Pruva di sangue: chì si dici?

Unu di i primi prucessi di diagnostichi chì u duttore assuciava à noi hè un test di sangue generale. Ind'u mutivu di a raghjoni di u nostru indirizzu à un medico di quasi ogni spicità, sempre facemu stu analisi. U mutivu di questu hè chì u sangue hè unu di i fluidi più impurtanti in u nostru corpu. Piglia in casi tutti l'organi è i tessuti. È immediatamenti cambia a so cumpusizioni in risposta à qualsiasi viulazione in elli.

I principali indicatori chì sò stati evaluati in un test di sangue generale sò:

Eritrocchiri

O, quandu sò chjamati ancu i sangue di i sangue, sò i principali elementi di u nostru sangue. U so numeru hè normale in e donne è l'omi hè diversu. In i femini: 3,5 - 5,5, è in l'omi: 4,5,5,5 trilioni per litru di sangue. A diminuzione di u so numeru hè chjamatu anemia oligocitosa. Puderia accade com'è u risultatu d'una hematopoiesi indulgente o di perdizione di sangue.

Hemoglobina

Questu compostu, chì hè cuntene di i caghjunidi di u sangue, cumporta a funzione più impurtante di u sangue - a trasmissioni di l'ossigenu da i pulmoni à l'altri organi, è l'diossidu di carbonu in i pulmoni. Nurmalmentu, a figura per i donne hè 120-150, è per l'omi: 130-160 grammi per litru di sangue. Hémoglobine bassa significa chì u sangue ùn pò micca "ligà" è furnisce u bè ossu da i tissuti. Questu hè spessu u casu cù l'anemia.

Color metric

Questu hè un valore indicatu a rapportu di l'eritrocyte è l'hemoglobina, i.e. quantu parechji cilesti di sangue di u sangue anu chinu d'hemoglobina. Nurmalmentu, l'indicatore hè in a varieghja di 0.85 - 1.05. Un altu indimu di u culore pò indicà a mancanza di cacciati da u sangue di u sangue à un livellu normale di l'emoglobina. Allora l'eritrochjite turnanu per esse "immersiunatu" cù l'emoglobina. Questu succede, per esempiu, cù l'anemia folium è B-12. Reducing the color index indica chì i caghunii di sangue di sangue ùn sò micca sianu entusiati di l'emoglobina. Quandu hè questu quì hè una violazione di a pruduzzioni di l'emoglobina. Per esempiu, cù anemia di deficienta di ferru.

Hematocrit

Questa rata tra i cilamentu di u sangue (elementi formate) è u fluidu (plasma). U normale, l'hematucrit varieghja trà 36 - 42% in e donne è 40 - 48% in l'omi. L'incrementu in l'indexu hè chjamatu l'hemoconzentramentu ("engrescante" di u sangue), è a diminuzione hè chjamata chjode ("dilution" di u sangue).

Platelets

Sti cilesti di u sangue sò rispunsevuli di cugliera di u sangue in casu di danni vascular. Nurmalmentu, cuntene 150 a 450 milaie in un litru di sangue. Reducintà u nùmeru di platelets (trombocitopenie) porta à una violazione di cugliera di u sangue. È un incrementu pò esse un signu di un tumore sanguinariu.

Leucocyte

Questi cumbenzi funziona funzioni sanguinsi assai impurtanti, furnenu a prutezione immune. In persona sana, stu indicatore hè in a rigioni di 4 a 9 miliuna di cellu per litru di sangue. A diminuzione in u cunsigliu di u sangue hè cunsigliu di una violazione di a so pruduzzione (questa hè chì quandu a medula òssia hè affettata), è un risu - annantu à una malatia inflammatoria aguda. Un incrementu significativu in leucociti (parechji dicini o cintunari) si prisenta cun tumore sanguinariu.

Formula Leukocyte

Questu hè un settore d'indicatori chì riflettinu u percentualità di ogni tippu di leucocithe. Sti o altre viulenza in a formula di leucocita indicanu e funziunalità di u prucessu patològicu chì si passa in u corpu. Per esempiu, se u cuntenutu di neutròfili hè crescente, pudemu dinò di a natura bacteriale di a malatia, è si i linfonichi - circa u virus. L'incrementu in eosinòfili indicanu più spessu una reazione allergique, basòfili - in i tumuri di sangue è i monocytes - in una infezzjoni bacteriana crònica.

Eritrocyte rate di sedimentu

Questa hè a freccia à quale i caghjunare di i sangue da u sangue da u sangue di u sangue. In un omu satu, hè di 1 à 10 mm / h, è in una donna: da 2 à 15 mm / h. Un incrementu in u indicatore a più frecuente indica inflammazione.

Ùn ci vole micca esse smegmatte di manera chì ùn hè micca putente di diagnosticarà correctament cù l'analisi sanguinale solu. Per quessa, hè necessariu di piglià in cuntenutu una numerosa di dati di diagnostica. In l'aghjunghjatu, solu un duttore pò evaluà corretamenti bè.