U sviluppu mentalu di un zitellu de 2 o 3 anni

Vulendu ferà tuttu ciò chì l'altri maiò facenu, u zitellu complica a vostra vita. Ma hè questu gari chì li permette di sviluppà.

Ogni ghjornu chì u zitellu à più cumprende u so ambienti è l'avvene chì avianu in ellu. Se e so opportunità sò micca permettenu ch'ellu interferiscenu in questu, studia u ambiente, aspittendu u momentu quandu ellu puderia influenzà l'oggetti è a ghjente. Quì hà digià travagliu, capisce ciò chì li dicenu ... Ghjè davanti à aspittà d'avè da esse datu un control remota da a TV. In 15 mesi, i capacità di u zitellu annunziate per esse diventate.

Ricerca per u vostru locu.

Per truvà u so postu in vita, u zitellu usa quattru mètudi. À u primu, hè un studiu cuntinuu, stimulatu da una curiosità insatiable. Allora u rifiutu: dicendu "nè" hè una manera effettuosa di fà risparmià stessu. E, finarmenti, imitazioni.

In u seculu annu di a vita, u zitellu in a so imaginazione oghje l'ogetti di a so vita, chì li dà forza nantu à elli. Gira un pappu in un tamburinu o un caprettu, una vittoria brusa in una vestita princesa. Da quellu momentu, u zitellu sperete u regnu di u mondu, chì solu a so imaginazione stabilisce i frontiere. "Facennu cum'è quarchi" permette à u zitellu per sapè cumu imitar. Stu prucessu comene da circa 2,5 anni. À questa età, hà fattu e cispieri di a sabbia, chì a mamma deve "manghja", o, facendu torna l'accordu di u pignore in e so mani, "impera u carru". U zitellu riproduce a so sperienza, ghjucatu cù dolls è dà i roles differenti. Perde a situazione chì hà sapiatu (ma micca ricurdate bè) finu à chì hà maestru. Cusì, riputa l'osteru per ùn vulerà manghjà, pizzicato, vestitu, amecianti di sculacciate s'ellu ùn ùn ubbidisce. Pundu in u locu di i genitori, u zitellu si face u cuntrollu di a situazione.

Per attruisce cum'è adulte volenu esse capiscenu megliu.

I ghjucà induve u zitellu face u rolu di l'adulti (paisani, duttore, vendeur), permettenu di ricanuscimentu l'adulti "da l'internu". Un zitellu chì hè stata cuncernatu solu in ellu stessu, ora si mette in piu di l'altri è pò imaginate ciò chì sentenu. L'imitation aiuta per intende megliu u mondu à u circondu: una alta conversazione durante u ghjocu vi permette di sviluppà un parlà; a creazione di un amicu imaginariu, quarchi dolci, qualchì voltezza insupportable, ensece per distinguish entre i cuncetti di "boni" (ciò chì i parenti li dicenu) è di "male".

In u terzu annu di a vita, u zitellu vene à a realizazione di u so sexu è u rolu di futuru in a vita chì u so sexe determina. I picciotti sò doing something, dismantling, ghjucatu à a guerra. Bambini di cunfittari di corti, pruvate à i sapori di a moe cù tacchi, ghjucanu cù cosmichi di a me mamma. Stu periodu hè assai disprezzu per i so parenti, postu chì deve esse cura di vigilanza especial. U zitellu ùn capisce micca u periculu è u risicu perchè ellu stessu, "ghjucà in l'adultu". Ma in questu pezzu hè un locu per scuperti. E per cose cum'è divertenti chì amuse tutti.

Ciò chì ghjoculi dà u zitellu?

- ghjucate di utensili, utensili o robba antica di i genitori chì u zitellu puderia cambià à u papà, a mamma in Zorro o a principessa ...

- picculi figuri di i caratteri di fanti, i carcasseri, un pupu chì pudete fà. U zitellu averà capisce a so mamma, megliu si ha avutu u so "picciottu", chì deve a cura di. Giochi house, splutazioni, garage, serviziu di pupulare, kit di primu aiutu ...

- Un grande pezzu di cartuni per pudaria creà una capanna, o una vella manta, perch'ellu hà custruitu questu un munzeddu o una tenda.

Se a mamma hà bisognu di coccu di cena, pudete fà u zitellu à questu quistione. Pigliate cun ellu à a cucina è li dumandà à "aiutà". Generalmente, i zitelli anu da accordu. È u fattu chì a mo mamma hà aghjustatu un tema impurtante per elli l'hà stimulà ancu più. Dà i pignotti nant'à i cullizzi, è i cookies, è preparanu, cù voi, un pranzu per u to ossu o un bonu. U stessu pudendu esse uffrutu à u zitellu quand'elli sò puliti. Dàtene un rag è suggerisce quartzite. U zitellu serà allestu cun u so impurtanza. Ùn si scurdate, da ellu serà prumessu per ellu, è à a sera, li diciarà à u so babbu o à l'avè assistitu à a so mamma. E a mo mamma ùn avissi maniatatu senza u so aiutu. Tutte e cose desenvolvi u sughjettu di u zitellu, a disciplina, chì hè impurtante in l'adultu.