Ùn hè maiere tardu per fà una mamma


Ch'ella sia allora per esse mamma? Amu curreghju cù u mo criatura? Cumu trattamentu me babbu? Nuvembre o dopu tutti sò dumannà queste quistione. Avemu dumandatu à a psicologa di a famiglia Maria Kashin per parlà di i perichi più impurtanti in a vita di una donna (preparazione per una reunione cù un zitellu, nascita è educazione). Fà chì questu articulu vi ferà pensà è agisce u vostru cumpurtamentu.

Verily, ùn hè mai statu tardu per fà una mamma. Allora a natura di a donna hè prestu, chì l'instinente maternale in ogni casu si prisenta à tutti rapprisintanti di una fine fine di l'umanità. Ancu s'ellu ùn puderebbe figurà micca cù un stroller, una buttiglia è un zitellu à a preparazione, ùn significheghja micca chì in un annu, duie, trè, deci, ùn serebbe micca chì voi veramente voli cambià a vostra vita sana per a riunione cù a persona più impurtante in a vostra vita . Cumu capisci chì vo site prestu (è se duvete aspittari stu momentu)? Cume diventa una bona mamma? Cumu capisce una criatura cù una mità? Intendemu di risponde à sti e àutri duminii ...

VOLEM UNA FIGURA

Se prima un tali sarvamentu nasciutu trà e donne da l'età di 20-23, i ghjurnali muderni muderni sò significativamente "età", - dice a psicologa di a famiglia Maria Kashina. - E ragghi di u XXI seculu sò pronti pronti à a maternità di 27-30 anni. E questu hè normale. U rolu di e donne in a società hà cambiatu: avemu bisognu d'unu o più educazioni superiore, fate una carriera, cambiate parechji affari è cum'è e so solu decide decide diventà una mamma. Inoltre, u livellu di a medicina moderna permette à e donne à dà nascita in 30 è in 40, è ancu in 50 anni. Ma à a ricerca di u ciclu di a carriera, quarchi annunzià u rolu principali di e donne, predeterminatu da a natura stessu. Sò una mamma hè tantu difficiule è faciule in u stessu tempu. A vostra vita hà cambiatu. Questu hè un fattu. Ma invece di travaglià à u travagliu, avete a gioia di u primu soru, u primu dipintu, u primu passu di u to babbu, è invece di i notazioni di chef ti senti a parola "mamma". Iè, u ghjornu di un zitellu ùn ponu micca a fini di a vostra cursa (ùn hè micca necessariu di posa in casa finu à u 18 anniversariu di u so figliolu), o à a scola (nisunu hà anu annullatu una vacanze universale), o divertimentu (aviani, babysitters chì permettenu andà à cinema, ristorante è di vendita, è in un annu oghje di vacanze). Frà tutti i bonus di nascita - una sensualità cumpletu novu (assai donne solu dopu l'apparenza di u zitellu annantu à l'orgasmo vaginal). In generale, se i zitelli ùn anu micca avete micca, sè vo vulete spende à l'edizzioni cù e di vestiti di i zitelli è i ghjucate - u vostru tempu hè ghjuntu. E dubbitu è ​​qualcunu teme sò normalu. A vostra vita ùn ferma micca, hè chjesa di un novu significatu!

Sò bella ...

Parechje parechji chì u statu di a mamma obliga à è sulla è pacienza, à pusà per casa, cura i picciriddi è mantene un focu in a famiglia di a famiglia. Ma tutte e donne sò diverse in u temperamento, in caratteru, è in i so idee nantu à l'educazione propria di i zitelli. "Sì, dopu chì puniziu u vostru figliolu, si senti culpèvule, pudete esse una mamma ideali, capace di rifughju è introspissione", dice u psicologicu di a famiglia Maria Kashina. - Ogni ziteddi sò diffirenti: qualchissia percive solu un modu autoritariu di cumunicazione, unu pò accunsentere cù qualcosa, è qualchissia deve perde a situazione contru à contru. In casu di rigalu u nostru figliolu, vede u so regnu, chjamanu nomi cattivitveri, spessu ferru è amare assai - quì hè solu una bella donna. Amparate sola è per tuttu. Retecimentu è malincipente sò in tuttu. Per capiscenu cumu se cumunicà megliu cù u vostru picciutteddu, vai per un psicologu o pruvà analisi di u vostru cumpurtamentu. Quand'ellu pudite indirizzà a cumprinzivi cù u zitellu? Chì site avete fattu è dì? Ricurdativi di sti mumenti è pigliate à u serviziu. È di novu: ùn vi ghjudicheghju micca per u fattu chì andate in un locu senza u zitellu. Ùn avete bisognu di passà 24 ore à ghjornu cù u zitellu. Hè bisognu à parechji altri (aviani, aviani, untu, unti). "

HÈ CUNZU U NESTRATU PUNCH ABOUT YOU?

Un zitellu di età in furmagliu ùn hè micca in una pusizione di parlà di e so sperienza è di l'ansietà, è hè impurtante per a ghjovana mamma ùn perisce micca u momentu quandu u zitellu hà bisognu d'aiutà è sustegnu, è quandu, à u contru, hà bisognu più d'indipendenza. Puderanu i preghjudizii ponu inutilite - avete improbabile di sente da u to figliolu una risposta coherente. Ughjettini di presilione sò generalmente probate pruduciziu è ghjucatu. Ùn mai hè tardu per fà.

