Chì ci hè u benefiziu per diapere per un criatu novu?

Certi médecchi recommandé: "Wear baby sliders! Cù diaperi limite u muvimentu di u zitellu, impediendo u so sviluppu". È in gruppi di assistenza prenatali muderni, chì si lamentanu di u primu sviluppu di i zitelli, dicenu chì u zitellu sò generalmente mantene naked. Solu in stu casu, l'endurance è l'iniziu di u sviluppu primu sò garantiti.

Avè sunnutu cunsigli, ghjovani omi chì vulete sinceramente u zitellu beni, ricusanu bè da u pudeti. Ùn pudite micca cumprà micca più di 10 stampati, è dopu com'è un fogghiu. E anziani a cura di cura, circate d'esse spiegà a spiegà ciò chì hè utili per cambià a robba per un ziteddu, repite senza cura chì ùn avete micca bisognu à un zitellu. Ammamini, anch'elli sò rivuluzziunati, scoldi i zitelli invechji è dicenu chì si scherzenu à u zitellu à nunda. Quale hè quì?

Per sapè, hè necessariu di vultà à u principiu di u principiu, in un tempu quandu u zitellu era still living in l'abdomen di a mamma. Oghje, numerosi libri è rivista maghja dettu a vita di u zitellu prima di u nàscita, è ùn ha statu longu u sicretu chì un ziteddu d'utru intrauterine pò vedà, senti, oliu è gustu. Questu significa chì u zitellu hà a so sperienza persunale è a so attitudina in u mondu longu prima di nascita.

I so primi sensibuli di u zitellu sò tattili, cioè, chjaramente si sente u toccu. À u principiu di a gravidanza (prima 16-20 simane), u fetuu pò spiagalli liberamente in u fluidu amnòticu. Prestu ùn tocca u muru di l'utru è ponu liberà "soar" in u so vulume. Ma cum'è u zitellu crisciarà, l'utru hè struitu per ellu. Scuntra i so mura è si sentenu cum'è frontiere. Ma questu cambiu ùn percive micca micca cun limite di u mondu circundante, ma cum'è una prima infurmazioni nantu à a forma di u so corpu.

Approssimamenti da 34 settimane, un fegatu secondu l'adultu ocu tutti l'espazio intrauterine. I muri di l'utru avertitu in modu littariu. Grazie a sensazioni tattile è u toccu, u caprettu pò piglià una idea di a forma di u so corpu, identica à a forma di l'utru. Allora à a fine di u gravidenza a so speranza intrauterina sviluppa in u zitellu, secondu chì si senti per esse una bola, più precisamente, un ovoide (cunfurmata cum'è un ovu).

Hè impurtante sapè chì quandu u corpu hè impiecatu è restituitu in u muvimentu, u zitellu si senti cusì bien. Dighjà in l'ultimi mesi di u sviluppu, si usa a spaziu limitatu è a postura cómoda causata da a forma di l'utru. Hè riffraduatu, pressitu in u so postu à u so pettu, doblegatu e so mani à u so pettu è pressu i so ghjinochje bè à i ghjinochji. È hè in questu postu chì si senti cumplicatu, còmico è sicuru.

Ma quì hè quì u tempu di nascita è u zitellu hè natu. À questu, cambia tuttu di dramaticamente: hà da entre in una luci brillanti da a bughjura totale, in un immensu spaziu di voluminu limitattu. Puderà fà sapè l'esercizii di u zitellu, s'ellu pruvate d'imagine ciò chì avete sentutu sì stete in un boxu strettu da parechji mesi è da tù avete statu brutta nantu à a strada in un ghjornu di vista è hà obligatu à caminari cù un pianu di pianu chjucu. Hè pussibule, avete sperienze u sensu chì ùn pò micca esse chjamatu pusitivu: l'ochji manghja una luminu inghjustu luminosa, hè impossibile sfilà, i peri ùn si movenu micca - tuttu chistu cuntribuisci solu u dulore è terribbili disconfort.

Per un figliolu novu, tutti i sentimenti à a nascita sò simile à quelli chì avianu un adultu in a situazione spiagata supra. Ne hà bisognu à una addulionu graduali à i cambiamenti globale in a vita. Per guardà a sensibilità piacevule di u zitellu in u mondu in quale si truvò, hè necessariu di ritornu à ellu ciò chì era cumunu per ellu, a percepzioni di a forma di u so corpu. À u zitellu ùn hà micca bisognu à vaghjime in quellu vastu spaziu è sempre à teme duvere, avete bisognu di un fruttu traditu ordinariu chì torna un "paradisu" irrevogable per un tempu à un ominu.

Cusì, un putru di nascita ùn hè micca solu un rifinitu di u passatu. Quandu u zitellu hè inzuccaratu, è dà a postura di l'embriione, ellu in tranquillamenti. Comu capisci issa, ùn hè micca solu. Hè in questa position chì ellu sia a grande cunsulazione è a sicura. E nostre sàviota amata era assicurata bè chì u prugramma hè ùtule. E sò avè sappiutu l'esperimenti è i temerà di u ghjudizioru è ghjè per quessa anu stati cun di stu metellu simplici di mitigà a transizione di l'ughjettu intrauterine à l'esternu, terrestre.

Dopu quellu tempu, assai cose anu cambiatu, ma a strada di dà nascita di i zitelli sia u listessu, per chì avemu bisognu à seguità aduprà diaperia per u modu propiu. È ùn teme chì questu limitarà u sviluppu di u zitellu. À u primu, i renni s'accumpagnonu veloce quand'elle sò impannillati in un diaper, per u sensu spaziu limitatu. Uni pochi ghjorni dopu, si stavanu arghjentu di i pezzi per in diaper, pruvatu à chjappà. Questu hè u principiu di u stadiu successu, quandu u zitellu vole ripiglierà a panorama completa di a so vita di l'uttérula intima. In u ventu u zitellu sceta u pugnu o u deto da trà 16 settimani di gravidanza.

Dunque, ùn vanu micca a liberazione di i manichi di u picciutteddu cum'è un desideriu di disperse da u diaper u più prestu. Dopu un pocu di ghjorni, à circa dui o trè simani, u zitellu annunzià interessà à u mondu intornu à ellu: cumencia à circà à a stanza, indettendu à e cose di u populu circuniente, in varii oggetti chì eranu in u so campu di visione. Allora veramente pruvà à liberà e so mani da u babbu. Qualchidia amantativa è sensibili anu da cunsiderà cum'è un signalu chjaru chì hè u tempu di fughje ghjunghjene u zitellu cù i manichi.

Sò parechji babysi vede un desideriu di dorme affunse per un pezzu tantu - finu à 2 mesi. Questu hè spessu associatu cù i nascitosi difficiuli, quandu u fattu di nascita era perceivedu da u zitellu com'è un traumu severu. In questu casu, i zitelli ùn puderanu micca accede à a nova realta. Allora l'ottima scelta hè di dà à u zitellu a furtuna di utilizà à u novu mondu gradualmente, perchè cumu per ellu puderebbe stessu. U furzamentu di l'avvenimenti in questu casu puderanu fate assai più periculate chì bè. Cusì ùn averite micca, fate allora u so babbu novu finu à ellu stessu espresi una vuluntà di esce da u diaperu. Allora vi darà una addiction graduali à a nova cundizioni di a vita, è u statu mentale di u zitellu ùn soffrenu micca.