U sviluppu di u zitellu in u primu misi di vita

Hà pocu hè ghjuntu solu, cuntentu a so mamma cù u so primu chiancinu, u primu toccu è i rossi suciali à u pettu. E quantu fermu è preoccupa chì hà purtatu à a vita tranquillita, meditatu di i so genitori! ... Questu petite karapuz hè una gioia grande è assai agujata per a mamma è dadu, avè è avione, fratelli è sisterdi. È quì, se ellu hè ancu u primu, da per i genitori "una seria sera" di novi e novi interrugati creci. Hè solu per questi parenti è mantene un pocu "briefing" in u tema: "U sviluppu di u zitellu in u primu mesi di vita".

Cumu si u zitellu criscia in u primu misi di vita

U pesu chì u zitellu pèrdite in i primi ghjorni di a so vita, mentre ch'ellu era cù a mamma in l'uspidale, ellu hà rimpiazzate rapidamente in quessi settimane. Per u primu mese di a vita, u zitellu guadagna una media di 600 grammi è si sviluppa in un locu per 3 centimetri. Inoltre, u voluminu di a testa è di u pettu s'imparau dinò à 1,3-1,5 cm. Hè ricurdatu chì ogni figliolu hè un individuu, è ancu in u primu mese di a vita hà u so stessu programa di sviluppu individuale. Sì i principali indicatori di u so sviluppu fisicu ùn anu micca cunnessu cù a medità, ma, però, u zitellu si senti bè, attivamente sucalla a mama o u latte da l'buttiglia, ùn ci hè micca solu afflitti.

Alimentazione

Nutrimenti nutritiva importantemente in u primu misi di vita hè u latte maternale. Ammaistimentu di u zitellu annantu à a dumanda favurizeghja a furmazione di a tacchizzata in a mamma, cum'è a furmazione di una relazione stretta trà mamma è di criatura. Cù sta nutrimentu, u zitellu ùn deveria micca l'acqua, tuttu ciò chì hè necessariu hè cuntenutu in u latti di mamma. Perchè u corpu di u culuneddu solu s'adapta à u novu mondu, a mamma in a primu simane di u sviluppu di u zitellu adherite à una dieta stretta per esempiu di trastassi digestivi da parte di u zitellu.

Se e cirtezza sò sviluppati d'una manera chì l'alimentazione artificiale hè inevitabbile, hè necessariu di cunsultà cù u pediatricu in a materia di scelta una misura di qualità per l'alimentariu alimentariu. Duranti l'alimenta di bottiglia, pruvate per stà vicinu à u zitellu com'è u circondu per cumpensà qualchì impurtante per u zitellu u bisognu à chjappà nantu à u pettu di a mamma.

Sognu

U sònniu di un zitellu nascitoghju hè un disorderly e irregular. U zippu dorme assai è spende in spiegazione, spessu a stanza i so genitori in u mità di a notte. Comu regula, i nei cumpagnie 16-18 ori di ghjornu. Pruvà aghjurnà à i bioritmi di u zitellu è u pianu di l'alimenta, imbottiture è imbe, in quantu à e funzioni domestica, chì anu aumentatu significativamente.

Hè desirabili chì u zitellu hè quantunque possibili in l'aire frescu. A stanza induv'è duciu in cunvivialità di u zitellu ùn si pò esse bè è ventilatu, in più, avete bisognu di eliminà e fonti di rughjona extra - ràdio, TV, computer, etc. Pruvate d'urganizà u so son di ghjornu di un zitellu in l'aria aperta - in un parcu, in un foresta o in altru locu, duva sempre ci hè sempre quarchi cosa di respira.

U zitellu deve esse postu in un locu, periôticu, hè bisognu di rimpiazzà a manca di laterale cù dritta chì hà da interferiscenu cù a deformazione di una capu. In più, deve esse ricordatu chì per a formazione curretta di a spina di u babbu ùn ci hè bisognu di mette un capelli in u cunclusu.