Picture-test "Mom + I"

U zitellu hè invitatu à scriveve è a so mamma. Fighemu cunzidirevuli varianti cunnessi:

a) Mom è zitellu sò situati à mezu à l'intermediu di a partita, cuntenenu e mani, i figuri sò prupurziunati, dipinti in belli ciani di a vita chì affirmanu - hè una scelta ideale chì indica a fiducia è l'armunia in relazioni familiale, un ambiente tranquillu è favorevuli in a casa. Felicità!

b) Mom è u zitellu sò ripprisentati cum'è un solu unicu, i figuri parce esse suluzanu unu à l'altru - sta stampa parrava di una cunnessione vera cun upertu è u zitellu, ùn ùn sia micca rializatu cum'è una persona distinta è indipendente. E voi? Forsi hè ora di dicu "I" invece di u zitellu "avemu"?

c) A mamma hè tinta grossa, è u zitellu hè sproporzjonatuamente chjuca è in a distanza: sta variante hè spessu locu in famiglia induve a matri aderiscenu à un tipu autoritaricu d'educazione o passanu pocu tempu cù i zitelli. Se ùn pò micca esse tastate u vostru travagliu (forsi ùn hè micca necessariu), pruvate almenu 50 minuti à u ghjornu per dà u vostru figliu senza distrazzioni) à i prughjetti di a casa è à u telefunu ancu mentale!

d) U zitellu hè dilettatu assai, è a mamma hè chjuca è di parti: questu indica chì a mamma in a famiglia hè nantu à rolli seganti è ùn ùn hà l'autorità propria. Hè u tempu per indicà quale hè u maestru di a casa!

Se i vostri figuri in a figura sò sproporzjonati è "split off" di l'altri (varianti è d), ùn hè micca fughjenu per scopra cuncludi. Fighjate à altri disegni di u to figliolu, quellu chì u prublema ùn si trova in disconforta psicologica, ma in incapaci à dispunà l'oggetti nantu à una scheda.

Paga è attentu à i culori di i disinni: crede chì quanti più brillanti i culori, u megliu. Ma quasi tutti i zitelli in un pocu tempu preferanu tutti i culori brillanti neri. E questu ùn hè micca un signu di malignità malignu è prublemi psicologichi, i zitelli sò attrati da u cuntrastu cù a spiaggia bianca o sò motivati ​​da a curiosità ("Chì si fate cumpetilu tuttu a culore cù questu colore?").

Testi di ghjocu "Assicurati viaghji".

Toca cù u zitellu annantu à u so anniversariu. I visitori sò ghjè vinutu à ellu (assicurati è amici), è si devi esse assu in u listessu tavulu. Quali u zitellu pona à u prossimu, ellu hè vicinu è cari. Hè chjaru chì i clienti sò momu, dadovini, avvisi, amichi, ghjucarii, ecc. Per esse interessante, pusendu nantu à a tavula è mette cupi è pranzi.

EXPERIENCIA DŪ FAMOUS MAMES

Ira Lukyanova, ex-solista di u gruppu "Brillante"

Da u gruppu "Brillante", abbandunò cun una decisione cuscienti à dedicate à a famiglia sia à a famiglia, cum'è u me maritu è ​​avutu un figliolu. Di sicuru, i primi misi di gravidenza passanu in modu inconsciente. Tuttu si spargiu gradualamenti. M'arricordu quandu Anechka nascì, ùn pudia sceglia u so nome per un pezzu. Prima di nascita, volia chjamà Sonia. Ma quannu vegu a mo figliola, aghjunghje chì ùn era definitamente micca Sonya. Quandu Anechka avia accuminciatu à scopra u mondu, in principiu, hà fattu tuttu ciò chì era impussibile: tuttu era svegliu, vendu ... È sicuru ùn l'hà micca permessu, ma ùn era micca strettu cù ella.

Anastasia Tsvetayeva, attrice

Quandu mi incinta, a mo vita cambiò da 180 °. Dopu tuttu, diventà una mamma, ùn hè mai statu tardu per rivisione a vie vie. Aghju ricusatu di sparà in parechje pelle planificate, perchè s'hè avvistatu chì piglià un zitellu senza stress esternu hè più importante per mè. E, sapete, ci era un tempu quandu aghju veramente sensu chì avissi diventatu una mamma. Aghju vistu u zitellu annantu à u monitoru di l'equipaggiu durante l'ultrasound è visti chì vultò. E decisu di ùn cunnosce u sessu di u zitellu. Era cuntentu assai ch'e aghju avutu un zitellu. Sò assai cuntentu, carinzia è micca assai stretta mamma.

Olga Prokofieva, attrice

Una eroine in u play Maugham hà dettu: "Unipochi di noi sò più ghjuvelli, l'altri sò oghji". Sò prubabilmente più di una mamma, dopu allu. E questu hè normale. Quand'e era stata fatta cù Sasha, mi sentia, chì hè a felicità - per purtà in u stessu u zitellu! A me Sasha hà avà l'ora di diventà, e timpeste è passioni. Ci sò espansione è splende in i nostri rilazioni. Iddu, cum'è tutti i picciotti, hè chjucu. Acepta u puntu di vista masculinu è spiecanu u cumpurtamentu di u so figliolu, mette in u so postu, ancu impussibile, perchè u cervu maschili è femine travagliendu in modu diffirenti. Cusì pruvate micca di pressionar.