Perchè un zitellu ùn deve esse suttottu da i genitori

È spessu, i genitori hanu una quistione, duva u so picciottu dorme, cun elli o in u so cunclusu? Inequitàmente sta dumanda ùn pò esse responduta, per ogni ghjocu è a so famiglia, ellu esse individuu. I parechji si pugnanu i prosa è cunde.

Un sonu cumuni serà assai utili à a mamma in i primi misi di a vita di una foglia, perchè vene assai momentu pusitivu:

U primu hè chì quì vicinu à a mamma u zitellu sera sempre à una temperatura cómoda, chì hè assai impurtante per i figlioli di u primu mesi di vita. À questa età, u sistema di termoregulatorii di i zitelli ùn hè micca perfettu, sò spessu prublemiati, è com'è cunsultatu sò malati cù friddi.

U secondu , aiuta per truvà un ziteddu un sensu di calmassu è di sicurità, sente u colpu di u core di a mo mamma, u so arriti, calore, senti a so presenza è tutti i teme sparanu.

U terzu , a mamma, anu allargatu e dorme tutta a notte cù ellu, osserva una cungrigazioni più beddu chì i matri dormenu sseparatu da i so figlioli.

Quatru, un sonu cumuni cumprendisce a mamma per dorme, ùn hè micca sicretu chì e donne durante a notte hà da cullà parechji volte per alimentà u zitellu.

U quintu , u zitellu, cù a so mamma, duvà più forte, è u so sonnu sia più completo, postu chì una mamma so nera cumencia s'imperà o gattive durante u tempu, impediscendu à u despertu prematuru di u zitellu durì.

Sextu , e matri duranti a zitelli, spiciarmenti in i primi misi di a vita di u zitellu sò assai inquadanti, è di dorme cù u zitellu aiutaghja assai ritmi per reducirà u gradu d'ansietà di a mamma.

U settimu , mamma è ziteddu dormenu cum'è spessu, spissu risparmià u solitu, chì l'affettu di l'altitudina di l'altru.

U seculu, u risicu di morte siverete in u castellu hè ridduzze assai quandu i paisani è i zitelli sò tranquillamente.

Sicondu l'età, a relazione à u locu di u sonnu pò varià di i zitelli. Allora à l'età di 1 à 6 mesi, i zitelli sò bè ​​suli solu in u so cunvalu, è da circa 1,5 anni di numerosi babori cumencianu à prutezione attivamente contru i so letti. I parechji ùn devenu micca insistendu à un sònniu solu, perchè una situazione pò esse rimette à u traumu psicologicu gravi è neurosi. Questa situazione hè più spessu degata à u fattu chì à questa età u zitellu u principiu di forme diverse teme, questu questu hè inturniatu vicinu à i cambiamenti in u sviluppu di l'area di u core.

Parechji spertevuli è ghjustu ghjesu crèdenu chì u sorgu cumuni di mamma è u zitellu hè a megliu opzione per i dui. Ma ci sò parechje raggiuni perchè un zitellu ùn deve esse sfericatu da i so genitori:

U primu hè chì in u lettu di u parente u risicu di u zitellu di suffocate da a mamma durante u sughjornu aumenta. U sònniu di una ghjovana mamma hè assai sensible, a nature hà facilitatu per quessa, ma ci sò situazione chì a mamma suttumighja, o si trovanu assai in u ghjornu, è forse ottu l'alcoholu, u so sonnu furtificatu è a donna ùn pò micca cuntrullà u zitellu durmia, in tali casu, u zitellu deve esse in dorme in u so lettu.

U secondu , u matrimògliu hè u locu di l'esekzione di u dmiru cunjugu è a presenza di u zitellu spiegà imposte restriazioni à a vita sessuale di i genitori. Spessu, i donne, per a so fatigue, si ricusanu di rializzà u so dagliu maritali, spieghendu cusì per a presenza di un zitellu in u so lettu. In certi famìglie, u babbu hà bisogna di abbandunà u lettu è di dorme sfericatu da a so mòglia. Tuttu chistu pò esse un mutivatu seriu per i cunflitti in a famiglia.

U terzu , u mutivu chì hè megliu per un zitellu à dorme in u so lozzu hè l'acquistione di l'imaghjina di l'independente lampassi. I paisani chì sò in u stessu matrimu cù i so parenti sustegnu una forza persistenti per una presenza parentale, questu costumanu averebbe guariscenze assai di prublemi è prublemi ùn solu à i genitori, ma ancu per u zitellu stessu. Per questu quì hè megliu dopu à 3 anni di principià u schelitu graduali di u zitellu perchè spartitu torna cù i genitori.

Quarta, u sonnu di parechji genitori chì sò in u stessu matrimu cù u zitellu, saranu superficiali, chì, secondu chì sò spessu ùn sò micca bè di dorme.

Questu hè in veru tutti i motivi perchè un zitellu ùn sia allora dorme separatu da i so genitori. Sè decide di cumincià à accustomà u vostru mulinu à un sonu esse per esse avete bisognu di più pacentità è wit. Idealmentu, hè megliu esce per u momentu quandu u zitellu ellu voli di trasfurmà à u so lozzu, un momentu cunvenutu pò esse risplendendu à l'età di 3-4 anni, quandu u zitellu s'intendi d'aspettazione cum'è adulte è pruvate per fà tuttu iddu stessu, quì à questu mumentu è hè necessariu di pintallu tuttu a dignità di un presepu separatu. Intunate u prucessu di scorcia da a presenza parentale devandate esse graduali, per esempiu, duranti un sù di ghjornu, u zitellu duverà in soli o in u so lettu, cumu una parte di a notte hà ancu in a so bacia. Parechji parenti pusonu u zitellu in u so lettu, è trasfiriu à u verdure, sta scelta hè adattata in casu chì u zitellu in a mattina ùn briunà chiancià in cerca di a mamma manca per a notte. Per un criaturu avete un disignu di dorme in u so lettu, pensate à l'interessanti designu di a so stanza o di u lettu, u mercatu mudernu in questa zona hè issa assai grande è ponu offre parechje scelte per un interessante designu, o dui è camere in generale. In u cursu pò andà per distraisce e maneuvers, per esempiu, invece di una mamma per un certu tempu pò esse un ghjocu favoritu di un zitellu o una petite chì prumetti di guardà un foglie. Aos gradualmente, u tempu d'assaig in a camere di a mamma aumenta è com'è u risultatu, u zitellu si dorme. Trascittàghjenu a lume à a stanza à a dumanda di u zitellu, questu avete da aiutà à trattà à i porsi, aiutà à u cuntrollu di teme.

Cumminci di scorcheri un zitellu da un sonu cumunitale aduprà cù a qualità particularità di u zitellu, a situazione in quale ellu hè, eventuali ferite. In ogni casu, deve crià un ambienti cálibule è amichevuli per u zitellu, chì ellu sia sempri u sustegnu di e persone vicinu à ellu.