Cumpilation Baby

A più preoccuperia hè a cura di i neunati. U primu paese, cura di a ferita umbilica, u prucessu di fugliale di cambià hè qualcosa chì i novi parenti anu da aprende in i primi simane di a vita di u zitellu. Allora cumu si pò cumportanu cun un figliolu o figliolu? Pigliate parechje pezzu.

Servitù Maria

Ughjettu di i vignaghjoli di u fruttu novu prupone: iegge di a cammura nasale, lavatu, lavatu, è ancu cura di a ferita umbilica. Tutti i procedimenti sò ricumpandati per esse realizatu cù lignu sterile di cuttuni è acqua di coudre.

Hè ricumandemu per lavà i vostri picciriddi da l'ochji. Oghji deve esse squate di lana di cuttuni, umiditati di acqua furiosa, da u cantu à l'internu. Verificate u pezzu di u zitellu se ùn avete micca bisognu di purificà da a crosta secca. I nostri passeti nasali sarani limpiificati cù unghjetta di lignu di lana di cuttuni stà insalata cù soluzione fisiologica, acqua fogghiata o oliu baby. Ùn aduprate micca spieglii di cuttuni dispostu, perchè puderanu dannà i passageri nasali anguli è affissante di u zitellu. Inoltre, ùn pulite micca l'armate cù u cuttuni di cotti. Da i cinghiri di l'aricchi, solu u sulfuru hè purificatu, chì accumuleghja fora è hè visibile per l'ughjettu. Ricurdativi: u nasu ùn hè micca pulito per u propiu di prevenzione, perchè pò causà irritazione di a mucosa.

U bagnu di a matina finisci cù grattannusi tuttu u riti di u zitellu cù un rascadoru di cuttuni umiltatu cù l'acqua furiosa.

E, sicuru, ùn si scurdanu di a ferita umbilica. Sè sempre olozes, trattatu cù una sclusione di 3% di perossu di l'idrosaniu, poi cura cù e un sbattimentu di cuttuni è torna trattatu cù perossu di l'urugese. Assicuta dinò u zocculu cun un swab di cuttuni, è scorcià cù una solu sulitariu di verde (verde).

Cura à u ghjornu

Sicondu u zitellu nasciste à urinate à 20-25 volte à u ghjornu è u fugliale hè circa 5-6 volta, cura durante u ghjornu dispunì un mudellu di diaperi è di cugliini, è ancu un prucedimentu di lavare per evitari l'irritazione da l'effizzioni di l'urina è di l'excremento. Parechji volte un ghjornu, appricanu una crema di zuccherinu protettiva nantu à a pelle di i fiaschi è i rini inguinal per evità l'aparicio di rash è fruttificazione di u diaperu.

Tractazioni Eveni

U bacinu di uttena di u zitellu hè, prima di tuttu, l'acqua. A cena di un novu nascitoghju hè un prucessu d'urigine di ghjornu impurtante. In regula. Per puddà un figliolu in l'absenza di contraindicazione hè ricumandatu da u secondu ghjornu dopu a purtata di l'ospiti di maternità. I cumpunenti principali per i bacinu di i zitelli sò: un termometru acqua, shampoo, sapunie di oliu, o una emulsione speciale (spuma) per u bagnu. U bagnu chì si sviluppau in un bagnu cù a temperatura di l'acqua ùn hè più di 37 ° C. Se a ferita umbilica ùn hè micca coperatura, solu l'acqua fogghiata si deve aduprà per a prucedura. U zitellu deve esse immersi in acqua. Dopu diving, l'acqua da ghjunghje à u zitellu à i spalle, senza più. A durata di u bathing durante u piriodu novu ùn deve esse più di cinque minuti. Quandu u zitellu oghje più grande, u battaggi duverà piacè, serà pussibule di aumentà a durazione di sta prucedura. Dopu à paura, avete bisognu cù cura di tutti i pelle di u zitellu cù una spugna, è poi lubricate cù l'oliu o crema. Ùn vi scurdate di u trattamentu di a ferita umbilica.

