U sviluppu di u ghjattu intranetrudu à settimana

Quaranta settimane di u sviluppu intrauterine di u futicu ghjovanu hè un prucessu interessante, fascinante è à tempu unicu complexe. Una donna pregnant, cum'è mai prima in a so vita, interessa in tuttu ciò chì succidevi in ​​u secutu secrevolu di u fetu. È questu hè ghjustificatu, perchè ghjè santu chì hà sviluppatu una piccola vita, si sviluppa è sviluppa - i so brami è l'aspittà. "U sviluppu di u zitellu à a ghjuridichi di a sittimana" - u tema di a discussione di l'oghje.

Eccu, nota chì a durazione di u gravidenza hè uguali à quaranta messa o deci mesi, eddi chì cunsiste 28 giorni. Quandu contru u stessu gravidenza principia cù u primu ghjornu di u ciclu menstruali. Cusì, u sviluppu di u zitellu da u mumentu di a fecundazione dura nèsciri quaranta ghjorni, ma circa trenta ochju. Ma però, siccomu a furmazione di u novu ovu è u so evoluzione accumene un pocu prima, è dopu à a fecundazione, u so evoluzione sussegwente sviluppau, dopu l'accontu cumencia da u principiu di u mese.

Ma ùn avemu micca descrizanu u prucessu di a maturazione di u ovu, ma avemu cuminciamu a nostra "storia" da u mumentu di a fecundazione. Allora, dopu à u mumentu di a fecundazione in a cellula, ci sò inizialmente solu dui nuclei, cunsistenti di un ovu è un sperma. Trascendu à l'altri, queste nucciu fusione, furmannu accussì un embiu unicellularu, chjamatu chicchite.

U sviluppu di i vignaghjoli di una persona hè cunsistenti di trè persone principale: blastogene (primu 15 ghjorni), u periodu faciale di u prufittu intrauterine (prima di a dodicina simana di gravidanza ) è u fetu (fetu) di u sviluppu di l'intrauterina.

Allora, dopu à 30 ori di u mumentu di a fecundazione, a primu divisionu di u ziguluggiu hè stallatu. In i ghjorni dopu, una volta una volta. U quartu ghjornu, quandu u fetu, cum'è regula, righjunghja l'utru, hè un corpu cumpostu di 8-12 cilesti. In u prossimu tri ghjorni, l'embrianu in capu à a cavità uterina, è quì u prucessu di a divisionu si trova assai più veloce. À u mità di u sestu ghjornu, l'embriione cunsiste più di cìantu cìllidi. Appressu à u settimu ghjornu, u embriione hè prestu per l'impiegazione in a cavità utru preparata in u stessu tempu, chì hè un meddle uleghjami inchatu è spressatu. Ci hè di circa 40 ore à impiagnà l'embriione! A fine di a seconda settimana di u sviluppu di l'intrauterine, a parte trasversali di l'embriione anch'elli, da chì u prucessu di l'urganizazione di l'urdinarii hè stati.

À a fine di a quarta settimana di gravidenza, dumandate ciò chì successe à i mesi ... Da questu, ci sò cunghjettu ch'è sò sìmpitu. Alcune di e donne sentenu a so nova condicione intuinticu un pocu prima. Per via di cunsiquenza, u malaziu è marvagiu pò esse apparevule, perchè l'appetite aumentatu o a vuluntà di manghjà qualcosa inusual. U babbu annu in u terzu ghjornu dopu a trasfurmazioni cumminciò à pruduce hCG (gonadotropina chorionica umana). Hè tutte e prucessi di gravidenza chì sò sensittivi à l'hormone. Circa 10 à 14 ghjorni dopu a fecundazione, u livellu di questu hormone s'arrivela à u limitu di a sensibilità di sti prucessi. Doppu a quartana settimana u zitellu (zitoto) diventa un embriione. À a fine di sta settimana, u zitellu attenu à una talla di 0.4-1 mm, a talla di un granu di sand.

