U zitellu sana u primu rigalu, cumu sceglie un scola

In a nostra zitiddina, a scola servia di a nostra siconda casa. Quì aghjustemu a maiò parte di u nostru tempu, ricivutu nova cunniscenza, hà amparatu à vive è cumunicà in a squadra. Tuttu chistu dura 10 anni. Dunque, da a scola, in l'analisi finali, depende di ciò chì a persona si sarà in u futuru. Se u to figliolu u primu gradu, cumu fà scelte una scola, accunsentiscenu, una scelta urgente per voi. Oghje, vi riguarà quale averebbe bisognu di scelta una scola.

Cumu possu esse elettu una scola per u mo figliolu di prima?

Avete bisognu à visità a scola prospettiva è attente à i punti chì seguenu.

  1. U fumu ùn hè micca permessu di a scola, ghjurà. Se i zitelli run along the corridors, culpiscenu tuttu in a so strada, è in u toilet smoked, hè megliu scurdà di questa scola. Ricurdativi, u zitellu passa à a prima classa, hè assai impurtante chì ci hè una atmosfera harmoniosa.

  2. Reputazione di a scola. Escutene à ciò chì i genitori di i zitelli di u to quartier dicenu da a scola.

  3. Pundu à i zitelli chì sò in a scola, chì i genitori i purtemu à l'scola, perchè dice assai. Inutili, u zitellu aduprà da sta scola senza cunniscenza ma hà abituati.

  4. Aclararaghju quantu parechji ghjorni di storia per a simana in questa scola. Hè ottumitu, se hè un periodu di "cinque ghjorni", perchè u vostru zitellu pudete avè un restu restu à u weekend è acquistà impressione nova.

  5. Ci hè una "prolongazione" in a scola. Dopu tuttu, stu sensu significa chì u zitellu ùn va à a prima classa è in casu di necessità, pudete dumandà un estensione. Eccu u to figliolu sarà alimentatu è aiutà à fà lezioni, è forse per piglià in lochi. Allora pudete restu assicurati chì cù u to figliolu tuttu hè ok mentre intene à u travagliu.

  6. Fate quantu a pupulazione participanu à i seminarii di cità, cunferenzi, ghjustu o micca ghjunghje in concorsi è oliimi.

  7. U megliu hè un istituitu educatu in u quale u prufessore hà una prufessione di travagliu suffirenziu è i prublemi di qualificazione necessaria.

  8. - Sola à sente cumu i maestri di l'indirizzu di studenti à a scola - per nome o per apellido. Questu si parlarà assai.

  9. Sò i figlioli teme di i maestri o un sonu, cumminciendu in l'aula o corridor. Dopu tuttu, i zitelli sò spuntanii è onesti.

  10. Pundu à a "fluidità" di i studienti. Dopu tuttu, stu significatu chì in questu scola di i ziteddi qualcosa ùn hè micca cuncepitu.

  11. U duminiu di u tempu presente - a dispunibilità di una classificazione per l'informazione cù accessu à l'Internet, è ancu a dispunibilità di l'equipaggiu di l'office necessariu.

  12. Sutta chì prugrammu serà u zitellu svolge. Succece chì diversi curricula sò usati in u stessu tempu in a scola. Pudete sceglie u vostru dirittu, appricendu di richieste à i genitori di i studienti, o reculse l'infurmazioni necessarii in i media o in Internet.

  13. Hè desirabili à impedisce a vostra scelta à a scola, chì hà state relazioni rilativi in ​​univirsità. Sfurtunatamente, nimu vi darà una garantia di l'admission di u figliolu in questa università, ma hè un benefitu in questu.

  14. Attenti à l'attività di divertimentu di a scola. Beni beni, si ci sò cartelli per i mura di a scola, i ghjurnali di parete, se ci sò cuncorsi, KVN è altri avvenimenti à l'scola, sò qualchi area di sport (basketball, volleyball, football)? Ancu migliore, se l'scola hà un situ Internet, vi assicurà à visità, quì pudete piglià assai informazioni.

  15. Fighjate in u buffetu o a cafeteria di a scola, studia l'assortimentu pruposti, dopu chì tuttu u nutiziu di u zitellu sanu hè impurtante, afflicherà a so salute è a vita. Hè megliu se a scola hà un utensili full. Ùn vulemu chì u vostru zitellu ùn mancani pane panini cù tè à u cambiamentu?

  16. U prublema di a sicurità di i zitelli in a custruzzione è in u territoriu di a scola hè urgente, fate curazioni di a prisenza di i persunali di sicurezza.

  17. L'ultima condicione hè a vicinanza da a casa, perchè u vostru figliolu passa à a prima classa è serà difficiule per ellu sopra distanzi longi.

  18. E a cundizione più impurtante hè un bonu maestru. Dopu tuttu, da u maestru di i primarii di classi diretta devi esse se l'escola cum'è u vostru zitellu.

Hè ancu impurtante di parlà direttamente cù i studienti stessi, o pè entreverte l'amichi è l'amici è reciclau u pocu à pocu per l'infurmazioni necessarii.

Eppo, ùn hè micca urdinatu per piglià in cuntalli l'specializazione di sta scola. Eccu avemu bisognu di piglià cuncepientu e preferenze di u to figliolu. Se u vostru figliolu interessa in i libri, vale di pensà à u preghjudiziu umanitarii. Eppuru, se u zitellu per ghjorni nantu à a ghjucazione capite a tecnulugia o resolvi problemi, da quandu avete avvicinatu da a scola di fisica è di matematica.

Ci si deve esse capitu chì scelta una scola per u so figliolu, è micca per ellu stessu. Pè u guardallu. Determina se u zitellu puderanu adattà in un ambienti pocu cumunu, un squadra. Se tenete un zitellu "di casa", hè megliu di pensà à selezione una scola privata, postu chì sarà megliu per u so zitellu per avè un maestru chì pò travaglià cù ellu individuali, è dinò una piccula classe.

Parechji parenti credi chì u so zitellu deve esse capaci di scrive è contà à a scola, ma questu hè micca veru. Hè impurtante chì u zitellu hè capacitu per analisi, comparsu, sali di u principale, cuncentra a so attenzioni.

Pudete seguità à parechji paràmetri à ellu una scola. A cosa principal hè chì u zitellu ricordeghja i so settimani di scrittura cù calore è giòia. Avà sapè cumu si preparanu a scola si u so figliolu viaghja à u prima scelta, è cumu sceglie un scola per esse tranquillità per u so travagghiu futuru futuru.