Cumu sviluppà a memoria è a cura in u zitellu?

L'assistenza sviluppata accumpagna tutte i prublemi mentali: percepzioni, pensamentu, memoria, parolle è aumenta a so produtitività. U nivellu di sviluppu di l'attenzione largamente determina u successu di l'educazione à l'educazione. Avete à travaglià - questu, play. Cumu sviluppà a memoria è l'attinzioni di u zitellu, avete da piglià in stu articulu.

Memoria visual

L'assistenza visuale hè impurtante per noi, ma dinò chì ci vole à furmà. Longa prima di l'scola, u zitellu tocca à sviluppà assistenza voluntariu, cum'è u so vulume, cuncintrazioni, distribuzione è stabilità. Eccu li partiti di esèrcitu chì sviluppanu in u zitellu tutte e proprietà di l'attenzione visuale, cum'è a cuncintrazione è l'observazione.

• "Find the Differences" Sceglite l'imàgine, quellu chì mostra dui articuli similarii chì difenu di qualchì manera, dumandate à u zitellu find all the differences between the pictures. "Find the same object" Suggest the kid, Truvate a salute cum'è nantu à u duminiu.

• "Find the Same Things" Dopu avè amparatu è paragunatu parechji articuli rilevati, avè bisognu di truvà dui parenti idèntici.

• "Quellu chì hè siluetta?"

Sceglite l'imàgini nantu à quale l'ughjettu hè inturniatu è parechji siluette. Unu di elli hè a siluettità di l'oggettu, è u restu sò cuntruversi (similari à u subjecte) imagine. U zitellu deve stabilisce à quale di i dibujosete questa siluette cette. U zitellu spiega l'scelta di u paru "object-silhouette" nantu à a basa di a comparsa di i ciumi di u siluette di u culore è a siluetta, a so identifica.

• "Quantu articuli?"

Scelta l'imagine cun contene superpositu di l'oggetti (per esempiu, cups, cuciuri, piatti). Spiega chì solu à u primu mancu tutte l'imagine pare micca esse cunfusioni. Ma si vousa veda, pudete vedere i contorni di parechji ogetti almenu. Per ùn esse micca sbagghiati, chì hè ridottatu in a stampa, dumandate à u zitellu seguità seguità u scorpi di ogni ogghjettu (fate un dettu à e contu). Allora dumandate à u zitellu à vede parechje cusì.

• "Codificazione"

Pettite à u zitellu una foglia cun una figura di diversi figuri geomètrici (5-10 fille di 10 figuri in fila). Task - per mette in una certa figura l'icona necessaria. A cima di u fogghiu hè datu una mostra: per esempiu, in u circhiu - plus, in u quadru - minus, in u triangulu - puntu. Fate u tempu di a so cumpagnia.

• "Labirintini"

In basa di u seguimentu visuale di i movimenti, i linii, suggerenu u zitellu per truvà u modu davanti. Per esempiu: nantu à chì strada per andà à Capicorsu Rossu per arrivà à l'avutra?

• "Cunfusizione"

Pregunte à u zitellu per untangulu i linii, prima senza elaburà u lapis o u dettu da u paper, è da quì - cù l'ochji. Per esempiu: quale da qualessu liggeru? Quale hè parlendu à quale in u telefunu?

• "I fotografu"

Invita u zitellu per vede u pianu di a storia è ricurdate tutte e dettagli. Puderete sguassà a scatula è cuminciate a dumandalli questu nantu à questu: "Quali caratteri sò studiati Chì ghjè vistanu?

• "Corrector"

Preparate una tavula cù qualsiasi signa - lettere, figuri, figuri per 5-10 linii di 10 caratteri in ogni. Preguite u zitellu qualchì pratice di truvà è sguassate in u testu di a lettera (figura o figura) chì chjama u nome. Avete cura chì ellu traspremita i linii è ùn mancassi micca un signu aghjustatu. Arregistramentu di u cumpagnu di u zitellu (u tempu in quale ellu viaghja traversu i filieri, u numaru d'errori), fegate à u prugressu.

• "Culore u listessu"

Invita à u zitellu à pittura a siconda mità di a stampa in u listessu modu chì u primu hè colore. Un travagliu similar (realizatu nantu à una scheda in una cellula grande) hè di tramandà a seconda mità di l'uggettu nantu à i celi in u listessu modu chì a prima metta hè tirata.

• "Conectar per punti"

Suggerite u zitellu à cunghjuntà i lìculi chiarru è biancu da u puntu da 3 à 20 è vede chì hà pintatu l'artista. Stu patronu hè facilitu per appughjà nantu à u vostru propiu.

• "Fate cusì!"

Stand in fronte di u zitellu è manifesta diversi esercizii cù i vostri mani, i pedi, etc. U cumpagnu di u zitellu hè di ripetiri tutto per voi. Pudete cambià u tempo per accettà per periôticamente o rallintendu i movimenti.

