Vladimir Vysotsky è Marina Vladi - una storia d'amore


Quandu u filmu di Francia "A Sorceressa" si prisintatu in l'URSS cù Marina Vladi in u rolu di u tìtulu, l'auditu hè stata choccupatu. Per assai migghiara di zitelli Sovietici, l'heroina di a film si prestu in prestu mudellu per imitazioni. È a mità maschile di l'Unioni Soviètica sònii è hà sunnatutu chì a so amata fora di l'altitudine s'assumigliava à sta misteriosa attrìze francese. In ogni casu, l'ambizioni più putenziali eranu in u capu di l'attore pocu cunnisciutu di u Teatro Taganka Vladimir Vysotsky. Videndu Marina Vlady nantu à u screnu, ellu disse: "Sò a mio".

"À l'aghju scuntatu ..."

Vladimir Vysotsky è Marina Vladi - a storia d'amore ùn hè micca simplice in a so essenza. Se Vysotsky vulia algo, ellu riceva. Si ncuntanu in u 1967 durante u Festival di Film Festival di Mosca. À quellu tempu, ci anu parechji cambiamenti in a vita di ognuna di elli. Marina Vladi (figliola di l'emigratore Russu Vladimir Polyakov) hè stata casatu duie volte, hà ghjucatu in una doccia di filmi è diventa un famusu mundiale, vincitore di u Festival di Cannes. Vysotsky anu mancu avutu micca un'unività di l'Unioni, ma i so canzoni sò longu di diventà moda in Moscu. Era ancu casatu duie volte, avia figlioli.

À quellu ghjornu memorable, l'invitati di a festa Marina Vladi fù invitatu à u Teatro Taganka. Pruvisteu "Pugacheva" in u poemu di Yesenin, u rolu di Klopushi hà ghjucatu Vysotsky. A rapprisintazioni facianu una grande impressione nantu à Marina Vlady.

Dopu a presentazione sò stati à listessa tavola in u restu. Vysotsky anu cunignissiunatu a diva francesa, andò appressu à ella è dicia tranquillamente: "In fine, avete scuntentu. Vogliu fà marchjà quì, è cantà solu per voi.

È avà hè assicata à i so pedi è canti i so bestie di canzone per a chitarra. Allora, cum'è in delirium, ella dici chì l'amarà per un longu tempu. Ella risponde cun un sorile triste: "Volodya, sì una persona straordinaria, ma solu sò uni di ghjorni per andà in viaghju è aghju tri figlioli". Ùn rinunziò: "Aghju avutu ancu una famiglia è ziteddi, ma tuttu questu ùn averebbe micca impeditu di diventà un maritu è ​​mòglia".

I ghjorni di amore.

Quandu Marina passò torna à Mosca, Vysotsky era in Siberia nantu à u settore di a film "U maestru di a Taiga". In u frattempu, Vladi hà pussutu un rolu in u filmu di S. Yutkevich "L'inturnianza per una storia" è, grazia à questu hè prestu in l'Unione.

In una di a notte di vaghjime, in una festa à l'amichi di Volodya, Marina dumandò à lascià solu. I visitori sò partitu, u patrone si n'andò à i so vicini, è Marina è Volodya parlonu di u so amori tutta a notte.

U 13 di jinnaru di 1970 in un locu à l'appartamentu di Mosca hà stati a vuta di Vladimir Vysotsky è Marina Vlady - a storia d'amore stalla in u stadiu di u piccu. U ghjornu dopu u novu piglia l'offre per a luna di miele nantu à a nave à Georgia. Questi eranu i so besti ghjorni. L'oliu di u mari è u dulce soltazione, a cordialità di l'amici georgiana, succetu kebabs e vinu ...

Allora parting: he - à Moscu ella - à Parighja. Tutti avianu a rutina grisa, difficultà cù i zitelli. Ùn hè micca datu una visa per andà in Francia. Ci hè una currispundenza è e chjama.

Un ghjornu Volodya hà dettu à Marina chì Andrei Tarkovsky vulia purtà in u so Spice. Un lampu di gioia - sò elli cù u tempu! Ma u tempu passava, e resultò chì Marina ùn avia passatu a prova - a so candidazione hè riittatu. Vysotsky era ingeratu. A so còllera cumminciò à cunfitturi in una borrachezza borraca.

Solu sei anni dopu à u matrimoniu, Vysotsky hè stata permessa di viaghjà stranieru - per questu, Marina Vlady anu ancu esse un membru di u Partitu Communista Francesu per questu tempu.

"A essiri o nun essiri ..."

Sembe parvenenu per avè u tempu perchdu: elli viaghjanu u mondu assai, camminavanu. Marina avete concerti in Parighji per u so maritu. In Moscu, Vysotsky viaghjò à l'unicu "Mercerias" in a Union Soviètica. In Ungheria, u direttore Messarosh hà filmatu Vladi in a film "Li sò Due". A Vysotsky puderia vultà à a so moglia, u direttore hè stata cun un rolu episodicu per ellu. Allora l'unica scena nascita, induve Marina è Volodya aghjunghjenu.

