Chì devu manciassi u friddu?

E cuntentu di l'arrivata di l'invernu? E i so cumpagni constanti - nevressioni, friddi, ghiacciu è un ghjornu di ghjornu bellu luminu - sò sempre aversà? Per ùn ùn falli di una vita cumplicata in i mesi di l'invierno, deve ricordate chì in l'invernu, ci hè necessariu no solu per vistimenti càlunu, ma ancu per manghjà in modu bellu.

Dunque, parlanu di ciò chì deveru bisognu à manghjà in u fritu estremu.

In u invernu, u corpu spessu "dumanda" per a carne è i sopopi ricchi. Ùn ti neeghjanu sè stessu tali desideri, di circà di diversi dieti: fate una mudificazione à u fattu chì a maiò parte di sò sò sviluppati da rapprisintanti di i paesi caldi. È in u friddu, una gran quantitata di energia hè spargugliatu da u corpu per calà stessu, è e riservazioni d'energia deve esse risturati - aumentando a quantità di grassu è di prutini d'urìgine in u menù. Sò micca solu l'aiutu à accumulà u calore, ma ancu cuntenenu à l'acidu grassu - antidepressanti naturali, chì sò indispinèvuli à regule u travagliu di u viaghju gastrointestinali è utili per u sistema cardiovascular. U caldu di carne hè ancu l'aminoazid cisteïna, chì hè involuttu in l'affittu di l'immunità. È per u caldo di pollo chillu possa un effettu terapicuu.

In ogni casu, ùn solu a sola carne ci dà u calore desitchatu. I seguenti di a medicina orientale - seguenti di u vegetarianismu - ùn ne staghjone di ripetirete di a diversità di prudutti d'urighjini vegetali, chì caliorna in u friddu. Cusì, Ayurveda recomanda calziumare spices più spessu in u friddu: pimenti bianchi è rusuli, cinnamon, ginger. L'ultime, solu di u caldu, dà u corpu è una creep perceptible di energia, particularmente micca superfluitu à u fini di l'invernu. Calorifaranu à u corpu è diverse nutizie - sopra à l'amanduli è l'anacardiani, è di pistici è noci, necessariamente in forma torna.

Per calenderà u corpu da l'internu sò capaci platti da patate, tomate, zucca, zucchini, greens, chicchi, è nourriti immubiliate. È per u colazione nantu à u ghjornu frosty, cereale - trizzi, scherzu o gerbil. Oatmeal hè u più vicinu à u valore nutrizionale è u cuntenutu di a vitamina A, E, B1, B2, B6 è aminociti à u latte maternelle, è a biotina cuntenuta in questi a secura è a peladura di a pelle è guarda i capelli. Cusì i flakes d'avena pò esse usatu esternamente - com face masks.

Pudete aghjunghje frutti è e dolci seccu à i patevulinu: pasciuti, fichi, dati, alcumi fissi, è e listessi spezii: ginger, canna, cardamom.

Irnicamenti, i prudutti di lattichi è agrumi in invernu, hè megliu ùn esse involucrati, perchè l'aciditi cuntenuti in elli in abundance, attu nantu à u corpu friddu. Cusì vaghjime chì u nostru abitudine di inviendu nantu à i mandarine cù l'aranciu sguardi sopra u caloru chì era necessariu da u corpu. In rinfrisioni forti, hè megliu preferitu à i frutti più dolci: pani è banane, senza manconi agnelli, uva. Forsi, ci hè una sola eccezzioni in questa lista - un granellu, chì improvisa a termoregulazione di u corpu, invece di u so gustu agrittu. U cumpagnu d'inguernu hè a deficientia di l'"hormona di a felicità" di a serotonina, per a pruduzione di quale a luce hè necessariu. Chocolate and bananas aiuta à trattà cù i depressioni invernale.

Vulete prutezzione in più di a sicura? Pigliate a matina una culloca di u meli cun pezzu di pimenta negra - salvo, sicuru, ùn avete micca allergià à questi ingredienti. Se avete aumentatu l'acidezza di u ghjocu gastru, u meli hè ricumandatu per piglià solu in acqua calda.

