U tempu di vende ùn hè micca vanu à noi

Avete avete bisognu: nimu hà mai interessatu da chì piani chì avemu avutu per a primavera o chì duvemu fà in questa. Ma nantu à l'estiu serà dumandatu! Dopu tuttu, l'estiu hè un tempu specialu di l'annu, chì aspittavamusu cun gioia è in quale ponu grandi aspittà. È per un pezzu tempu hè cunnisciutu chì a staghjone di u estiu ùn ci hè nata in vain! È hè veru.

Solu pari chì apprezziu l'estiu in l'anni di scola - per e longa vacanze longu è una associazione persistenti cù a libertà. In fattu, questu amori hè innatu, è pare ... 5 milioni d'anni fà! Perchè i nostri antenati vivi in ​​Africa, induve a temperatura di l'ambiente hè vicinu à a temperatura di u corpu. Trascendendu di l'equatori, a ghjente hà adattatu à u fattu chì u soli ùn ùn hè micca sempre brillatu. Ma l'amore per u calore hè statu: inconscientemente hè perceivedu cum'è a cundizione più adattata per a vita. Pudemu l'ochju è l'arumma di u follatu di u oghjone è l'oppurtunità di piglià un sunniscu cum'è una manta calurosa, invernu - per l'esca è l'annu novu, è in a primavera - per a canzone chjama d'una gota. Ma solu l'estiu faciu u nostru cori più difficili: prestu tuttu in a nostra vita cambiarà per u megliu!


Chì ci succeremu cusì cun questu (è micca solu questu) in l'estiu.

Cumu saldammi una forza di energia. In a nostra zona climatica, quandu a staghjunura fugliale dura parechji terzu di l'annu, ci hè un capitu chì a corona di a creazione di a natura ùn hè micca à tutti l'umani. Hè un osteru. Dopu tuttu, hè assai perfettu chì noi. Addivintau friddu - ghjustu finu a lettu, senza disidirazioni, cumu per fà e cundizione intolleranti un pocu megliu. Ancu venenu superati per l'annullamentu in l'invernu, è vogliu reducià u nùmeru di casi è a cumunicazione à u minimu. Quarchi cosa hè pronunsiata chì si cum'è diprissioni. In fatti, simu simplici ùn anu micca bè luminu naturali. I nostri ritmi biològichi sò direttamente ligati à l'alternazione di u ghjornu è a notte, è in l'attività, ghjornu di vista hè simplicemente necessaria per noi. In l'invernu, quandu'hè da esse à despertate in u bughju è cuntinueghja a nostra attività dopu à u portu, avemu sentitu broken. Cù divulgazione di u ghjornu, l'alegria hè di prisenza - per via chì in l'influenza di u sole, l'hormona melatu hè una melatonina chì regule u prucessu di u sonnu.


Avemu da esse più resistenti à esercitu. Qualchidine prublemi avarà par fà più faciuli, qualunque sughjetti sò immubiliate. In l'estiu, sottu a influenza di u sole, u livellu di l'ansietà diminuite per u sviluppu attivu di vitamina D. U prumove l'absorzione di u magnesiu, a mancanza di quale agharia l'opara di u sistema nervu. Certu, in l'estiu, ci sò ancu alcune for excitement and worry. Ma vale a pena viaghjate per a finestra, cammendu nantu à a strada, è l'"terapia di colour" di l'estiu viaghjanu immediatamente. U culore verte alzà a tensione è dà un sensu di stabbilità. U blu avarà migliurà u funziunamentu di u sistema cardiovascular. Una volta di vista à u amaru hè abbastanza chì un adultu hà un sensu chì hè caratteristicu di i zitelli - una piacereza irracionale, u desideriu di abbraccià u mondu sanu. E rosso è rosatu in un pìcculu quantità chjete d'ottimisimu è energia. È tuttu questu hè una varietà di culori è ghjè in a pruporzioni ghjusta chì avemu sempre in fronte di i nostri ochji è sottu i nostri pedi. E in u sensu litterale di a parolla.