In a quinta sette pudete piglià annunzià a crescita fatigue, aumenta a sensibiliità di i glandula mammariali. Sì a semana passata u zitellu consistia di dui capasti di eule, endoderme è ectoderme, in seguita sta settima hè aghjuntu u terzu mesodermo. In u futuru, l'ectoderme sarà un sistema nervu, a pelle, u capeddu è di u dilicatu. L'endodermu sarà sviluppatu in a via digestiva. Mesodermu hè a basa di u scheletru, musculu, sangue, sistemi excretori è riputtivu. A fine di a settimana, a cellula di u nervu hè vedi prima in l'ectoderme, è in u mesderme - a stringa dorsali. Inoltre, u tubbu di cori hè impostu. In u spinu di l'embriione, un groove hè furmatu, chì, doblegatu, diventenu un tubu neurale. U tubu neurali in u prucessu di sviluppu diventa un accordu, cumu a spina curuperia è u sistema nervuosu tutale. Hè per quessa, hè assai impurtante quantu possibili, ancu à l'urganisazione di a pianoforte, di principià per piglià l'acide folicu, chì prumove a formazione sicura di u tubu neurali.

A borsa, u embriione stessu è e li membrani circunviclii cù u liquidu sò una dimensione di un centimetru. U vostru babbu futuru occupanu solu 1,5 mm in questu spaziu pocu.

Parechji donne in a sittintu simica di gravidanza per a prima volta visitate un ginunu à verificà a so "situazione interessante". Da a sitta weeka principiate un periodu impurtante di l'imposta è formate l'esterni internu è esterni esterni di u zitellu - organogene di Genesi. Dumenni finu à a dèima simana, anche, in fattu, u sviluppu di l'organi internu di u zitellu continuà à attivà continuu dopu à u partitu. A sesta sittima u zitellu pigghia a forma C. Questa settimana ci sò rami piccati: sò questi futuri e giglii, cumu u rasu rudimentu cù fossi è espurtazioni prominentivi, da quale l'ochji, l'uce è u spout se seguenu sviluppa. A sesta sitta, sò numerosi òrgani è tessuti di u to figliolu: u primu intestinu, i rudimenti di l'osci è di cartilagine di u scheletru axial, glàndula tiroidea, rino, fegghjite, farinella, è ancu un misgiu struitu è ​​un axial skeleton. A fine di sta settimana, a punta di u tubu neurali hè chjesa. Ancu ora u zitellu hà una durata di u grandu di rossu - 4 millimetri. U so core amiscò è hè perfettamente visibule cù ultrasound.

In a settima sette di gravidanza, assai donne anu da sentu più nuvuli nausea in a mattina, è riflettenu ancu bughjone per parechji fiscini.

Duranti stu pirìudu, a crescita a più rapida per u sviluppu attivu di u culu. A testa hè inturnuata, i vogliu di l'ochju sò diventate. A bocca accumene forme. Ci hè un attivu sviluppu di u sistema respiratorju di u zitellu: lumps à a fini di a tràchea bifurcate in branchi bronchiale, chì più tardi sò sviluppati in bronchi di ghjuridichi è di mandati. U cori puliticu cumincià à separà in i camere è l'arterie. E vini venenu, una forma di vescu è spleen. U vostru zitellu hà digià acquistatu u dimenisimu di una piscia, hè quantu 8 mm!

A l' ottu ghjornu di gravidanza, pudete utilizà l'ultrasound à seguità i primi movimenti spontani di u vostru zitellu. In questu piriu, l'auriculate, u panu è ancu u lipu superi sò digià emergente. Ci hè e mani è dete nantu à elli, ma i membri inferi sò sviluppati dopu. À a fine di sta settimana, l'embriione hà una durata di 13 mm, quandu si misurà da a corona di a testa à a basa di u buttock. Questu diminuitu hè un cloïssine.

