Nutrition for pregnant women in i primi misi

L'aspettu più impurtante per a una donna incantata hè l'aderenza à u regimentnu è un livellu di qualità di nutrimentu chì affetta diretta micca solu a cundizione di u corpu femminile, ma ancu l'avviluppu propiu di u fetu. Questu hè impurtante, in particulari per a prima volta mesi di u gravidenza, quandu u fetu si sviluppa direttamente. A stu puntu, u corpu femminili deve esse un gran numaru di nutriutti è nutrimentu per i primi misi in pregnant women. Da chì u zitellu in futuru era nutredu prima di nascita, u so sviluppu dependerà in l'avvene.
Certi cambiamenti fisiulogichi in u corpu femminili, in particulare u crescita di l'utru, causanu l'esprimminità di certi organi - l'intestinu è l'stomacu. In questu questu, una donna pregnant si deve piglià l'alimenti in porghje alcune cù una freti più grande.
In i primi misi di gravidanza, una donna hà da piglià i manciari 5 ghjorni à ghjornu, aumentendu a freccia à 7 volte in a seconda mità di u terminu.

Ci hè un scopu proporzionale per a distribuzione di nutrienti. Per esempiu, u 30% di elli devenu esse per u colazione, 40% per lunch, 10% per l'snacks è u 20% per a cena. L'alimentazione per i primi misi chì sò ingressu in e so primi mesi sò distribuziutu di modu chì in a prima parte di u ghjornu a carri, i pesci è i cereali sò presitu per l'alimentariu. È in a tarda, a dieta pò essa diluta cù prudutti di u latti à u frescu, è ancu altri legumi freschi è altri prudutti d'urighjini vegetali.

Ùn hè cunsigliatu di manghjà immediatamente before bedtime, abbastanti pi sustene a pauta di 2 ore, impediscendu à l'accumulazione di grassu. Da a nutrimenta equilibrada è di qualità, l'esigenza generale di a salute di a donna incinta dependa à u sviluppu normale di l'organiziu di u fiocciu nascuto. U sviluppu di cumplicabile cù l'embarassu, cum'è a tosoxicia, varicesi, stinata sistimatica, pò esse pruvucati da nutizzioni sbagliati è sfruttati. U cunsumu di vitamina C, reduces the risk of varices.

U cunsumu di l'alimenti chì cuntenenu u ferru, aiutanu à prevene l'ocurrence di l'anemia. Un alloghju finitu in u pesu, senza spasmodic, indica u cursu curretta di u gravidenza è una dieta equilibrata di una donna incinta.
Sharp changes in pesu, in a direzzione di diminuzione o aumentu, indicanate a prisenza di anormalità. Nutrimentu insuffisivu, à u so inzuccaratu, cuntributes à u sviluppu di u fetu è a prubbabbilità di un aborto avarile possu. Stretch marks è scars hè u risultatu di l'excassi di una donna incinta.

Per regulà u pesu, bisognu di sapè. Per questu scopu, avete bisognu di compra un scalu di pisu è pisanu ogni ghjornu, scrivendu l'indicatori in un libru. L'infurmazione disponibile permetterà à una donna incinta per regulà u pesu indipindente. Hè cunsideratu chì una donna incinta in i primi trè mesi devandere acquistà circa 1500 grammi in pesu, è in questa triplici - finu à 5 kg. 4 kg agghicati in l'ultimi trè mesi.
Hè necessariu piglià in contu i caractère individuale di ogni donna. Sì l'expectante mamma era slanciata prima di a gravidanza, per quessa necessariu aghjuntu 800 gramma, 2400 grammi in u sicondu trimesteru è circa 2 kg in i primi trè mesi in i primi trè mesi da u periodu di gestazioni.