Tè in a gelata hè megliu per bevià nìvuru - in cunstanzu cù u verde hà più esercitante di risoluzione. I tavulini sò ancu utili, postu chì quasi tutte l'arbe, salvu parechji tipi di mint, cuntribuiscenu à califfru u corpu. Doppu, quandu si sparghje u tè, ùn abbandunate cusì à u gustu: canella, craci, ginger o cardamom.

À l'organisimu in u friddu chì hà fattu adupratu di manera normalizada, necessite du manghjusculi vegetale è l'animali - fornituri d'energia. A so norma ghjornu hè di 30 g, è ponu esse distribuziutu approssimamenti cusì: grassu di l'animali di urighjinu - grammi 10 (butiru, prodotti lichi, si unziunatu - un paru di tagliati di grass), urighjini vegetali - 20 g (girasole, oliva, granu è oleiu di linseed) .

I prudutti di u latti à l'inguernu ùn si scurdanu: sò latte grasi chì sò ingressu faciule, è i prudutti di lattichi sustene a sopra à a microflora intestinali è anu un esercitu geniculatu in u corpu.

Proteini di urighjini d'animali è vegetali - un materiale di e custruzione per i musculi è a prutezzione di u corpu da i infizzioni - avè bisognu di alterna. Una gran quantitata di pruduzzioni vegetale hè stata fatta in granu, fagioli è piddus, animali - in carne, pesce, ova, casgiu è furmagliu. Ùn aghju micca abusu: l'eccessi di i proteini, cum'è i carbuidrati è u grassu, sò stati guasi in grassu. Sicondu u sessu, l'età è a attività, avete bisognu di 70-100 g di prutezione.

In l 'invernu, hè cunsigliu per manghjà cinque parechji frutti è ligumi di u ghjornu, preferiscenu quelli chì sò culurati giallo o aranciu. Pò esse frutta fresca è cungiata, legumi è baga. Basgi cù un cuntenutu altu di vitamina C - pasti, aranci, aranciu di mare, caponati, nuberris o calcinatu - pò esse per l'inguernu è fretu cù u zuccaru, ma micca coccudu, è poi emu in un locu friddu. I frutti secsanu cuntenenu a lot of vitamins è trace elements, sò utili in a prevenzioni di stinpi è sò solu gustoso. Da e legumi, pudete apprezzà u mari, l'arricchianu cù l'acqua fogera è l'avete da culminate durante 6 ore. Hè megliu di aghjunghjà a melella inveci di zuccheru, hè necessariu dopu à enfasi - l'acqua furiosa destrassi i sustanzi vutivi in ​​melia.

In u invernu, u corpu necessaria assai di vitamina C, chì puderanu furnisce è chinu ordinariu - 150 grammi di cuntene una dosa di u vitamina C, è e vitamini B6, K, à l'acidu foliku u lattiku.

A peletta in invernu soffre u ventu è u ventu, hè bisognu di vitamini A è E. U primu hè cuntenutu in carrie - per assimiglià millor à i petti aghjunghje una pocu grassu - crema agrume o oli vegetale, chì also cuntene vitamina E. Di u ghjornu, hè cunsigliu d'utilizà duie cullizzioni di l'oliu - a vostra figura ùn hè micca minatu.

Per rinvià a deficientia di vitamina D, necessariu per l'ossi è produciutu da u corpu sottu a influenza di a luz di soli (è in l'invernu, hè chjucu) pò aiutà l'ova è i prudutti di lattini, ma di u codice di foglie di coddu.

Magnesi è calciu, u ferru è u cobre, è u zincu è u seleniu (questu hè ancu di l'antidepressanti naturali) sò intezziati in l'affinimentu di l'immunità è a mantene a bellezza. Ricurdativi chì duvete manghjarè u biscottu, mariscos, avocado, legumi, sèsam, girasole è pumati, figue, olivi, frutti secchi, greens foglia è bruni ghjornu di i minerali è elementi traccia.

Tuttu chistu vi permette di mantene una dieta di qualità alta ancu in u invernu è vi aiutavvi à affruntà friddi severi, salvu a salute è l'attività.