À a 9e simana , ponu esse osservati i principali cambiamenti in i bracce è i peri. I ditti sò determinati, anche, anu sempre curtmethi, grossi è membrani. U scheletru hè rapprisintatu da un tessulu cartilaginuu, ma a furmazione di u tessulu di u bernu accumenza in i braccia. Cù eccu ultrasound, pudete osservà a curvatura di i ghjinochje è i codi, perchè se si u zitellu l'hà asciutta. Duranti stu pirìudu, e parolle apparentanu, u collu hà sviluppatu, a testa ùn hè più u stessu di prima, pressu à u pettu. Aos gradualmente, o rolicu di a placenta hè determinata: ellu devi u cibo di voi è dà tornà i prudutti di i scorci di una piccula attività vitale. U so figliolu hè crisciatu assai, ora a so longu hè 18 mm, cum'è un casgiu d'anacard.

A dèima simana di u sviluppu intrauterine hè a settimana finali di u periodu embrunicu di u sviluppu intrauterine. Dopu à sta settimana è finu à u natuvolu stessu, un zitellu in a terminologia obstettricale hè chjamatu fetu, ma questu per mèdici. Per noi, hè di u principiu, un zitellu, un figliolu è nunda più ...

À questu piriu, i dete separati per a scumparsa di e membranze trà elli. Avà hà dimustratu, è da u principiu di a settanta settima sparisce complemente, a cuda. U zitellu aduprassi una faccia umana. A genitali esterni ùn sò indistinutevuli, ma i picciotti sò già avè principiatu per sviluppà a testosterone.

A settima settisana. Avà u capu di u zitellu hè appressu à uguali à a mità di a longu di u so corpu. L'ochji di u zitellu sò largamente distribuiti, i gricchi sò situati bassu, e li gammi sò sempri curtu pûn quantità di u corpu. Da a settima sette, i riziati cummincià à funziunà: l'urineghjani. U fegadu face 10% di u pesu di tuttu u corpu. A durata di u zitellu hè di 5 cm cù un pesu di 8 grammi.

Hè cresce in generale chì digià da stu piriodu di a vita prussiana, u zitellu sintila assai di ciò chì a mamma si sentenu. Arcuni esperti sò inclinati à a vista chì "i fundatorii di l'indiviu sò impiantati".

A dodicesimu settimana hè u piriudu quandu u zitellu in seguitu hè digià formatu per più di creazione è di sviluppu. Ci era un marcatu di tutti i organi è sistemi - u stadiu principali di u sviluppu intrauterine. L'organi giulitali femminili è femine seranu distinga solu dopu à parechji simane. U ultrasound, pudete osservà quelli "trucelli acrobati" chì u zitellu fa. È ùn hè micca surprised: u zitellu hè assai attivu, ma ci sò ancu assai posti per i muvimenti. U criscamentu di u zitellu à a fine di sta settimana hè di circa 6 cm, è u pesu - 14 grammi. È questu ùn hè micca u granu di un pezzu chjaru, ma un oghjettu di grossa!

La tretze settimana hè l'ultima semana di u primu trimester di u gravidenza. Questa settimana l'intestinu di u zitellu hè stata cumpletta in a cavità abdominal. U zitellu si sentenu immensu in u medio ambiente aquaticu - u fluidu amnòticu. Nutrimentu è ossigenu riceve per u cordone umbilicale in un cantu suffissu per u cunfortu è u sviluppu. A durata di u zitellu hè di circa 7 cm, è u pesu hè 30 grammi.

À questa decigrame, u cartilagine, di quale u futuru scheletru di u zitellu era, diventate in l'osse. E mani anu una longu proporzionale à a longu di u corpu, ma e so pute in u so crescenu avà sempre notte behind. U zitellu ùn hè digià sbadiglia è succitante un zitellu, è ancu culpente. A durata di u zitellu hè di circa 8,5 cm, pisu - 45 grammi.

Diecize settimana. U voluminu di i muvimenti di i membri di u zitellu sò diventate assai più largu ca in l'epichi tempi di sviluppu. A pelle trasparente di u zitellu rradia i vini sanguini. E manigliuli sò cumpressi in picca fistini. L'ossigenu cuntinuegenu a sviluppà, cum'è a muderna medula. A durata di u zitellu hè di 10 cm è pesa 78 grammi.

À a sette settimana cù l'aiutu di ultrasound, pudete osservà cumu si u zitellu si move i so ochji. A testa hè tenuta più altu per u fattu chì u collu hà sviluppatu bè. L'arechje sò digià in a so pusizioni finali, i so ochji sò trasfirrati à u centru. Questa settimana, i periculi sò prupurziunali à a longu di u corpu. Cumincià à cresce i so picculu nogatochi. U zitellu pesa 110 grammi, a so longa hè 12 cm.

La XVII simana. U corpu di u zitellu hè chjubitu cù una prima fluff primaria - lanugo. U lubricante originale, chì hè pruduciutu da glàndali privati, prutege a pelle di u zitellu da l'ambienti acqua. Questa settimana, a fundamentu di futuri fugliali chì sò determinate geneticu, sò stati. A placenta cumprisa activamente a so missione principale: suministe à u zitellu cù l'ossigenu è a nutrizione è u caccià i prudutti d'annu di l'attività vitale. À a fine di a settimana u zitellu criscia à 13 cm è pesa circa 150 grammi.

La XVIII settima . U so figliolu hè sempre assai picculu è finita, chì a so grasa sottucutiana ùn hè micca presentata. Ma ogni ghjornu, ogni funzione di a faccia è più visibili. U zitellu ùn sà quant'ellu sapi u sonu chì venenu attraversu u fluidu amnòticu, anche si listessa vagamenti. A stu mumentu, u numaru di i follicle, i ovari in u mondu, in l'ovari di e zitelli hè di circa 5 miliardi, ma quellu numiru hè esse ridotte à 2 miliuni di nascita, è solu una parte petite di questu nùmmiru veni duranti a vita.

A durata di u zitellu hè 14 cm è pesa 200 gramma.

Da a settida setticunda u cane di u zitellu annunzià per fracassà. Avà u prucessu di mette à a fatta subcutaneous fat, chì cumporta com una surgenti impurtante di u calore per i ghjudiziori. Sviluppà i purmuli, cresce i bronchiole, ma per u tempu chì u sistema respiratorju di u zitellu ùn hè micca capaci di u funzione senza l'aiutu di u corpu di a mamma.

Malgradu u fattu chì l'ochji di u babbu ciùsu, hà digià di distinguish u lume da a bughjura. À a fine di sta settimana, u zitellu annantu oghje à 15 cm è pisanu 260 gramma.

U XX settembre. U mo figliolu oghje digià sbattulata, chjama un dete, ghjucanu cù u cordone umbilicale, è i picciotti ancu di gestisce cù u so pene. I raggruppi erani dighjà formate l'utru, a vina hè sempre in l'u stadiu di a furmazione. Avà u zitellu pesa 320 gramma è hà una durata di 16 cm.

A primma settimana di u sviluppu di l'intrauterine. U zitellu pò manchjà u fluidu amnatuicu. I rudimenti di u lettu è i denti permanenti sò digià formate. I movimi di u zitellu sò sempri più attivi. U zitellu hè crisciutu à 17,5 cm è pesa 390 gramma.

A vinti seconda settimana. U zitellu sceglie per creà i capelli nantu à a so testa, i malfiati pareanu. Pigmentu rispunsabili di u culore di u piliu, principià cù un pocu dopu. Parechja parechje ghjovani chì u muvimentu di u zitellu. U pesu di u zitellu hè 460 grammi, altitudine - 19 cm.

A vintesa terza simpresa. Se prima u zitellu criscia in più attuale, ora cuminciò à attivà à aumentà u pesu. U vistu verechjumi. Questu hè evidenti da i movimenti rapidu di l'occhi, ricordati di a fiera di u sonu attivu in un adultu. Grazzi à questu movimentu attivu di l'ochji, u sviluppu di u cereu hè stimulatu. Sì l'aghju intesu a bocca incinta cun un tubu, pudete sente u latru di u zitellu. Avà u zitellu pesa in una media di 540-550 grammi cun una altezza di 20 cm.

Vintesa a quarta settimana. U sistema muscular è l'organi internu di u zitellu sò più sviluppati. Se u zitellu nasci ora, serà viable, ma ch'ellu deve bisognu di e cundizioni di vita. Finu à questu tempu, i pulmoni ùn anu micca funziunatu, ma avà capuluri termale sò furmati à l'estremità di i capillari, chì sò siparati da una fina film da l'alveoli. Avà, un surfactante, un surfactante, hè pruduttu, grazia à quale una furmazione fina hè furmata nantu à i muri di i sacri capilarni, perchè non si pallanu sutta l'influenza di respirazione.

U zitellu criscia à 21 cm è pende una media di 630 grammi.

A vintèsima simpresa. In u intestinu di u zitellu, i prucessi originali cuntinueghjanu à furmà è di accumulà, chì hè chjamatu meconium. Sì vo site prighju, u muvimentu di u zitellu pò digià sienti da fora, allughjendu una manu à u to spanu. U sughjettu di u zitellu atune à 28 cm, è u pesu hè 725 grammi.

Sittanta sittimana. A pelle di u babbu hè ancu rosso è arruganti. Invece ancu chì u grassi sottucutati cuntinueghja di accumulà, u zitellu hè sempre ghjustu. Per via di a presenza di u fluidu amnòticu suffirenu è u tene di u zitellu, hà a capacità di movimentu attivu. U zitellu riegite rispettu à i soniche esterni, è muderni in a pusizioni di u corpu di a mamma. A lingua hà digià adduluratu u gustu, da quella chì in sta stadiu di u prufittu intrauterine certi preferiti di gustatori sò furmati, per esempiu, l'amori di dolce. Avà u zitellu pesa circa 820 grammi è hà una altura di 23 cm.

U vintisetta settida. Questu hè u principiu di u terzu trimesteru di u sviluppu intrauterine di un ominu. Tutti i sistemi di l'organi sò stati formati è sò attivamente travagliani, à u stessu tempu si cuntinuanu à sviluppà attivamente in un ambiente favorevule. L'ultimi trè mesi hè u piriu di u criatu attivu è u sviluppu di u filu di u zitellu.

A vintesa ottu ghjornu. U zitellu da questa ora di a gravidenza hà digià crisciutu à 35 cm! Avà pense 900-1200 gramma. A causa di fattu chì u tessulu grassu subcutanicu in u zitellu hè sempri pocu sviluppatu, a so pelle hè stata arrugata. Tuttu u corpu di u zitellu hà coghju u capeddu di u cane. E nantu à a testa, i capelli righjunghjini una longu di 5 mm. Li mutanni di lettori sò tendini è tendini. A volte l'ùltimu aperta l'ochji. In i carusi, di questu tempu, i testiculus da a cavità abdominal ùn anu micca scinfittatu à u scrotumu, e li fimmineddi anu mancu un schiavu granni ùn hè micca cupartu per i chjucchi.

A vintesa novu simana. Cumincia à travaglià è sviluppà u sistema immune di u zitellu. L'esamela appare nantu à i rudimenti di i denti futuri. A freccia di a freccia di u ciucciu hè di 120-130 beati per minuti. U cantu sullivamentu, mentri l'omi senti tertorii rilimi. Un zitellu natu à questu tempu pò sopravivenza se ci sò cundizioni favurevoli. U zitellu hè crisciutu à 37 cm è pisanu 1150 g.

A trenta settimana. U caprettu ùn sapi cumu fà risponda à a luminosu chjuche chì prumove in u ventu. I pulmoni di u zitellu sviluppu continuu, grazi à i "esercizii di respirazione" di u pettu. Avà u zitellu pesa circa 1300 g cù un aumentu di 37,5 cm.

Trenta primi simana. U grassu chjucu sottu a pelle hè più grossu, però a pelle di u babbu ùn hè più vistu cum'è arrugata cum'è in settimane avanti. A pupilla ùn hè più prisenti. Certi babbari già girannusi a testa in stu periodu. U zitellu criscia à 39 cm è piseghja 1,5 kg!

