Forme di crianza di i zitelli saldati senza i genitori

U prublema di educà i zitelli chì l'abbandunà micca i genitori hè digià urgente. Sfurtunatamente, u numaru d'orfani si crede. In u stessu tempu, in l'attuali novi formi di educazione di i zitelli saldini senza i genitori, in quali pruvanu a cuncettizà e peculiarità di u sviluppu psicologicu di i zitelli in a famiglia, è creanu e cundizzioni chì sò cusì vicinu per elli.

Per a liggi, tutela o tutela hè stabilitu per tutte e zitelli chì anu stati senza stati parenti. A tutela hè stabilitu nantu à i zitelli à l'età di 14 anni, è a tutelle di tutte e zitelli de 14 a 18 anni.

Quandu incuraghjenu i zitelli in un orfanaggiu, u guardià hè u statu. Sfurtunatamente, l'educazione di i zitelli in un urfanatu in ellu stessu parechje persunale è hè exacerbata da i costi di u sistema attuale. In certi umugiani, più di 100 zitelli sò stati educati. A criazione hè a pusterità maiò cum'è parenting, spessu i zitelli d'un orfanaggiu ùn anu micca idea di manera di surviglià fora di e so pareti. I mancanza a furmazione di arcuni capacità suciali. Malgradu u fattu chì i graduate di l'orfaniate sò tentativu di custruisce e so famìglie, in ogni casu ùn ùn abbandunà i so propi figlioli, secondu l'statistici, più di u 17% di l'abitanti di l'orfaniate - rappresentanti di a 2e generazione ghjunsè senza marore. In i fieri di i zitelli, i liga familiarii trà i frati è a soru sò spessu distrutte: i zitelli di parechji età sò spessu situate in diverse istituzione, unu di i zitelli hè trasferitu à un altru locu cum'è puniziu per un comportamentu maleci o studiu. I fratelli è i sureddi pò ancu esse separati quandu unu di i figlioli hè stata aduttata.

Ci hè una forma di crianza di i zitelli, cum'è familiale-trustees è famiglie di favurizazioni.

Piglià à a custodia ùn pò esse assuciatu à l'adopzione in ogni sensu urdinariu o moral. U fattu chì i zitelli custodiate ùn asscarenu micca e so parenti richieste di l'obbligazione di sustegnu à i zitelli. I guardiani sò rimbursati una allowance di sustegnu di u zitellu, ma hè cunsideratu chì u fiduciale realice i so òspite senza impatente. U zitellu sottu tutela ponnu viaghjà in u so spaziu vivu o cù i so genitori veri. Quandu chjamà una persona com'è fiduciariu, a so imatge è i riti pulitichi chì si sò sviluppati trà u tutore è u zitellu, è per mezu di i membri di a famiglia di tutore è di u zitellu, sò stati cunsiderati. L'appruvazioni di stu modu di cura di i zitelli umangani è chì diventà un fiduciante hè più faciule d'adopru un zitellu. Dopu tuttu, certi voti ci sò casi chì una famiglia ùn pò micca piglià un zitellu in un urfanatu perchè i so genitori reale ùn ritenze i so dritti parenti à u zitellu. Per d 'altra banda, u fiduciale ùn pò micca sempre esercite influenza suffirene à u zitellu è ùn pò micca diventà un parent sustitutu per ellu. Sta forma di crià i zitelli ùn hè micca adattatu per i persone chì adopranu l'educazione di un zitellu per rimpiazzà a mancanza di i zitelli nati.

I Famieri Foster eranu legalizati in u 1996. Quandu trasfiriu u zitellu à a famiglia di u sustegnu, un cuntrattu di trasfirimentu di furmazione sustene da a famiglia di sustegnu è l'autorità tutela. I paisani Foster sò pagatu per a custodia di u zitellu. Inoltre, i parechji sustintamenti sò stati dispunibuli per i servitori, vacanze estensiatu, voucher preferential for the sanatorium, etc. À u listessu tempu, i paisani foster must keep a record of the funds attribuiti à u zitellu in scrittura è furnisce un rapportu annuali nantu à u gastu. Hè difficili difficili per una famiglia di sustegnu per piglià un zitellu cù una pratesa di salute, o un zitellu disattivatu, perchè per questu quì hè necessariu cumprendi una quantità di cundizzioni obligatorii in i termini finanziarii è di ogni ghjornu. Inoltre, una famiglia di sustegnu pò esse una opción megliu per un zitellu cum'è un orfanaggiu.

Siccome chì i povani ùn vulianu micca circà d'adopra figlioli o i purtà à i so famiglie, è a crianza in i fugliali di i zitelli standard hà assai difetti in relazioni pedagogichi è psiculogi, una versione intermediata appareva-i paesi SOS. U primu viluccu di SOS hè statu apertu in Austria in u 1949. U paese hè una istituzione di i zitelli di parechje casate. In ogni casa, ci hè una famiglia di 6-8 zitelli è una "mamma". In più di a "mamma", i zitelli anu ancu una "zia", ​​chì sustituisci l'omi nantu à u ghjornu di findi è in vacanze. Per assicurà chì e case ùn vede micca cusì, a mamma di ogni casa repiglia u dirittu per u so arranzu, è cumprate tutte e cose in a casa stessu. Sta forma di furmazione hè vicinu à l'educazione in a famiglia, ma anch'ellu hè una disutavanta - i picculi ùn sò privati ​​di u so babbu. Questu significa chì ùn anu micca bisognu di ottene e cumpetenze psicologicu di trattà cù l'omi, è ùn vinaranu micca un esempiu di comu l'omi sò purtati in a vita di l'annu.

In rispettu à tutti i formi di educazione di i zitelli saldati senza parenti, l'adopruzione o l'adopzione permanece sempre una priorità è u megliu per a forma di zitelli. L'adopzione trà u zitellu è i genitori adopri chì stabiliscenu a stessa relazione sicura è psicologica cum'è trà i genitori è u zitellu. Duna à i figlioli adopti l'oppurtunità di avè a so cundizzioni di vita è a stessa cuscultura comu in a so famiglia.