"Ùn hè micca borsch per fassi per voi": film about women in war

A guerra ùn hè micca l'occupazione di a donna, ma duranti u cummattimentu, ùn spares no one and concerns everybody. A maiò parte di i pelle di guerra sò "à u core di" pusonu l'omi, scurdendu di u rolu di e donne in a guerra. Ma e donne-heroini ùn sò micca pocu, in particulare in a Gran Guerra Patriòtica. Oghje, decisu di cullighjà 10 filmi interessanti di a guerra, induve u rolu principali hè assignatu à e donne.

"... E l'arba quì sò tranquillità", 1972


Una filmuristula di duie parte, sparata basatu nantu à a rumanzu di u stessu nome, Boris Vasilyev, à un gruppu di gunners anti-ariavucani. Rita Osyanina, Zhenya Komelkova, Lisa Brickin, Sonya Gurvich, Galya Chetvertak - all dreamed of great love, happiness and family. I sònni anu distruttu per a guerra, avianu a diri una battaglia iniguala cù una battaglia iniguale cù i paratroopelli di l'uélighjete è morse, difendu a so patria. U ritrattu addivintau un veru clàssicu di u cinéma sovietsu è hè statu nominatu per un Oscar. U 30 d'aprile u annu nantu à e grandi pantaloni hè una altra rimi di a film "Unghje quì hè silenziu ...".


"In u celu", witches di notte ", 1981


Yevgenia Zhigulenko (interessante, era u cumandante di u link da u 46 Guards Night Bomber Aviation Regiment, in fattu chì hè una film nantu à ella è i so amici militanti) parra di l'esplicitore di i piloti soviètici chì, durante a Gran Guerra Patriòtica, bombardeanu i posizzioni di e truppi fascisti alimiteri. Per quessa, anu ricivutu u listinu "nozze witches", chì anu cunziddiratu u so altu gradu. L'imaghjini ricivittiu qualchi sughjetti di l'audienza, è in u 2012 hè statu resubbucatu da Mikhail Kabanov, intitulé "Night Swallows". True, u rinfrescamentu di l'espetazione hè stata chiuduta frizzante, perchè ùn era micca stendu per a seconda temporada.

U ghjovanu Guardianu, 1948


Questu ritrattu era una verra capedda di u cinema, u ottu attori sò stati premiati u Premiu Stalin. Ùn si pò dì chì u "Guardianu Ghjudicante" si rigiunà solu à e donne in a guerra: quì u rolu hè attribuitu à l'esilii di l'annunziu (carusi è i figlioli) chì creanu una organizzazioni sutturante è cumincià a so lotta contru à i fascisti. Grazzi à a so valentia, l'ingenuità è l'audacità, l'operazioni più perikuli è inspirati eranu realizati. True, micca tutti eranu vivuti ...

"Mashenka", 1942


Unu di i pittura più intreprendu, più tandu, micca solu in u suviu, ma dinò in u mondu cinematograficu nantu à a guerra è l'amore. U Telegraphist Mashenka metu cù u taxista Alexey durante l'alioni di furmazione. Ma a so rilazioni hè assai difficiule, perchè Alex hà sceltu Masha altra ragazza. Uni pochi anni dopu, a destinazione vene da a guerra finlandesa. Solu vedi Mashenka novu, Alexey capisce quale tene du tesoru era. Ma a guerra anu dettu novu ... A film hè assai curtu (dura una sola ora), ma in questu tempu u dirittore hà sappiutu stabilitu a guerra è l'amore, è a tristezza è e cough.


A Balada d'Hussar, 1962


Sta stampa hè un pocu diffirenti da quì, micca solu cù marcos tempurane (quì si parlà da a guerra di u 1812), ma ancu cun l'exposition. A "ballata Hussar" hè una cummedia nantu à a chjesa-cornet Shurochka Azarova, chì vole di luttà cù l'omi contra Napoleon. Hè interessante chì u prototipu di u caratteru principale hè statu scrittu da un caratteru veru - a cavalria-fanciulla di a Guerra Patriuttiva di u 1812, Nadezhda Durova. A film di Eldar Ryazanov hè statu apposta per u 150u anniversariu di a Battaglia di Borodinu.


"U ventu settentu", 1962


Unu di i megliu travagli di Stanislav Rostotsky, chì hè diventatu un favuritu per parechji generazioni di spegni. È l'abbundanza di citaturi hà sviluppatu rapidamente in afforismi tradiziunali è anu cuminciatu à utilizà in a vita di l'annu. A film hè dettu di una picciotta Svetlana, chì, à a dumanda di u fiancé d'Igor, vinia in una cità provinciale. A l'arrivu, resultò chì Igor era andatu à u fronte. Svetlana decide di stà à u sposu è si stalla in una casa di dui stori, in l'periferia di a cità chjamata "nantu à sette venti". In questa casa abitava l'uffiziu editoriale di u ghjurnale di prima. È quandu i vultisgiatori vanu à a cità, "nantu à i sette ventali" diventò un hospitalu, è Svetlana diventò un liggeru.


"Cummissariu", 1967


A film hè locu durante a Guerra Civile. L'heroina principale hè u Commissar of the Red Army, Claudia Vavilova. À u so destinu caderu assai pratichi vita quotidiana, era abituata à a vita militante maschile. Vavilov hà scurdatu da ciò chì hè cum'è una donna fragilante. Quandu Claudia rializia chì avà hà avellu avutu una picciridda, dumanda à a parata giudaica per rifuggià ... U ritrattu hà ricivutu assai premiati di film, ammirazione di critichi è direttori attraversu u mondu, chì indetta un veru avvinte in u mondu di u cinema.


"À un altu senza alcuna", 2004


A storia dramàtica di quattru parti di Vyacheslav Nikiforov à u timpeste di l'altru senza nome. In u centru di a trama hè a relazione tra u sniper Olga Pozdneva è u zek Koli Malakhov. Per ellu, i ghjorni amari di a guerra sarà a felicità in a vita. Ogni annu, questa stampa hè indicata nantu à i canali cintrali à a vigilia di u Vittore Ghjustu, attrae l'attinzioni di milioni di spettaturi, facennu per una nova experience per i principali caratteri. In u 2006, a stampa hè stata liberata in una versione stampata chjamata "Altezza 89".


"Battalion", 2014


A film hè fighjatu di u primu "Battalion of Death" creatu à a fini di a Primu Mundi Guerra, cummandata da Ensign è a Seconda tenienta Maria Leontievna Bochkareva. Dopu a furmazione militare, i donne soldati andà in Bielorussia, duvere affruntate l'anarchia è u caossu chì rignava à i ranchi di l'armata russa. Questi donne ùn solu ùn si praticavanu à par cù l'omi, ma ancu di esse un esempiu da a so valentia, curazione è tranquillità.

"Battaglia di Sebastopol", 2015


U dramaticu biograficu annantu à u leggerissimu debbitori soviiu Lyudmila Pavlichenko, chì era in amicizia incù Eleanor Roosevelt. I suldati marciaru cu lu nomu di Lyudmila in battaglia, è i fascisti anu annunziatu una caza per ella. Pavlicenco anu vistu a morte è u soffrenu, è tutta l'horrore di a guerra. Ma a prova più impurtante in a so vita era l'amore, chì puderia piglià ... A film sparghjia da a vera biografia di l'heroina in una manera romantica, è in più di i culori di battelli di scena, assai curazioni hè pagata à l'esperienze emozionale di l'eroi. U pittura era timed à u 70 anniversariu di a Vittoria in a Gran Guerra Patriunale.