Cumu a fantasia afecta a psyche di u zitellu?

U mondu mudernu furnisce assai infurmazioni per adulti è i zitelli. È se un adultu puderia copre cù un volumu tali, u zitellu spessu si metti in u prublemu. A cumpagnia principali di i genitori hè di aiutà u zitellu per navigà in questa diversità. Avà chì ogni ghjovu hà cunnisciutu ciò chì l'Internet hè, ghjente di computer per i genitori sò particularmente difficult to control, chì tipu d'informazioni riceva à u zitellu, ciò chì li piace, ciò chì tocca. Ma questu hè assai impurtante. À l'urganizazione di u sviluppu, ogni infurmazione pò abbandunà una marca indelibile nantu à a psyche di u zitellu è affettanu u so sviluppu. Per quessa, hè assai impurtante selezziunà cercanu selezziunati libri, film è ghjoculi per u vostru zitellu. Avemu avemu da parlà cumu a influenza di fantasia nantu à a psique di u zitellu.

Avà u generu di fantasia avvicinanu popularità. Ùn ci hè micca pussibule di truvà un ziteddu chì ùn hè micca familiarizzatu cù l'opere corsi famosi, i film creatu in u genre o di ghjochi per questi raggioni. Addiscentamente, i paisani anu una pregunta: cumu si a scienza di fantasie influenza u cervu di i zitelli immature? Hè bisognu chì un zitellu falla purtatu da mondi scritti, o ùn hè necessariu di firmà l'affare? Fighjemu una precisione di tutte l'argumenti per è contru.

U primu, deve esse nutatu chì a fantasia com'è genre deriva di miti è contatti di fata, è ogni ghjugnu, per suprattuttu, era lettu à l'elli in a zitiddina, gràzia di sti libri prudenzi saviani. Ùn ci hè micca pussibule di truvà nunda negativu in a creazione di i zitelli in miràculi è i fàuli, chì hè alimentatu da immersione in mondi fantastichi.

Sicondantu, tra i fantastichi fantastichi sò assai assai altamente qualità è ancu l'obra maestra. U genre includenu ancu i libri di i zitelli per Kira Bulychev, Vitaly Gubarev (u più famoso di u so fantastu di fabulosa "The Kingdom of Curved Mirrors"), Eugenia Veltistov, u creador d'una generazione predilettu di i zitelli Elettronica, l'opere di Herbert Wells è l'autore di a serie Harry Potter, Joan Rowling. Ogni offerta di l'opere ricunniscenu u publicu è per parechji figlioli è adulti, hè un libru predilettu. Certamente, serà utile perchè u vostru figliolu leghje opere di a literatura mundiale.

U terzu, lettura literatura fantastica è vedene i filmi in u ghjinuu sviluppa a fantasia, facendu per esse a furmazione di u zitellu. Quì com'è regula, l'imagine sò creati chì sò assai luntanu da a realtà, cù cumpurtamentu non standard è abilità unica. U picciriddu, chì riflette nantu à u cumpurtamentu è u caratteru di i caratteri, hà apartu à annunzià u sanu di a vita di u mondu è a vita cumuna.

In ogni casu, ci sò ancu aspetti negativi. Munnu fantastichi sò spessu scritte cusì realistichi chì u zitellu hè in una grandi tentazione per crede in quellu chì lettu o ciò chì ellu viaghja. U mondu pò esse più attrattivi per ellu, perchè i zitelli sò inclinati à identificanu cù l'eroi. Spécialment grandiscenu hè a minaccia, seppu in u mondu reale, u zitellu hè infeliz, preoccupatu per unepochi di i so difetti, è in u mondu di fantasia, pare ch'ellu un erculu invulnerable, cunquistà tutti è tutti quelli chì causanu l'admirazione generale, chì ùn manca in vita. Sì u zitellu passa assai tempu solu cù i libri, i film o di ghjochi in u generu di a ficzioni, cunghjuntendu cun voi per cuntattà o attribuisce certu prupietà magica à l'objetu reale, hè necessariu di piglià urigenti.

