I prugetti curativi di u triple

U trigliu hè di u genu di l'erbachi, in a maiò parte di i casi una pianta annuali di a famiglia di bluegrass. In a maiò parte di i paesi hè u culti principalu grana. Per a prima volta hè statu ricunnisciutu in u sittu millenariu aC. Appressu à pocu pressu, è hà cuminciatu à leghje i propietati medicinali di u triple. In a Scrittura Sagrada, o a Bibbia, u triple si menziunatu in parechji paràbuli più d'una volta, in più, ci sò diritti di u triple.

U triglu hè cunsideratu cum'è una cultura di alimentariu impurtante, chì occupanu u primu locu ùn solu in a pruduzzioni di granu russu, ma ancu in u mondu: u 30-40% di centinori di una cultivazioni per ettaru hà un cuntenutu altu di endosperma (circa 84%), è dinò aumenta u riti di farina di alta calidad.

U granu in u globu hè u principalu di u granu principalu. Inoltre, questa hè a prima pianta culturale chì l'omu hà iniziatu à cultivà. U granu, cù l'orzu hè cunsideratu u più anticu tipu di cereali, perchè e civiltà antica cresce ancu u triple. Per esempiu, in a Cina antica è l'Eggittu, quattru mila anni prima di l'era, a ghjente chì si serve di manghja di frummentu. In a Grezia antica, sei mila anni prima di l'era, u granu era cultivatu. In a Russia antica, u granu era ancu apprezzatu per e so qualità nutrizzionali è mediale. In più, in Russia antica, u granu era cunsideratu simbulu di prosperità è ricchezza. Questu hè chì u granu stessu hè una pianta fastidiosa. Ghjiatù è sequuta soffrenu assai pitruna di cente è avena. Hè per questa raghjoni chì in i vechji tempu ùn era micca sempre bisognu di acquistà un bonu cultu di granu è micca tutti. E assai farina di granu biancu a tutti puderia pagà solu à e maiò vacanze.

Triad, o megliu u so granu hè cupartu cun vintura "buccia", ma l'umanità cum'è a fabbricazione di u mulinu sviluppatu, hà amparatu à separà tutte ciò chì valenu per u corpu umanu in bran. Cusì, tutte e pruprietà utili di u granu, chì a natura hà stallatu ind'u, passa per alimentà u bistiame, svinutu per esse un pruduttu, per via. Ci hè ancu un embriione di granu, chì hè cunsideratu cum'è a parte più preziosa di u granu. U gveru di granu cuntene in usu propriu per u microelementu di u corpu umanu è l'oliu germinal.

Composizione di granu di granu

A cumpusizioni di u cereale più impurtante hà sempri sottu à a so attenzione è l'interessu di i scientisti. I scientisti ani investigatu ripetutamente u granu di u granu, durante u quale si truvava chì u granu cuntene fètu, in più, una varietà diffeenti di frumu cuntene altre carbuidrati, u nummiru di quale hè di u 50% à u 70%. Inoltre, u granu cuntene parechje proteini, u nummiru di quale dedende a variità è distendu da u 10 à u percentuu percentu. Inoltre, u granu cuntene di grasi vegetali, minerali - calcium, potassu, fosforu, magnesiu, vitamini - B1, B6, B1, E, C, PP, è assai zoni differenti.

Durante a ricerca hè statu revelatu chì in u mumentu di a zucchina in granu di granu u nùmeru di sustanzi è vitamini biologicu attivi, stimulanti di a crescita è a cuncintrazione d'antibiotici sò varias crescenu. Per esempiu, in u mumentu di a zucchina di vitamina B2 hè diventata più di deci tempuli. Chistu spiega e pruprietà curativi di u granu sbuchjata nantu à u corpu umanu.

Pruduzzione è pruprietà di u triple

In tuttu l 'umanu, i pruprietarii medicinali di sta muntagna sò stati valutatu assai.

Perchè l'armati di u triu sò d'oru di culore, è ancu per i so pruprietariu mediatevuli è nutrizionale, l'impressione hè chì i grani di trizu sò una forma di luz pressa da u sole.

A decocuia di granu di granu hè un modu effittivu di riabilitazione dopu una longa malatia, aiutà à restaurà a forza. È se addisce u melatu à u calchinu, vi riceve un bon regnu per i friddi, tussi, malatie respiratorii.

A quantità di sustanzi biologichi di sustegnu alimentariu di granu di granu hè cuntenutu in u cunchju è in u caprettu. Ci sò vitamini di u gruppu B, vitamina E, chì hè un antioxidante, à l'acidus grassu.

Scopra in pruprietà di u triple è a natura cusmetica, chì, in modu curativu, anu sempri utilizzatu per l'omu. L'aranciu è u calchinu da u farinaghju hè un livellu ecurmicu efficace per suavice è nutrizze a pelle.

U granu di granaghju cuntenenu a fibra, chì stimulatesu u travagliu di u corpu di l'intestinu, impedisce a cunversione di carbuidrati è zucarii in grassu. Per a perdita di u pesu sarà salvatu di tripa effettue.

Pectini, chì sò ancu parte di granu di granu, sò capaci d'assicurà e cumpunenti periculi chì sò in l'intestini, à riduzzione di i prucessi putrefattivi. Pectini anu ancu un effettu curativi in ​​a mucosa intestinali.

U potassiu, cuntatu di u triple, aiutà à i musculi, cumpresu u musculu di u cori, per funziunà normalment.

Magnesiu è salti di magnesiu, attivate l'enzimi di i metabolismu di carbuidrati, participanu à a furmazione di u tessulu di u bernu, nurmalizà l'excitabilità di u sistema nervu.