U cumpurtamentu di a mamma in relazione à u novu di a so figliola

U prublema chì tutti i classichi scritti da u mumentu anticu, è chì hè chjamatu "babbi è figlioli", hè cusì impurtante cum'è in u nostru tempu. Tuttavia, ùn hè mai cessatu di esse pertinenti, è ferma nantu à a cima di l'onda, finu à quelli parechji i zitelli in stu mondu. Quandu i nostri zitelli sò crisciutu - ùn vulemu avè notte questu, pruvate à pruvà per noi chì i so crisciuti hè qualcosa stuposa è irreal. Questa hè particulari questu di e nostre fieri, chì anu eranu cusì stupendu cù un pupu senza bè. U cumpurtamentu di a mamma in a relazione cù u novu di a so figliola hè in tuttu un tema infinitu. Eppuru, sicuru, tutte e mammi sò diverse è riducenu in una manera diferenta à u fattu chì u so zitellu hà purtatu qualcosa in casa.

U cumpurtamentu di a mamma in relazione à u zitellu di a so figliola hè largamente guidata da a so attitudina direttamente à a figliola. Sì, sì, ancu in questu sensu apparente identitariu, chjamatu amori materni, a ghjente hà in linia di funziunamentu cardinalmenti opposti.

Eccu, raccordate a cumpurtamentu di a vostra mamma à voi in tanti piriodi di vita. Cumu hà amparatu i so sentimenti à voi? Era ella pronta per fà tuttu ciò chì vulia per a so figliola?

Certu, pochi poveri pudaranu esse apertumente chì a so mamma hè una persona fruttante è unificata, chì hà amparatu tutta a so vita nantu à a mascara d'una persona più persone è intrigante. Eppuru questu succede, è micca cusì rara, perchè esse chjappiutu. Perchè sta succeta? I ragiò ponu esse assai - accuminciannu cu la restrizzioni naturali, chì di a vita di ogni ghjornu crescente suvi in ​​u persunale, finisci cù certe circustanza chì hà fattu chì una donna hè più stritta è più forte. Forsi queste hè qualcosa di preghjudiziu persunale, riflittutu in questu modu à a so attitudina versu i so figlioli. Micca u puntu. A cosa principale - sè ùn sapete chì a to mamma hà avutu a paura di tutte a so vita per amparà e so sentimenti - questa affetta a so attitudina à u novu.

Una donna adulta, una mamma, cunzidira d'una speranza di vita sana - è questu hè veramente cusì. Hè più precisamente, hè veru chì hà t'hà parechji casi chì avissiru aiutà à acquistà sta sperienza più inestimabili. Ma s'ellu apprufittò di sti chancei - questu hè strettu individuu.

Diciemu chì a to mamma hà avutu prublemi cù l'omi in u so tempu (forsi ancu cù u vostru babbu). Cumu serà adupratu in casu voi cù a vostra casa? Ci sò dui opulentai principali.

Prima di elli: tuttu u tempu hà da cunnosce u vostru novu novu, a mamma si porta ancu bè. Forsi era ancu smarendu cù a so timida attempzione di fà un ambienti alegru di a reunione. Li prupone una tazza di tè cù a so pie signature. Ma ùn hè più. In i so ochji, ancu serà statu capace di leghje i sforzi chì a to mamma hà fattu per ùn "voce fora di i bobbi". Ma quandu u vostru ghjovanu cessione a porta - vi toccu à sente un "charm" di u vostru sceltu. Se a to mamma hè inclinata per ghjiniralizzà, intenevi sèntelu chì "tutti vulianu solu e chjovi di i zitelli" è "hè troppu guapu per guardà a fideltà per voi - avà perchè andà à u so vicinu". In questu casu, megliu mantene freschitu è ​​micca fà scandalu. Pruvà a cugliera cù a so mamma chì u novu hè una bona persona. Hè bisognu di qualcume un esempiu di uni pochi cosi maravigliosu chì caratteristiche u vostru sposu novu cum'è una persona chì ami è cura. Arranzà a mamma responde "l'analisi di i volu" ùn hè micca necessariu - prima, da questu i so sentimenti à u novu puderà micca cambià. E, sicondu, hè a vostra mamma, ùn preoccupa di voi è ùn vole micca à voi à a so età di tene (è l'età di i zitelli per i so parenti è sempre gentile) ùn mancava micca in u prublemu. Questu ùn significheghja micca chì a vostra mamma hà da riceverete disubbidenza assoluta, perchè pò offensione. Ma à u ghjallu in a fàccia di a frase chì ella hè sbagliata, ùn hè micca necessariu. À l'anni di a vita, avete bisognu di truvà quelli cordi di l'ànima di a mamma, nantu à quale pudete ghjucà senza scantu di ferite. Pruvalla à chì i so sperienze sò in vain. Averighele chì tù preoccupa e so parolle. Pruvate micca per avè cunflittu - è, forsi, in u futuru trattà u novu di u mo paria assai più leali.

