Storia di a creazione di u mo attività

Ùn avutu micca idea di ciò chì faria, induve cumu travaglia. A me spicialità paria appartinitu, è ancu periculosa. Ùn vuleva ùn turnà à a medicina, ma per sferisce a mo attività preferita era fora di a mo forza. A vita gristtiva di città grisa, ùn aghju micca surtutu da a casa, misi in una deep depression. "A mo figliola, voi, à a borsa, rinoma", disse Mama, cun prudenza, teme di offentà.
"Aghju pigliu, s'arripicanu", rispondeva indifferenti.
Infatti, prestu prestu in forma à a scambiu di a cità. Di sicuru, aghju offru vacanti avà, ma i ricusà, perchè esse, questu hè listessu. Da sicuru durante a visita dopu di u mo spécialiste, aghju datu un cuponu à u seminariu "Cumu inizià a so attività". U spéciale chjesa accentu chì ùn hè micca una invitu, ma hè più una ordine.

Ch'e aghju fattu. A sala stufa era china di persone cum'è mè, circà u so locu in a vita. "Iè, u disimprontu pò espansione" Pensu, è si pusò in a mo spare chair. Anchi si primu di tuttu, quantu la zitella m'hà dettu, mi eru scéptique, ma tutte e cose, in un imprevisu in a mo mia, ci era boni idee. Ùn aghju micca ciò chì parlava, pensendu à ciò ch'ella puderia fà. Aghju assautatu à a fine di u seminariu, fideghja i mo idee. In u mo core ci era almenu una piccola, ma sperenu - di novu per pruvà à aiutà e persone. A fine, tutti ci anu prestu da i so sedi, prestendu à marcà rapidamente è à a sera. Ci era solu mè. A zitella chì ci hà dettu infurmazione di u cummerciale circate di alcuna documentazioni. Probabilmente, si preparava pè u prossimu seminariu. Tigliu di questu, si avvicinava timidamente.
- Dìcimi, per piacè, quale aghju bisognu di principià u mo propiu affari? Vulariu sapè più.
Tatyana, u so nomu era cusì, ùn ùn m'accattava micca per avè infurmatu à tuttu, ma ella uffrìu di scuntrà à u novu, ma solu per separà, è discute tuttu in dettu. Aghju aghju benvutu, è avemu accunsentutu per cuncreti cun ella u venerdinu dopu. A me grandi idea hè stata per urganizà i corsi nantu à a gestione di a preparazione d'imballaġġ per a parturione.

Quandu si ncuntrammi cun Tatyana, l'accuminzava cun entusiasmu cù a me idea. Tania aghju piace u mo entusiasmu, è ella uffrìu di aiutà à scrive un pianu di dettuali. Cusì aghju avutu soldi per a prima volta per allisa una stanza cusì cómoda. Dopu ci era assai incontru per urganizà i corsi, avianu avutu leghje assai littiratura, equipanu a stanza, fendu publicà ogni simana. I mo studi cuminciaru a godiri. I futuri mamas m'hanu piace l'atmosfera impurtante chì guadagnau in e nostre classi. Dopu, finarmenti, i mo idee anu accettatu senza burlanu, ma cun estasi. Aghju invitatu i cunsiglieri amegliati à u mio Centru.
À u tempu, aghju aperitu un studiente di fitness per a pregnant donna, ma era micca fà, hà avutu prublemi cù l'abitudine, cù u cunsigliu di l'equipaggiu. Ma ora pensu chì aghju in lu mo situ.

U fruttu successu di u pene depènia di a preparazione di a donna è da u percentuale di quelli chì sò datu una cesareà durante u ghjornu hè assai più chjuve. Certu, i mio paini viaghjanu in u stessu hospitalu, ma provu u meiu megliu per elli à un bonu spécialiste, perchè sò cunnisciutu tutti i medichi. Qualcuni di i mo pupulati anu decisu ancu di u nàscita di a casa, è ancu hà datu a nascita à u mare. Ùn ùn dissenu à nisunu di stu passu estremu, solu cumminatu a furmazione adattate entre elle. In modu, allonu tuttu bè - gave birth to babies sani. E pocu fà una zitella veni à a classa per studia cù mè, è in questu avete - quale avete avutu pinsatu! - Tatyana. Quellu chì m'hà aiutatu à me apre a me attività. E ora era ella aspittendu u zitellu. Era assai piacevuli è gioia per sceglie in circustanzi tali.
Avemu i pruggini cù Tatyana - avemu a aprezzà un centru di sviluppu per i zitelli da sei mesi à trè anni.

In a nostra cità ci sò assai centros per pregnant women. Ma pudemu dì, sò i pione di stu casu. Perchè e donne fiducia in noi, cunsignate i so amichi. In generale, ùn sò micca teme di a cuncurrenza. Avà vi aghju veru piacè chì una altra mamma m'hà chjamatu cù notizie ghjocu:
- Aviu avutu un miraculu! E ringraziate assai, hà aiutatu assai. Ghjè una festa di a vita!