.

Nun mai curgiri una persona. Unu micca chì i vostri parole avè u putere in a vita di una persona, perchè anu da turnà cun vindetta. Ricurdate: cursing un altru, avete a maladizzione. Ma a malidizioni in a vostra vita vi travaglià assai più ca a vita di qualchissia chì site maestru.

Believe in ciò chì vi parlu. Questu hè chì ùn avete bisognu à dì à una minzogna. Speak only what you know.

Ùn mordisco. Almenu micca bella.

In generale, pruvate per esse micca e tutte e parolle chì portanu energia negativa. Dopu tuttu, l'usu di solu e parolle chì portanu energia positiva, i capelli mudificanu radicalmente, è a nostra vita cambia. A genti si tratta moltu cun diversu modellu. Avete avutu assai meglius amichi, quandu seranu quelli ogetti, di quale site chjamatu cusì. Ma a forza è a patience sò imprescindici. Ùn hè micca cusì faciule da liberà di i paroli-parasites chì ponenu a nostra vita. Ma crede à mè, sti sforzi ùn sò micca ghjustificati è seranu ricuperati.