Cumu tratta la mioopia cun i metudi folk?

Miofia pò esse trattatu in un ambiente di casa. In più di l'articulu, hà amparatu à trattà a mioopia cun i metudi folk, acquistà cù l'eserzioni per quelli chì anu soffre.

Cumpete a mioopia, curiosamente, hè cunsigliu:

L'ultimu prublema hè appruvata dopu à u prucedimentu prevale per l'instillazione in l'ochju di l'agenti antiinflamatorii preparati da u melu è l'erbe.

Un metu nutriziu specificu hè statu ancu esse specificatu per i persone cun una miopiscata. Sicondu sta dieta, bisognu di piglià cun cura di marinati, agrume, piccante, curd, patate, culti chì provoca stinata, formazione di gas è bloccatura di u nasu. Sì, cù a mioopia, ci hè una gran accumulation of gases in u stomacu, hè cunsigliu per manghjà a so brùttaria u u latte. In più di tuttu quì, cun visione punente di vista in a notte, hè cunsigliatu di ùn esse in un statu di vigilenza, per quessa, deve definitely sleep in night.

Trattamentu di i prutezione di i morti.

1. Prima hè bisognu di abituà i vostri ochji à un state tranquillu è scintu spessu. Pudete cuntene i vostri ochji medjusti, ma, senza squinting, perchè in stu casu l'ochju sarà superfluitu è ​​preghjudiziu à voi stress.

2. Per esempiu di trattamentu, hè necessariu di realizà una cunguzione di a visione nantu à a tavola di verizie è à a carta Om. A fasciazione si deve esse realizatu à una distanza di 30 à 150 centimetri.

3. U testu, scrittu in petite stampata, deve esse leghjite in lumu lume o cù una candela chjara. Oghji cù questu esercitu speriennu qualchì tense in u puntu vicinu, chì provoca l'ipermetropia, è per quessa, in u puntu vicinu, a sparizioni di mioopia. L'esercitu ùn deve esse più di 15 minuti. Se un tempu assai longu per appiicà stu modu per u trattamentu di mioopia, ùn hà, induve u sensu di più di a gravità di a visione longa.

4. Quandu si tratta ogetti distanti, avete da pruvate micca fà uscitarà i vostri ochji è sopratuttu micca squint.

5. Mentre caminava per a strada, avete avutu guardà l'uggetti muderni, per esempiu, in e persone, in autucratiche. Hè assai utile di impegnà un caru, cum'è tuttu quellu chì si move in giru.

Tabella di verità di carattere.

In più di i metudi di i tratti di mioopia, ci sò parechji esercizii per quali una simbulu di simbulu per pruvà hè sanu. Pudete fà per voi stessu.

Per a tavula, pigghiaru parechji logs, chì ùn deveru micca esse di pietà per esce, è una scheda di Whatman, un metru di longu. À a cima di u papetu, ci hè bisognu à appiciccà u tagliu chjappu di a rivista da a porta. Dopu, dopu avè ricurdatu 2 à 5 centimetri, avete bisognu di appiciccà una parolla o parechji parolle, a dimensione più numerosa chì u titulu. Allora retrocede novamente è torna u pate a parolla o a frase in fonti più chjuche. Allora cuntinueghjanu finu à a dimensione di a parolla o di a frase chì diventa uguali à 1 centimétru. In total, ci anu 25 fili in u paper. Hè impurtante chì a longu di i linii sò u stessu, è u numaru di i parolle in ogni linea cresce cù una diminuzione graduali in a font size. U culore di tuttu u testu nantu à a tavuletta deve esse nero. Dopu avè finutu u travagliu di fà una grande mesa, avete bisognu di stampà appretamentamente a struttura di verizie nantu à a carta in u formato A4. A seconda lista di verificatu deve cuntene e so parolle è in u listessu modu cum'è nantu à u paper. Whatman hangs in un muro con una bona illuminazione.

U numeru 1.

Prutizzioni di a visione centrale. Per fà l'esercitu necessariu di pusà davanti à u tavulu, à una distanza di 90 centimetri. Prima hè bisognu di scurzà a vostra visione à leghje e trè piani da un libru sottu à livante lumera. Dopu quì, pruvate di cuncentra à nantu à a tavula. L'articulu hè cunsiste à altera a lettura di u libru è cuncintrà u visu nantu à a tavula.

U numaru d'esercitu 2.

Sottu di a carta stampata (secunda) à a distanza più cercana diretta per l'ochji, ma di manera chì pudete leghje u scrittu. Prima, leghjite a cima di linea, da quessa, ma in u largu. Repetite trè volte. Allora vintu tantu veloce à a cima di linea nantu à u carta, duveria esse diventata. Forse, cercate i vostri ochji, esprimi in burrasa è fà un pocu vultite cù a testa. Avà lettu a seconda linea nantu à a tavula stampata da una distanza corta, da a distanza di a manu esternata, da u paper. Ùn vi scurdate di quandu ogni linea un paru di sicondi à reste, avete da passà à l'ultima linea. Se sente un forte malestar, allura l'esercitamentu hè megliu stà.

U numeru 3.

U terzu successu cuntinua u secunna, se ùn pudete micca cumprà. A principal hè di realizà ogni simbezziu curaziu, se sguardu ùn hè micca osservatu, ùn hè micca necessariu cambià à una fonttera più chjaru, ma hè megliu di ripetiri cù a stessa linea varias veces. Se l'avete cumpiutu l'esercitu tutale è pò lettu tuttu ciò chì hè scrittu nantu à u papetu da una distanza di 90 centimetri, da dopu piglià un altru mèiu più metru da ellu è repite l'esercitu tutte di principiu à fine.

In generale, per trattà a mioopia cun i metudi deskritti prima, ùn sò micca bisognichi specialhe è sapiti. A principal hè spetta per a pacienza in l'esercizii cù a tavula, à aghjustà a distanza, è appliendarà un pezzu dilicatu di l'ochji.