L'altru opzione per sviluppà a vostra prima famiglia cù a to mamma hè di scuntate cù un scupertu vituperu è pratestuu di l'eventi. Ùn hè un sicretu chì, sia entre l'omi è a donne, ci sò dictali dicutti chì sò assai piacevule à affidà e so reguli è ùn sò micca paura di sullivà l'opinione di a famiglia sana. Tali gente sò uni pochi unbalance, ùn sanu micca cumu si cumportanu è si preferanu spiegà tuttu in i so facci chì pensanu. E se in qualchi situazione hè ancu bè, da prima di vultà à a mamma di u zitellu, avete bisognu di pensà.

Hè fit in un pocu cù e so nuzione di un omu decente? Si sia micca, ùn avete bisognu di preparalli a terra pè un pezzu di tempu. Probabilmente, se vede un omu sleek in una ghjunta cun un bouquet di chic roses casually playing with the keys of the car, a vostra mamma si funnera è ùn dì micca qualchì contru. Ma questu succede raramente - nimu intenta aghjustà i gustu maternali duverevule à sentimenti. Per quessa, prima di pett'à un pianu acquisto, cuminciate una campana strategica per preparà a mamma è a ghjustizia per una reunioni assai dilicata.

A mamma hà da dì à u so sceccu chì hà da appruvà in ogni casu. Dopu tuttu, ùn hè micca u mo novu. E cunnosce qualcosa nè negativu di u caratteru di u zitellu ùn hè micca necessariu. Ella puderia truvà ciò ch'ella era perchè senza attaccà. Ma l'omu hà bisognu à preparalli per u fattu chì quì sottu u falu di a vostra casa puderebbe aspittà un'errore di emozioni, è micca necessariu simpatiche. Avè cunsigliatu una certa linea di cumpurtamentu, per mezu di quale sera permessu di evitari u cunflittu. Ma agisce assai sutile: ùn avete micca avviatu à pripusà l'uni à l'altri. Dunque, dite à u cavaleri nantu à u genaru di monasteru chì a to mamma, chì ùn deve micca bisognu di ribbellu, sparti a paura è cambià a vostra mente? In fine, se a situazione hè veramente complicata, pudete limità a so cumunicazione, o ancu i reduci à a cero per eliminazione di tutti i punti di intersezzione.

Ma ci sò ancu questi chì pò sapè sicuru ch'elli eranu furtunati cù a so mamma. No, ùn significheghju micca quelli chì e cose chì a mamma si sò un caratteru cumplessu ùn sfurtunatate. Ma di u puntu di vista di u Guy, hè più piacevule quì, induve hè almenu rispittuosamente in l'absentia, è micca circà una raggiuni per u fogli.

Se avete avutu una rilazioni fiducia è amica cù a to mamma da a zitella - hè bella! Sè dighjà u spaziu cù e so sperienze nantu à i picciotti in a scola è truvonu solu sustegnu è aiutà da ellu - pudete pinsà chì ùn avete nunda chì preoccupa. Moltu spessu i matri chì ùn avete micca i zitelli di truvà i figlioli in a so scolla di a so figliola. E allura u zitellu ùn "ùn si manca" di l'affare constantu è di a cura di a vostra mamma. In casu di dichjarazioni, anu una relazioni abbastanti càlevuli, certe volte ancu causendu à i celu in voi! Ma questu ci vole ancu cuntentu!

Ma s'ellu si e situazzioni cchiu cunzignati anu più appiecà à a cunfinazione trà a mamma è a figliola di una figliola, ci hè ancu una attitudina neutrali, chì hè spessu benvintuta da l'omi. A vostra mamma hà micca esse espresu i pinsamenti nantu à u vostru sceltu, averà accettà a so prisenza cum'è una realità è u trattà cù esame cum'è un amicu. Hè pussibule chì ùn avete micca piace, ma hè assai megliu quellu chì quandu hè sempre in casa, stallendu contru un anu amatu.

È in generale, pudemu dì chì, in parechji mane, u cumpurtamentu di a mamma è a so attitudina in u pettu dipende di voi. Piuttostu pricidutu, di cumu si prisenta a so informazioni nantu à ellu, chì tipu d'imà si furmassi in anticipu in a so testa. Ma sapete à a vostra mamma, sapete ciò chì hà sempri vugliutu per voi - perchè si fate tuttu ciò chì hè precisamente è hàmente, u rapportu entre mamma è u zitellu sviluppanu nurmale. Forsi senza amore spiciali, ma senza ingannità - ma l'inimica tra dui persone impurtanti è vicinu ùn avianu micca solu di qualcosa. Ùn vulemu micca per perdienti dui, voi?