Possibili preoccupiesi

Quandu avemu parlatu di u sviluppu di un zitellu in u primu misi di a vita, spiecemu à scurdà di e cundizzioni pussibuli chì ponu causà parenti assai emozioni è ansietà. Cusì, hè megliu di armà cun sapienti per ùn avè micca preoccupari senza ragione apparenti. Allora, cunzidira li stati fisiològii naturali chì ponu esse osservati in u zitellu di i primi ghjorni di vita.

I ictericia fisiologica di i culminati , cum'è regula, si prisenta in a maiò parte di i figlioli appruntate u terzu ghjornu dopu a nascita. U pelle di u babbu avianu un tostu giallu amarizza. Sta cundizzioni hè causata da u sdrughju di i sangue di i sangue - eritrocyte, risultatu in a liberazione di bilirubin (pigmentu giallo). In regula, u icteru fisiologicu ùn deve micca bisognu di trattamentu particulari è passa indipindente da 1-2 simane.

Si a ictericia vene nantu à u primu o secunni ghjornu dopu a nascita, po è ponu parlà di una malatia seriosa - una malatia emulitica chì si trova com'è u risultatu d'incompatibilita di u sangue di a mamma è u fetus.

Crisi sessuale

In i zitelli, i zitelli è e zitelli, ponu esse osservatu l'accusazione di u corpu. Paghjate è squeezing u cuntenutu fora di i glàndali mamari hè impastatu strettu! Inoltre, i zitelli in i primi ghjorni dopu à u nàscita ponu esse osservatu u muvimentu di u muvimentu, chì u ghjornu 5-8 pò diventà sanguinosa. I picciotti avè pussutu edema di genitali esterni, chì pò durà durate 1-2 simgni. Tutte e cundizzioni chjamati più appressu sò u risultatu di l'influenza di l'hormone di u parente, u trattamentu ùn esi dumanda è si passa indipindente.

Perda di pisu fisiulogica

In i primi trè o quattru ghjorni da a nascita, u zitellu perde u pesu. I ragiunarii per a diminuzione di u pesu di u natuvidu sò "espanzioni postpartum", una petite quantità di latte da a mamma durante i primi ghjorni da a nascita, a partenza di e femurse originali è l'urine. Hè tìpica, a perdita di pisu corpu di u zitellu hè 5-6% di u pesu originali. Da u quintu ghjornu di a vita, u zitellu annunzià u pesu novu, è, da u dicèsimu ghjornu di a vita, restaurà l'indicatori marcati à a nascita.

Prutizzioni fisiulogica di a pelle

U terzu o quintu di ghjornu di a vita di u zitellu, a pelle pò esse sbuchja, sulitariu in u ventu è in u pettu. A tali cundizione, cum'è quì sopra, passa per ellu stessu è ùn ùn mancu bisognu di trattamentu, è à u tempu a pelle di u zitellu novu torna offerte è viddevita.

Eritema tòxica

Più spessu in i zitelli cun predisposite hereditaria à reazzioni allergii, ponu osservà una cundizione cum'è l'erythema tòxica. U secondu u quintuimu ghjornu di a vita, un raffu pò esse ingressu à u corpu di u babbu in a forma di rossi spots, in u centru di u quale pudete vede una spezia grisizza gialla o un blister. In u dopu da 1-3 ghjorni, rinfreschi chjaranu parechji. In questa situazione, ùn ci hè micca un impurtante, perchè uni pochi ghjorni dopu, i rashes scumpete da tutte.

Cusì, in u primu mesi di u sviluppu di u zitellu, ùn solu u zitellu, ma ancu i so genitori avè adattate à i novi cundizioni. U zitellu s'aprepara à un novu ambiente di vita, è i so genitori avè amparatu à a cura di una picciuttante picciuttedda, è ancu avè usatu à un novu ritmu di vita.