• "U Prugettu Prohibit"

Sò u capimachja è mostra u caprettu un muvimentu chì ùn pò esse ripetutu. Allora scopre parechji gestiti, chì còpia copii. Se u zitellu ripeti u muvimentu "pruibitu", u punente hè intesu. Pudete rolu di roli.

• "Hide and Seek"

Scelta l'imaghjinate incù "oculati" elementi, numeri, lettere, signori. Per esempiu, dumandate à u zitellu per truvà tutti i numeri 2 in l'imaghjini di a foxa.

"Punti"

Dove 8 squares di quadri 4x4. In ogni celula di u primu quadru, pusendu dui punti, in u sicondu - trè, in u terzu - quattru, ecc. A cumpagnia di u zitellu - sicondu u vostru dispusitivu, puntà i chjosi vaguete.

• "Drew"

Invita u zitellu per cullà 10 trianguli in una fila. Hè necessariu d'ombra i trianguli №№ 3, 7 è 9 cun un scuru blu; verde - N ° 2 è N ° 5; giallu - N ° 4 è N ° 8; rossu - u primu è l'ultimu.

Da l 'arechja

A maiò parte di l'infurmazione nantu à u mondu chì tocca à ellu, chì u prufunioru predica, hà amparatu da l'orella. In a scola primaria, più di u 70% di u tempu di studiu tutale hè spent spendu per scopre a scopra à l'explicazioni di u maestru. Dunque, pruvate à sviluppà a capacità di u zitellu in modu indipendenti, senza distrazzioni, per guardà l'attinzioni à l'infurmazioni impurtanti. Attenti escocia sviluppa a lettura di a filadessa alta, visitando e funzioni di i zitelli. A spertura attenta parvenuta in l'insignamentu di u zitellu à leghja è scritta, a furmazione di una cultura di sonu di parlà (a distinta pronuncia di sonu, parole, frase, un discursu di parlà, a so fortezza, l'espressioni). Eserciti gameri si aiutanu à sviluppà a capacità di u babbu di centru in u sonu, l'audienzia, a rapidità di a so distribuzione è a cambià.

• "U Big Ear"

In questu ghjocu pudete ghjucà in ogni locu. Invita à u zitellu à firmà, fate l'ochji è sente. Quale sonu senti? Cosa sona più è chì sò più vicinu? Truvate un locu tranquillu, suggestionu chì l'eseguisce u silenziu. Chì viola? Ci hè un silenziu cumpletu?

• "Quale hè u sonu?"

Preparate paper, foil, cups with water and without, pencil. Pudete ancu aduprà l'articuli in a stanza: una porta, mobili, utensili. Fate à u zitellu à cercate l'ochji è l'eseguite. Fate segni difficiuli: rustu cù u paper, scatula cù u lapisulu, pour l'acqua da a coppa in a tazza, apre a palisa d'armata, riorganizeghja a sedia. U zitellu devi à circà ciò chì fai è cù quale l'oggetta. Pudete rolu di roli.

• "Scaricamentu"

U jocu hè simile à l'annunziu precu, u zitellu hà da sapè parechji sonori mentre à sente a cassetta d'audio: u timbre, u silbato di l'auto, l'acqua di u grigiu, a ralentazione di a porta, u rustling di u curtain, a voce di i parenti, l'amici, i caratteristi di caricatura.

• "Puzzle"

Preparate un ghjocu di ghjocu di sonu: un tambourine, una campana, un accordione, un tamburile, un telefuni di metallu. dui cuciutti di lignu, un piano, un capriccio, un ghjucatu di gomma cun un pranzu. Fighjulà à u zitellu, è dopu stallate dopu à a schernu o dopu à a sash aperta di u gabignore è pigliate u so santu. Pudete rolu di roli.

• "Rhitimu"

Pigliate un bastone di legno è toccu un pocu ritmi simpliczi in u turnu. U cumpagnu di u zitellu hè di ripruduce.

• "Scrivite e raggi"

U zitellu si movi versu a stanza. Quandu si chjappà e so mani una volta, duverà esse e piglià a "cigoglia" pose (stand on una stesa, mani à i costi): dui cuttimi - una "frogia" pose (pusendu, tacchi, meddi è ghjinochje à i costi, mani trà piedi di petti nantu à u pianoforte), trè claps - saltanu cum'è un cavallu.

• "Catch the word"

Chjama parechji parole, è u zitellu ùn deve micca miss ("catch") una certa parola, per esempiu, a parola "ventu". U zitellu senti cù cura è chjappà e so mani (o squadre, salta) se sente esa parola. "duie parolle.

• "Paroli simili"

Preparate carte cù una imaghjini di e parolle chì sò parechje, per esempiu: una leone di furesta; dot-daughter; caprettu; u legnu; spoon-cat: mustachi-wasps; cancer-poppy-rose-rose. Suggerite u zitellu à cullà un paru di imaghjini, chì dipinti l'oggetti diffirenti, ma e parolle chì chjamanu cusì sonu.