Sì una donna pregonente hà un sapuri annantu à u pesu, hà bisognu à riduce a quantità di grassu cunsumatu, aduprendu qualchi calori.
Indipendendu di a dieta règica, una donna ricevi cume assai elementi nutrittivi comu possibili à avè qualchì bastassi per dui. Tuttavia, questu ùn significa micca chì una donna à un pruduttu cunsuma una duppia parte di l'alimentariu.
In a dieta pè e donne incinta in i primi misi, l'alimentu deve esse preparatu da prudutti solu freschi, postu chì l'elementi nocive in l'alimenti stati teneanu un maiò effettu in u fèchju nascuto chì in a donna pregnant.
Per evitari stà, hè bisognu à frettu o cugliera di carni, senza esse di a dieta u cunsumu d'ova crua, fate u coperchio per almenu 10 minuti. Fritto o pani cocilu per parechje uri. Ùn permettenu micca e cogni chì cuntenenu elementi elementi chjornici in a dieta di una donna incinta. Per un funzionu nurmale di u intestinu, hè necessariu piglià molti di molteni chì cuntribuiscenu à a liberazione puntuale di i schagi di u corpu femminili. U equilibriu rigulari di cunsumu di prutini, vitamini è elementi traccia hè particularmente impurtante in i primi 14 simane, quandu u zitellu sviluppa i organi chjave è sistemi - u cori, rinos, u furu. Inutile, u zitellu possa l'uppurtunità di disturbi in a furmazione di u scheletru bone, à a malatia di u cori. Durante u ghjornu, durante i primi trè mesi da u gravidenza, u corpu di a donna hà da riceve 100 gramme di prutetta, 350 g di carbohydrate è 75 gramma di grassu in tuttu u ghjornu. Quattru misi, u zitellu annunzià un curu, chì esige più di alta calorie, arricchisci cù una quantità maiò di prudutti di prutezione. U materiale più impurtante in a custruzzione di u corpu di u zitellu hè una prutea, à traversu a furmazione di a placenta, u sangue è l'antichi. U cunsumu bassu di i alimenti di prutezione, infatti l'attestazione, reduces l'immunità.
Carni, latti, pesci, u ochju - una fonte eccezziunale di prutezione d'urighjini animali. Nuts, u risu, u triple è una quantità di legumi pruduciunu una proteina vegetale. A furmazione di u sistema nervuariu di u futuru babbu, depende di a quantità di carattìfrixdi in i prudutti chì sò trasformati in glucose. I verdura, pasta, pane, avena, u rossu sò e funzione principali di i carbuidrati.

L'usu di caratticidi senzeli, cuntenuti in i dolci dolci, pò cuntribuiscenu à l'avvenenza di reaczioni allergii in u nascitu. Cundutu di zuccheru in u corpu, pudete assicurà a ingressu di zuccheri è frutti. I sperienti cunsiglienu di sguassà di a dieta di una donna incinta, in particulare in i primi anni di gravidenza, cunchju è cioccolatu. A quantità di carbuidrati cunsumati sò sempre in u 60% di u numaru tutali di calori. Tutti sanu chì u corpu umanu hè u 80% d'acqua, per questu hè impurtante per a futura mamma per piglià l'acqua pura è fresca chì cuntene à a lista un listinu di minerali essenziale è elementi traccia.
In tempu di u ghjornu, una donna incinta si cunsumava finu à 2.5 litri di fluidu.
Casu la mità di questu voluminu cumincia nantu à a nutritura, chì anu da esse ancu esse tastate. Comu regula, duranti i primi misi di gravidanza a donna a sviluppà a ticosiccia è u vòmitu. U so corpu perde fluidu. Cù a pèrdita di u fluidu in u corpu, a mancanza di questu pò esse cumpressata da bevi di 200 ml d'acqua ogni ghjornu. Aplica succhi o acqua, preferibile senza gas.

Cusì, sindrumendu, deve esse cunclusu chì per una donna incinta, in particulari in i primi misi di gravidanza, hè impurtante di manghjà un alimentu di qualità, preparatu da prudutti freschi. U nutrimentu vole à equilibru, chì cuntene à a cumpusizioni vitamali, minerali, prutini, carbuidrati è elementi traccia. Tuttu chistu, in cungiunzione cun un stiltu di vita sana, hè garantitu per conduce à u sviluppu normalu di u fiocciu nascuto è mantene a condicioni fìsica di a mamma expectante in perfetta forma, promossi l'evoluzione normale di u futore babbu è mantene a condicione fisica di a donna in a norma.