Junior Eurovision Song Contest: all the fun

Nimu ùn hè micca a cuncurrenza pupulari più cà l'unione Eurovision hè a cumpetizione europea di artisti di ghjuvanotti. Hè stata prima per u 2003. U scopu di a cuncurrenza hè a ricerca è l'attitudini di i ghjovani talentu. Da u 2005, i zitelli de 10 à 15 anni di età pò participà à Eurovision è realizanu canzone in i so lingue naziunali. Avemu avemu da annunzià nantu à u Cuncorsu di a Song di Junior Eurovision.

Junior Eurovision Song Contest 2014

In u 2014, a dodicesimu festival si hè stallatu in a piccula cità maltisa di Mars. A radighazzioni produciu u canali Nazionale RBS. In u cuncorsu di canzone per u figliolu, participonu 16 paesi. L'ogrume di a canzone di vacanze era u totagame Togni, chì hè, nunda. In seguitu, i reguli dicenu chì a selezzione di u rappresentante di u paese si faciule da u votu apertu di i televidenti, ma da u 2014 assai paesi hà cambiatu à a selezzione interna, sguassà e rounds qualificatori nazziunali.

Per a prima volta, l'urganizatori refusi l'uchja tradiziunale: i participanti corse in una sezione prutucata. U primu numru era un rappresentante di Bielorussia Nadezhda Misyakova cù a canzona "Falcone". Alisa Kozhikina da Russia hà ricivutu u tatu tredeci. A zitella sonau a melodia di lirica Dreamer. U cuncerta chjusu da Julia van Bergen da l'Olanda. A so song hè statu chjamatu "Around".

Junior Eurovision Song Contest 2014 diventenu à veramente un veru piccante: ùn sò solu solu un ziteddu trà i cantori. Era ellu, u cantante di l'Italia Vincenzo Cantello, hà u primu locu. A cumpusizioni hè chjamata "U primu grandu amuri". Per genere, pò esse attribuita à balladesi líricu cù un coloru vivu nazziunali. U picciottu artisticu cun un'altra vucali cunservatu hà puntuatu 159 punti.

In u sicondu situ era u trio búlgaro: Krisia Todorova, Hasan è Ibrahim Ignatov. A so canzone "U Pane di i zitelli" hà portatu i zitelli 147 punti. Solu un puntu sottu u rappresentante d'Armenia - Elizabeth Danielyan. Cù a canzone "People of the Sun" hà ricevutu un "bronzu". Alisa Kozhikina hè in cincu pianu cun 96 punti.

Russia in Junior Eurovision Song Contest

Fighjemu una strada attenti à quelli artisti ghjovani chì difendenu l'unurariu di Russia in u Festival Junior Eurovision Song Contest.

Per a prima volta, i cantori russii andonu in u Cuncorsu di u Canzoni in Eurovision in u 2005. Era a banda "Magic Street" è a solista Vlad Krutskikh. A canzona "A Cità di u Sun" venenu 9 u postu. 2006 era una vittoria per u nostru paese. In u cuncorsu, Russia era rapprisentata da i sorelli Masha è Nastya Tolmacheva. U so incendiariu "Spring Jazz" hà guadatu ancu l'audience è u jury in Bucarest. Nuvole anni, i giovani da Kursk hà sappiutu guadagnà 154 punti. I scontranu i canzoni di cuncorsu in a cumpitana cù a so mamma. In u 2014, i canteri maiori sò cunquistati à l'Eurovision adultu è hà fattu u 6 ° postu. Hè una materia di u gustu, ma i giovani russi donna russa amparatu assai nicer ca l'Conchita Wurst barbien.

In u 2009, Katya Ryabova è a so cumpusizioni "U Little Prince" sò stati prati. Inoltre, Russia vincìu a seconda place in u 2010, quandu u duet di Lisa Drozd è Sasha Lazin presentonu a canzone "Boy & Girl" à u publicu. A strada, i carusi solu un puntu dopu à i vincitori.

Comu avemu digià ditiu, in u 2014, Alisa Kozhikina fu à Malta. Una zitella venga da un paesu di Uspenka in a regione Kursk. À 11 anni hà digià participatu à a "New Wave di ghjuventù - 2013", è vincenu u prughjettu "Voice". Maxim Fadeev addivintau u prudutturi di Alisa, è creò u cuncorsu song "Dreamer". U testu hè di Alicia è Olga Seryabkina (gruppu Serebro). Malgradu u rendiment qualitativu, a zitella ùn era micca capaci di ottene risultati altimati: Serbia, Armenia Bielorussia - 10 punti; Cipru - 8; Bulgaria, Slovenia - 7; Ucraina, Croazia, San Marino, Montenegro - 5; Armenia, Georgia - 3; Svezia - 1; Paesi Bassi, Italia - 0. Maxim Fadeev hà dichjaratu apertumente nantu à a politicizazione di u cuncorsu è l'attitudini prejudiced versu l'artista russa.

Junior Eurovision Song Contest 2015

21 di nuvèmmiru di u 2015 in a capitale di Bulgaria Sofia prumesse u 13 u cuncorsu di canzè per i zitelli. Malgradu u fattu chì a vittoria in u 2014 hè guadata da l'italianu, u paese refuseu d'accede un altre festival. In u mumentu, 8 paesi anu avutu a so participazione, cù l'Albània è l'Irlanda facenu u so debut. L'Austria, a Gran Bretaña, l'Allemagne, a Republica Ceca è a Lettonia rifieghjanu à participà. Ùn si cunnosce chì u Ucrania manderà i so participanti. Quale hè chì andarè à u concorsu per i zitelli più famusi da a Russia ùn sò micca clarificati, ma spiranza chì un miricanu spettaculu ripetuta u successu di i frati Tolmachev.

Inoltri vi interessarà à i testi: