Salute alimentariu per l'ochji di a salute

In u mondu oghje, circa u 30% di a pupulazione di u mondu, à l'età di 65 anni, hà diffiultà vede, o soffrenu qualcosa di malatia d'occhiu, è micca ogni malatie pò esse trattata. U nostru paese ùn hè micca esvenzione. Pò esse dichjaratu chì parechji, siddu ùn solu ogni segundu residentu di Russia a soffrenente di qualchì impairment visual. A dieta dietetica, ghjusta, hè una di l'opzioni à risolve u prublema è aiutà à a salvezza di salute.

Qual hè una dieta?

Questa hè una dieta chì sarà saturata cù certi nutrienti è vitamini, u più impurtanti, in stu casu, per l'organi di a visione. Di sicuru, per restituurà a visione, o à guariscenu una malatia d'occhiu, solu per cambià a dieta è appricà una dieta simili, hè solu impussibile. Per trattà e malatie ocular, hè necessariu di cunsultà è trattatu un spicializadoru, l'usu di i medicazione prescritti da un duttore. In ogni casu, se a vostra dieta cuntene i nutrienti è e vitamini chì sò assai utili à l'ochju, vi aiutavamu à mantene a vista per un perdu più tempu, questu, hè bonu per a prevenzione. Eppuru, se a malatia si trova, allura una dieta, cù u trattamentu, aiutà à ricuperà cumu.

Allora chì avete manghjatu?

L'aghizza di a nostra visione, è in veramente, u statu di l'ochji, dipende direttamente di u travagliu di u festu. In l'organu slagged, u prucessu digestivu hè sbagliatu, l'alimentariu ùn hè micca assurdu, è in cunseguenza, l'assorbimentu di vitamini in u sangue, in particulari i vitamini A è E, hà degratu ancu un effettu negativu in visione, è à a salute in generale. Perchè, per rinforzà a visione, deve circate necessariamente a vostra dieta, è, se ne necessariu, aghjustate. Circa u 60% di l'ingaghja di ghjornu di l'alimentariu, duveranu esse frutte, ligumi, frutti, insalati. Questu hè specialmenti impurtante per quelli chì passanu assai tempu in l'urdinatore. E sti pirsuni, ogni ghjornu, più è più.

Prima di tutti - vitamini!

Vitamina A, carotene.

Ancu cun un deficit deficiente di vitamina A in u corpu, a visione diventa umucciata. Per impidiscia di sta succorsu, u menzu di u ghjornu dettu cumprendi micca di i seguenti manciari chì sò più ricchi di vitamina A.

Vitamina E

Questa vitamina cuntene in quantità maiò:

Vitamina C - s'acumule à a lens di l'ochju è furnisce i so tissuti cù energia. Hè truvatu in e seguente:

Improve funzione oculara d'un aminòcidu, chjamatu taurine. Cù insuffizzioni cardifici, diabolite, radiazione, stress, anzezza, sviluppa una carenza aguda di taurine. Se una persona perde u 50% di taurine da a cuncentrazione nurmale, questu hè un pruduttu irreversible chì guverna à una perdita di vista. In un statu nurmale, a retina di l'ochju, perde a taurina in u lume, hè capaci d'accumularia a notte. Certu, una persona ùn face micca una perdita completa di taurine, cosa chì u corpu sintesi in modu indipendenti, ma u più grossu di u sensu, avemu avutu cù prudutti d'animali (latti, carne), cuntene animali marini è alga russa.

Inoltre, per a qualità è a visione clarosa currisponde à a zona situata in u centru di u cunchju di l'occhiu. Stu pigmentu hè un puntu giallu, perchè a più impurtante hè lutein, chì face una funzione prulpera protettiva. In certi malatii di u sistema cardiovascular, o, cum'è u cancer, infàrdia, u cuntenutu di lutein in u sangue puderete falà. In questu casu, u so usu addumannatu hè dumandatu. Hè necessariu di includiri nta l'dieta:

Hè particularmente necessariu di note blueberries. I Blueberries sò solu un rimediu tipicu per qualsiasi prublemi oculari. Inoltre, rejuvenate u corpu tutale. Semplemente, u biancu hè capaz di mantene è rinuori l'agutate visuale, cuntribuisce à a ristaurazione di u pigmentu fotografienu di a retina-rhodopsin, chì faci l'aghizza visuale crescenu ancu in poca luci. Inoltre, i murtorii effetivamente indifinisce a retina è restaurate u trophismu di i navi di l'ochji. Indicazioni per u so usu: qualunque prublemi cù a visione.

In una parolla, se tu enriche a vostra dieta cù vitamini è elementi utili, ùn hè micca solu a vostra vista si migliurà, ma a cundizione di tutta l'organisimu in tuttu. Cusì, manghja sidu è utili, è cumu avà parlatu Hippocrates: "a vostra alimentazione hè a medicina".