In tuttu, tutta a cosa hè prussiana. Ma qualcosa già avia spartu in ellu. Cu sta popolarità frenuosa tra u populu, l'autorità ùn averanu micca Vysotsky. I so poema ùn imprime micca, i platti ùn liberà micca, assai ghjucadelle in quale ellu pruviste, u teatru hè pruibitu di mette. A vita di famiglia à distanza, quandu hè abbastanza necessaria di dumandà visa, ùn l'hà micca datu ghjè. E so emozioni supprimi l'alkoħolu è a droga.

Vysotsky prova di vintu a so malatie, per cumprènniri stessu è cum'è u so Hamlet hè principiatu à pensà à u significatu di a vita è a morte.

"Aghju attribuitu a to cooling me," Marina anche analizatu dopu, "a causa di fatigue, chì ùn hè pocu spumante per i cô espositi chì anu struitu nant'à più di deci anni. Ùn sapia chì era morfina. E, più impurtanti, ovvi, avete desesperatu di sopravviventi. Aghju più infurmatu di i vostri tragedi persunali. Sò malatu cun ghjustu. Ùn aghju micca sicuru riprende chì tutti questi sò solu tentativi di ricaccià a vita, per mè per pruvucari chì esistenu. Pruvate di parlà di questu, ma ùn l'intesu. Tuttu, un muttu mortu. Ùn puderete chianciri nantu à a cume principale, è aghju avete solu chì in a superficia. Chianci for your love, vi vede solu tradimentu ...

... Avete, apparentemente, aspittavvi per a mo aiutà. Cù a vostra borrache, battè in ghjinochje. Ma in una sola notte hà dettu tuttu, è trà noi ùn sò più sicreti. Pariate chì avè tornatu à e radici di u nostru amuri, ùn avemu nunda chì ci oculte da l'altri. Dicerete: "Tuttu. Pigliu a manu, perchè a vita ùn hè micca stata staia sempre. Trimate tuttu u tempu, solu questu scazzone ùn hè micca da a ghjusta. In u so facci grisu, sò i vostri ochji sò vivuti è parlendu ... "

Dui palori curtite.

In u 1978, Vysotsky decide di abbandunà u teatru. Per affaccià l'attore principali, Lyubimov invitò à ghjucà Svidrigailov in "Crime and Punishment". A dramma hè stata editata prima di u annu dopu, è questu era l'ultimu rolu di Vysotsky in u teatru. Hè simbolicu chì, à a fine di u ghjocu, hà scumparu in l'incubata, da quandu un lampu brusgiate tremblante splende. Marina era scuncevule da u finale.

U primu cinghju di caccia cun l'artista passò à un cuncerta in Bukhara u 25 di lugliu di u 1979. A so vita hà salvatu una inzizzioni diretta in u core. "Ùn avete micca bisognu à sta donna in u biancu", Vysotsky hà dettu dopu, ma "hà pruvatu" per fà tuttu ciò chì ùn era micca tardu per ella unosu annu dopu.

Per un mesi è un mumentu prima di a so morte Vysotsky hà scrittu à Marina: "U mo amuri! Truvà un modu per mè per forza. Sò vogliu dumandà a parolla - abbandunà a speranza. Solu grazii à voi, pudete torna à a vita à novu. I love you and I can not let you feel bad. Believe me, più tardu tuttu finisce in u locu, è seremu felice ". In u primu chjama di disturbazione, Marina Vladi vi peru in Moscu, ma cada à tempu hà diventatu sempri è più cunvinta chì tutti i so sforzi di salvà Volodya eranu inganni, paria cusì conscientemente à u so fine.

L'11 di ghjugnu di u 1980, Vladi hà escortatu Vysotsky à Moscu. In via di l'aeroportu, scambià scentifichi banali: "Cunnitevi ... Ùn fate micca stupidu" .... Ma tutti dui avianu piaciu chì era impussibile di esse luntanu da l'altru.

18 di lugliu Vysotsky hà ghjucatu à Hamlet per l'ultima volta. Dda sira, si sintia malu, è u duttore dopu à a scena annunzamente devenu injections. 29 di giugnettu Volodya era per vola in Paris à Marina. Sfortunatamente, ùn era micca destinatu per fà realità.

In a sera di u 23u, a so l'ultima telefonu telefunu hà accadutu. "E à 4 am u 25 di lugliu", richiamatu Marina Vladi, "svegliate in un sudatu, fate una lumera, pusendu nantu à u lettu. Un traccia roccia brillanti nantu à u pillow. Un gran moschita machata. Sò offriti cù questa tacca.

U sguardu telefuninu. Sapendu chì sognu a voce sbagliata. Sapemu! "Volodya hè mortu! Questu hè tuttu. Dui pezzi curtite parolle in una voce altamente famosa.