U sonu intermittenti di u to babbu


Certi babotti svegliate parechje volte a notte. Cumu scuprite u mutivu?
Puderaghju i mo baby per dorme rapidamente? Pruvate circundà u zitellu cù a manera massima, carizzi e amori per un certu tempu prima di dorme, è dopu avè l'accustomi gradualmentu di dorma senza l'aiutu. In ogni casu, u succorsu chì u sonnu di i migghiuri hè spizzatu.
U sonnu intermittenti di u to bagnu hè influene u vostru sognu. Cumu serà? Situazione:
U zitellu speranza ogni pocu ore. Per calviri u mulinu, a mamma si pesa e cumincia à nurse. A verità hè, u risultatu hè solu perchè - u so sonnu hè disturbatu, u zitellu hè aggitatu è tutti duie avianu più tempu per calma è di dorme. In questu ghjornu, u mulinu - hè attivu, è a mo mamma - assicuratevi rotte.
A raghjoni di u sonnu di intermittenti di a vostra zitella. Questu hè duvuta à u fattu chì e fasi di u sonnu trà mamma è u zitellu ùn anu micca coincide. In i zitelli, u ciclu di u sonnu hè più curtu ca d'adulti. E ogni volta u zitellu traspurteghja da un statu di u sonnu duru à un stadu superficial, pò assicurà. Certi figlioli in stu mumentu cuntinueghjanu à vedete amuri suechi, mentri àutri, inveci, si svegliate è esigene a prisenza d'un adultu. Per via di u ghjornu, a mo mamma ùn ùn si restanu à tutta a notte.

Chì deve fà?
Pruvate per piglià u zitellu à u to lettu immediatament dopu u primu svegliu. Feed him breastfeed, caressa, è ellu s'innaborda rapidamenti. Quandu u zitellu pace u prossimu tempu, ùn l'apparinate micca, fate un colpu sicuru, pressu per prumove. Dopu un pocu tempu avè bisognu chì i ciclichi di u to sonnu è di u sonnu di u zitellu si coincide. Quandu u zitellu ùn avale è hè prontu à despertà, viaghjà à ellu, fassi nutrisci, o pruteghja contru ad ellu. Senterà a vostra presenza, stà a calma, è i vostri dui sughjireghju. À u tempu, a prussimità di a mamma vi facilite a transizione di u zitellu di u sonu deep in a superficialità, è ùn abbandunà à esce.
Per dorme o ùn dorme?

Situazione:
Mamma si mette u zitellu è abbandunà a stanza. Ma quandu abbanduneghja, ella venerà un pocu minuti dopu è cumincia à chianciri.
Reason
Hè u accidutu quandu si dorme? Allora ùn hà micca entra in a fase di u sonu deep.

Chì deve fà?
Stay with the baby un poco di più di l'usu. Ancu s'ellu hè chì pari chì era dormitu, ùn hà micca pricatu. Chì dorme più firmemente.
Assicuratevi di questu: si i so manichi ùn sò micca spustati in u mandibula, i spiculi ùn sò micca trasfigurati à u ponte di u nasu, u respiru hè tutu, è u corpu hè tranquillu, chì significa chì u zitellu hè dormitu è ​​pò esse pulito in u so cunvalu.
Night Games

Situazione:
À a notte, a foglia aumente è cumincià à ghjucà. Sì stu cumpurtamentu diventa un costumitu, hè un prublema per i so genitori di siducia.
Reason
U zitellu hà custituitu u visu chì u lettu - hè u stessu locu per u ghjocu, è u spaziu tutale di u spazi di i zitelli. E i genitori sempre toccu cun ellu. Ùn importa micca un ghjornu o una nuttata!

Chì deve fà?
Dà à u zitellu per capiscenu chì u lettu hè un locu per dorme, è micca per i ghjoculi. Per quessa, ùn deve micca esse ghjucari àutru ca l'assoziu cù u rituali di dorme. Ùn date à u desideriu di u zitellu per ghjucà à voi. Pruvate micca di avè a sperienza, ancu s'ellu si stendi a mannata da u so lettu è cumencia à preoccupà. Pudete avè bisognu di sopra diversi "attacche per ogni nimicu" chì vi cundisceranu di ghjucà, sopratuttu si avete succorsu à i so persuasioni è hà ghjucatu cun fogliu. Pruvate di rimbursà un sonu deep, ancu se veramente vulete taglià cù u zitellu. Un ghjornu stessu chì capisce questa notte hè è u dormitu intermittenti di u vostru picciutteddu ùn hà micca bisognu di disturbà.
Problemi fisiulogichi

Situazione:
Mamma hà pruvatu tuttu di riparà e migghiole. Hè in ogni modu, cuntinua u spessu spessu.
Reason
U zitellu pudete svegliarè u dolore cù i denti, u diaperu umitu, u nostru mischju, i robbi sintesi. Pò esse dinò sustinuzioni chì rindianiscenu i so venti respiratorii: villi, perfume, fumu di cigarette.

Chì deve fà?
Fate cunsultà cù u vostru duttore per capisce u culu cù u zitellu. Aghjurnà u sonnu di una migghiara ùn hè micca cusì difficili, più importantemente, ùn panni micca.