Semana trenta siconda. Tutti i sistemi è i organi cuntinueghjenu à sviluppà, ancu u sistema nervu di u babbu. I canteri apparentanu nantu à a superficia di u cori. Puderanu a capacità di stretta in u casu di luminus translucentu per u ventu di a mamma.

Trentanta terza simana. À questa stage di l'evoluzione intrauterina in u zanocchiu di a mamma, ci hè sempri locu spaziu per u muvimentu, ma hè quì un pocu più, è sarà assai, assai strettu. U caprettu ghjuntu di giullallu a testa, cum'è assai prestu ùn ci sarà micca spaziu spaziu per fà un sughjornu impurtante per un favore "salvezza". U zitellu hà una stizza di 41 cm è pesa 1900.

Trenta cinera sette. In casu di sguintatu ci hè un nascita prematuru, u zitellu nasciu viable, ma sarà cunsideratu premature è esse dumandate un cura privilevanza longa. I sittievani rimanighjati di u sviluppu intrauterine hè un stadiu impurtante in preparazione per u nascita.

A pelle di u babbu hè di sopra è fluidu, grazia à l'accumulazione di grassu subcutanariu, chì face alcuni 8% di u pesu di u zitellu. U zitellu hè crisciatu 43 cm in u largu è pesa 2100 g.

Trenta cinera settimana. U zitellu hà cunghjunatu l'edizione, è questu scunvià stessu. Certi babbi sò ancu nati scratched. U zitellu persenta per attivà u pesu. Avà pesa 2300 g cun un incrementu di 44 cm.

Trenta sitt semana. U zitellu, cum'è un regnu, cariu di u capu. Se ellu ùn hà micca fattu capitu, hè improbabile chì ellu hà da pudè dinò. Pusskin di capelli nantu à u corpu finu à ghjunghje, ma i capelli nantu à a testa hè allargata. I cartilagine di e cascatini di l'aricchi è u bacinu sò sbagliati. L'ova di i picciotti sò digià in u scrotum. U pesu mediu di un zitellu hè di 2,5 kg è altitudine hè 45 cm.

Ssa sette settimana. Sviluppu i pulmoni sò in tuttu un swing, tuttu hè prestu per respirazione indipendenti. U babu ricevia 30 grammi di grassu un ghjornu. Un zitellu natu in questu termu di gravidenza pò chjassi, riffchiarii è suciuti sò spressi. Avà deve travaglià una media di 2700 g cù una culore di 46 cm.

La trenta seculu simana. U zitellu hè tutta sana per u nascita. Se ellu hè natu in questa data, invece di mediu chì hà da ponderà 2900 grammi è anu una altura di circa 48 cm. À questu tempu, u zitellu salda per a cavità pervevule è avete chì u sensu di respirazione più bona.

XXXIII. Settimana. U zitellu in u to squadra hè digià strittu, i ghjinochji sò presioni in u quattru. I capelli di Pushkoe sò firmati solu in l'area di a cinta di l'ombra. U capu di u zitellu hè chjubitu cù i capelli chì ponu acquistà una durata di 2-3 cm. L'altezza di u zitellu hè 49 cm, è u pesu di 3150 g.

Fortieth semana. I movimenti di u zitellu sò rallintati in a vigilia di nascita. L'adulescenza di i zitelli sò imbruttati da meconium, femine originali nìuri verdi, questu hè lanugo, scali dermali, fluidi amniòticu - tuttu ciò chì si inghjelle in u prucessu di u sviluppu intrauterine. U pesu mediu di un criaturu novu perchinu à 3-3.5 kg, è l'altitudine hè 48-52 cm.

Dunque "avemu" cun voi una odyssea misteriosa è fascinante di u sviluppu intrauterine di u zitellu durante parechji settimuli. Da una petite cellula durante novi mesi un poviru cumpagnu sviluppatu - una bona gioia per mamma è dadu. Bona furtuna, criatura, bona furtuna!