U zitellu è soprachiatura sò una cumminazione pricula


I paisani "cungiusciati" sò nati di temerà più di sopraze. E vain: u metabolismu hè assai intensu, accumpagnatu da a produzzione d'una quantità maiò di calore, è u so surplus deve esse dispuniti. E cumu per fà in un sweater di lana o sottu una manta fina? Inoltre, una temperatura nutritiva di u culmu novu puteva risaltu à 37,5 gradi - questu hè normale. Hè abbastanza solu qualchì volta per annullà u natuvulu, è ellu perderà u scambiu di calor. I vostri figlioli chì catturanu un friddu da u chjucu più chjucu chì sò camminati annu in u calzuni calzoni, è guvertendu i ranchi d'abbitanti di i sughjetti di malatie, vittimi di u sopra sopra sopra. Infatti, u zitellu è sopra i calyeificazioni sò una cumuzzioni periculosa. Chì hè periculoso per un zitellu per sopra sopramente è cumu per evità? Averete nantu à - è scògliu.

In quellu chì femu vistimentu?

Ùn àbbia paura chì apre u finestu in a spiaggia di i zitelli, o ancu megliu - in un ghjornu di u calore calore, spende tant'à l'aire frescu, in l'ombra. A menudo arreglate baths de l'aire: posa u bòte naked per 10-15 minuti in u lettu, è quandu si faci più viejo - falesite naked nudu à u pianu limuru. Ùn àbbia paura di questu! Nunda, ma enduisze stu zitellu ùn purtaranu micca. Se, sicuru, a vostra chjera hè neta è ùn sò micca drente forti in l'appartamentu.

Un ghjornu d'istati, hè abbastanza per un novu à aduprà un diaperu è un capricci di lumi o un piamia. À a sera, pudete furnisce una brusa cù manga longa in combinazione cù sliders è calzini di cuttuni. Da imbastitura in u calore hè megliu per rinuncà. Un capu o capu hè necessariu solu dopu à pazzu è à una temperatura sottu à 18 gradi. À a sera o in ghjorni privilegiate per cupre u foglie cù un fugliale o una manta fina. Un pezzu unipochi in u caldu di u veranu hè megliu micca di abusà, e coseanu un terzu di a superficia di u corpu di u zitellu.

Averma è - chì fà?

Baby è sopra-terrasse sò cumminzioni riesciii. Un cumbattimentu pò assicurà una molla solu in u sole, ma ancu in l'ombra si trova trova assai robba. U zitellu sona u vermu, diventa mare di pienu è sluggiti, nàusea è vomitu pò apparenza, a temperatura di u corpu si sviluppa, in i cundizzioni severa, i cunvulsioni commencement. U mussulonu hà dettu bisognu à migliurà à una stanza fresca, sputjata, affissate una parte (in casu si cumincia à u vòmitu, questu impedisce l'ingegnu di vomit). Sì u zitellu hè amatuatu, pruponenu un pezzu è i zitelli più avanzati un beie bierite: acqua foglia cù limonu, pezza, tè, compota. Per riduce a temperatura nantu à a testa è a napule, ponite pettini molluschi, posti di plexus vascular - u to colloide, armpiti, coli, inguinal folds, fossa popliteali - pulita cun un pappagallo wet. A temperatura di l'acqua ùn deve esse micca bassu, ma ligne per encima di a temperatura di l'ambienti, per ùn avè micca causatu un spasme réflettante di i vini. Se a temperatura di u corpu hà cambiatu à 38 gradi, i vomiting, cunvulsioni, chjama un medico. Per impediscenu un prucessu di calore prima di mette u so zitellu in un ghjornu di u calore calore, pensate cu sensu. Pìggini nantu à u zitellu in più di una una camara di robba sponosa, spessu sputiche. Pigliate una buttiglia d'acqua neve per un passaghju è lavate i vostri bebiti di u tempu à u tempu. Ùn ponu micca "calzarii" "decorativi" in i pierri: se u zitellu ùn cammina sempre, pò "caminari" senza praticà o in calceti fini.

S sudazione è interteru.

Ancu cun cura attuale, sò l'azzizzati di u veru di a più nascita. Mamma ùn spessu ùn cumu tortu per questu. U sopra superheated ùn hà nunda di fà cù questu. Un zitellu chì suffria di rascalli di u diaperianu deve esse nudu à ogni opportunità: qualchissia ropa interferiscenu cù a ristaurazione di a integrità di a pelle. Quandu u bathing in u bagnu aghjunghjene una risuluzione di u tannicu, u sali mari, infuzioni di camomile è stringe. À a notte, pudete lubricate l'area affettata cù una fina coletta di crema di zucchini o un pompi especiales. A cosa principali - ùn l'andonu. U riddance di u diaper ùn passà micca, ma u zitellu soffrenu più è più. Questu hè un periculu periculosu. L'unicu cunsulazione: stu attaccu ùn hè micca eternu - criditimi.