U secondatu seria ma hè a qualità di a ficzioni. In più, creaturi di l'opzioni di travagliu per scene di battelli, viulenza, cruelità. U zitellu, cull'ugna à u mondu, trasfiriu stu mudellu di cumpurtamentu à a realtà. I so priorità cambiani, è a furmazione di personalità passa in a direzione erronita. U zitellu ùn cede a perceive à a violenza com'è un fenomenu in natura è negativu, perchè in u mondu di fantasia questu hè ordinariu. Spessu l'autori abusanu such scenes so tantu chì u zitellu hà una idea falsa di a facilità è impunità di l'attu di viulenza.

A psichia di u zitellu hè assai plastica è riciventi, è da facilmente e prumove l'absorbe qualunqui experience, per esse o pusitiva o negativa. A cumpagnia di i genitori hè di cuntrullà a qualità è a quantità di informazioni chì vene à u zitellu. Assicuratevi di vedere i libri, i film o ghjochi chì u to figliolu hè passioni. Prima di cumprà cum'ellu pridesione - studiai i prudutti di u produttu, fate l'impresa persunale. Pisteu tutti i sceni, dubbiusi da u puntu di vista è murali è eticu, sia cunvenuti si valisate a dimustrà sta film à u zitellu.

In ogni casu, una prohibenza ùn hè micca solu l'scelta bona. Spessu un zitellu, apprendu chì ellu hè pruibitu di leghje un libru o di vede una film, principia à circà una manera di uttene u pruibitu. E avè, assai prubabile, feranu cuncludimenti sbagliati. In questa situazione, pudete cunsiglià una visualizazioni cumuni di una filmu dubbiunale o una discussione di un libru chì leghje. Ancu sì u genu ùn vi micca attruvatu, allora u tempu. Una discussione cumuni vi aiutà à dà u cursu drittu à i pinsamenti di u vostru zitellu. Parlarà cù ellu in una lingua, è puderà spiegà i mumenti chì pò esse sbagliati da a mente di u zitellu. Questu hè un opportunu bisognu per formar i pinsamenti di u zitellu, è ancu di una discussione cumuni cù l'adulti ùn permettenu micca chì u zitellu sumen in u mondu di fantasia.

In più di a qualità, deve cuntrullà a cuntrollu di a quantità di u tempu passatu studii libri fantastichi o visti sti films. Assicuratevi di alterne sti sternici cù qualchì altru, ma micca menu interessanti per u zitellu: ghjucà i ghjoculi cù a famiglia sana, andate à patinacciu o skate, andate à u teatru. Allora u zitellu averà imparziari a ghjustificà perciò a scienza-ficzioni - com'è unu di i modi di u tempu d'ochju interessanti, ma micca più.

Cum'è cù tutte e cose cù l'educazione è u sviluppu di i zitelli, un accordu ndividuale hè impurtante in a vostra rilazioni à a fascinazione di u zitellu cù a fantasia. Per un zitellu, firmatu nantu à i so pedi, cun un imaginariu pocu sviluppatu, a fascinazione cù a fantasia solu serà d'utilizazione - questu anu spenderà i limiti di a cuscenza è sviluppà l'imaginazione, da u pensamentu stereotiatu. Per un altru figliolu, chì hà una urganizazione emotiva sottiliata, l'imaginazione violentissima è l'alta excitabilità, hè chjaru per limità u cuntattu cù fantasia, postu chì un zitadoru tende à atturzzà in un monicu fictitiu, furmendu da a realità.

Dividendu cù u so zitellu u so hobby, vi parleranu cun ellu in una lingua è è sicuru d'esse intesu. È altronde, hè abbastanza pussibule chì avete scopra ancu assai assai cose. Avà sapè cumu a fantasia afecta a psique di u zitellu.