Turnaraghju in a dea di flirtear! In l'estiu, sò più ghjugati à cumplimenti, più disposti à acquistà è flirtu. Ancu persecuti cunvinti di a monogamia ricanusciunu: da ghjugnu à aostu cun queste credenzii hè assai difficiule di vive. Ci hè un corpu tutte tutte edità, bè ghjente è facci rossi! Ma ùn hè micca quellu chì sia culpite, hè tutte e "intrigue" di a natura. U prupiettu più forte in e cundizioni naturali hè quellu chì hè natu vicinu à una tempesta calda. Per quessa, hè necessariu di cuncepisce in u vaghjimu. Allora, in l 'estiu, hà bisognu à sceglie chjaru sceglie! Sutta l'influenza di u calore, sustegnu sustanziali da u corpu sò attivati ​​- feromoni, chì facenu a nostra attrazione semplice irresistible!

Seremu prontu per a realizazione. In l'estiu, a ghjente hè più cunfidendu in e so capacità. L'antropòloguli crieranu chì avemu a paura di u friddu à u livellu geneticu è, à u cuntrariu, si sà prutettu mentre u calore vene. Un modu o altru, ma attività attività attive in l'estiu in tutti i paesi cù un cambiamentu dramaticu di staghjunalità. Questu hè cunfermatu da u "effettu nudu" scupertu da u ricchientu Edward Saunders di l'Università di Massachusetts. Hè cunsideratu à u fattu chì in tempura fredda è in tempore nuvole, l'attività cummerciale disminuisce, in i ghjorni sole - si aumenta.


Avemu da diventà vivaci è despreduce. Sottu infruenza di u soli aumenta a produzzione di endorfini - i hormone di piacè. Emprumbe per percive a realtà più positiva è di trattà a ghjente contru à noi più amate. Perchè, in l'estate, confiammu di e persone maiò è diventenu più sociables. Cumu ... cresce sanu più prudente. Nun cridite micca? E vain! Hè pruvatu chì u soli improvesu l'attività mentale è creativa. Questa dependenza hè particularmente forte in i persone cun un tipu di temperament débil. Tuttu l'invernu pò stà in un statu di stagnazioni creativa, scaring the surrounding with their weary appearance. Ma vultendu à a vita cù i primi ràrichi di u caldu soli d'istati, in un mesi farfanu per tuttu ciò chì durmianu in l'invierno, è dopu prima di u vaghjimu ch'elli anu inundazione di u dirigenti cù idee creativi.


E, finarmenti, avemu turnatu in beauties! Avemu usatu per l'idea chì a pelle hè anziane da i raghji di u sole. Ma questu hè solu se si pò fà cumportanu à a spiaghja cum'è una paglietta grillata. In fatti, hè ancu ugguali micca solu l'eccessore di u sole, ma ancu a so mancanza. L'energia solitaria stimuleghja i prucessi di rinnuvamentu di a pelle, accelera a suntesi di colaggiu è fibri d'elastin. A pelle hè stanca, fresca è ghjovena. L'arburatura s'arrizzò, sughjurnavvi, - è u mondu sanu à i nostri pedi!

Malgradu i cambiamenti pusitivi, ùn hè micca impositu chjamà l'estiu un tempu di felicità universale. E persone chì anu migliore u disordine di l'umore à questa ora di l'annu diventanu sempri più. Pudete ripetiri dopu à i classici: "Ah, l'estiu hè russu, avaristi avutu l'amare, quandu ùn era micca polvera è calori, micca mosquito e mosche ..." In ogni casu, ogni vittori stasira - e so pretendi à a stagione caloria.

Ma a maiò parte di l'estiu "reproche" per l'expectativa cumprendi. Avissimu perdurà u pesu, finu à fà per dumandà ghjornu, per andà in mare, ma ... Pardone, ùn era micca soldi, u travagliu fù amparatu - è tutti i nostri piani seguenu i piani. Certu, offensivamenti! Ci hè solu ... è quì hè l'estiu?


Cu curaggiu, exacerbation summer! U tempu di l'estiu ùn hè micca nunda di datu, ma solu i psiculoghi dicenu: se una persona principia a diprissioni, da quandu à maghju - ghjugnu, pò esse diventate ancu più intensu. L'ambienti pari di parti di a dissonanza cù l'statu di l'omu: "In ghjiru à tutti i fiori, tutti si cammelli cuntenti è sentu cusì dolore.

Allora, a situazione hè senza esperimentu.

Ùn piaceru micca l'estiu è quelli chì sò à u travagliu anu da cuntinuà à cumunicà cumune cù un gran numaru di persone. Perchè in l'annuità di l'estensivu s'intensifica, ancu a persona calmata pò esse propensità di cunflitti. Perchè A Calenda hè unu di i serii fatturi di l'aggressioni.