3 chì omu ùn rinuncia mai

U tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "3 cose chì un omu ùn rinviarà micca". Comu sapemu, tutti l'omi sò assai diffirenti. Tutti anu diverse interesse, vede nantu à a vita, difetti diffusamenti di una particulari affaire. Per esempiu, un omu chì ti piace o amè ghjè qualcosa chì pare avellu malu, o ùn fai micca ciò chì pensanu chì hè ghjustu. In generale, pruvate di cambià in una direzione o à l'altru. Vulete mudificà è blindà da quellu omu ideale chì hà sdecatu nantu à tutte a vostra vita. Duranti u tempu, cumencia per una certa raggiuni per liberà di u so caratteru, è da acquistà parechji qualità novi. Ma ùn vole micca cambià una cosa. Eppuru u capu à u muru beisya, ma di questu ùn hà micca vulutu liberà. E si ùn vole micca, ùn hè micca. Cumu si puderete capisce è esse preparatu per u fattu chì hè da questu chì ùn ùn rinuncia mai in a so vita? Per questu scopu, avemu identificatu e cose più impurtanti per l'omi, in a quale ùn anu più vutallu.

Cusì, u primu u più impurtante per ogni omu hè, sicuru, una donna. Ogni rapprisintanti di u maschile havi u so ideale propriu di bellezza femina. Alcune parechji chimichi slim, altu è altri, chjucu è bassu, o quarchi bastatu. Questu hè micca cusì impurtante. Hè impurtante chì un omu ùn ci nigà micca à cumunicà cù una donna charming. Amu, prubabilmente, più ca qualchese di noi, quandu si prisentanu, quandu sò admirati è cumplistati per elli. Puderete chjamate una zitella, invita à ballà, dite un broma è dite e parolle flattering, perchè in questu manera l'omu vulete chì sicuru d'avè a puleva in i so fiaschi, è susciteghja l'autoestimu è a satisfacite l'autoestimi. Puderanu tuttu questu questu quand'elli anu maritatu, o sò in relazioni serii. L'unica diferenza in questi l'omi hè quì solu, dopu avè intesu cumunicatu cù una donna, ùn anu micca overstep the bounds of decent decency, mentre chì altri pò facenu stu passu conscientu è propiu. Qualchidunu pò ssaccà a so vanità, scambià uni cum'è cumplimenti è dirigitie davanti à l'ochju di una coquette, è parechji omi si aghjunghje à questa lista è intimità fisica.
A seconda cosa, senza chì nisun omu pudere gestione è certamenti ùn mai più ricusà - questu hè u sessu naturali. Sempre è sempre, un forte sessu sempre vulia chì a donna li piacia, è ricunniscì u mondu internu. E ùn pudia micca ricanusciverà, perchè s'ellu ùn hà micca avutu in ellu in u sessu, ùn ùn vulia micca 50% cù ella più. Chì pudete fà da questu. Tutti cù a nostra cucrari. Ma l'omi in questu sensu sò più simpliche è pragmatichi. Allora, quandu avemu bisognu di sentimenti, anu bisognu d'azzioni chì sò assai impurtanti per elli. Certi vichhiri persighjanu u sessu per séntete. I pensanu chì, grazia à i so trucelli è dimustrà a mità di i poserani di u Kamasutra, averà uveru cumu, perchè ellu hè ancu un omu è un maestru in stu mutore. È uni pochi sinceramente vulete dà à u so cumpagnu un piacè è ùn vi manicurà cumpagni acrobàticu cun ella, ma simplificatu à u so cumpagnu. Tali omi sapemu chì di u sessu semplicemente elli ricevenu assai emozioni è diventanu sempri più vicinu à l'altri. A volte sessu per un omu pò esse un scaricamentu dopu à u stress emocionale, o da vice versa, per carcelu cù u putere è l'energia. Sex in a so essenza dà a fiducia chì sta zitella li appartenenu da ellu completamente, perchè tutti i patroni, anchi si possenu una sola notte, un mesi, o per anni di una vita cuntinte è felice. Intimi rilazioni sò una di i cumpunenti di una relazione, senza chì tutti l'altri fattori principianu di perdè e so proprietà. Ancu s'è beddu tutti i ghjorni per u vostru omu amatu, andarete in u fitness, manghja ghjustu è sapienti chì l'aghjunghianu, è in u sessu ùn avete micca aiutu, o peggiu, ùn serà micca à tutte, a rapportu anu anu a scorri. Pocu pocu avete da cumincià à distanza di l'altri, pesti, scandali è esicuzzioni di e relazioni, o una sperienza soda, ma di dulurusa, di stu prublema, rimpiazzà e suduri è muscuni appassiunati. È e tradizione pò principià è a vita diventerà in infernu. In ogni casu, a coppiu avete bisognu di parlà cù l'altri. È ùn tocchi à u to esse amatu, ma ancu chì u sintinu, capisce è confià.
Cusì, da 3 cose chì l'omi ùn volenu più mai, u terzu postu hè occupatu da u restu tempu da a seconda mità o di a famiglia sana. Puderia esse espressa in permanenza solitaria, è in esse in u cercu di l'amici. U vostru omu hà da pudè esse riposu da voi, è ancu di voi da ellu. Sapemu chì questu ùn si senti micca assai piacevule, ma hè un fattu. Hè bisognu di tempu per penserà di parechje cose, di sognu, pernì, o rinunzià. In generale, ellu, cum'è qualsiasi persona normale, deve almenu da parechje micca di a famiglia. Pudete à questu tempu facenu u so favurevule, per esempiu, piacciona una figura, scrivite un versu, pigliate ritratti, canti, ballà, u principale hè chì nimu anu vede o interferiscenu. O quellu chì hà simpaticamenti hè duvete piacè per vede u televuchevuli in solenni fiertà, perchè ùn nisunu cummentà annantu à a so film favurita o ùn hà micca bisognu di cambià u canali à caricazioni.
Certi omi volenu passà u so tempu liberu in u cerculu di l'amici è parlanu solu di qualcosa, ma saranu conversazioni d'omi. Vìddi cun elli di football o pughjilatu, beie una cervida cù un pesce. Va pesca o caccia. In generale, rilassate di a vita è da a so bella è amata. Allora volta in casa cun pienze pienu, cun un corpu lume, è basgià solu, a donna adurata è intrattenente.
Eccu quelli 3 e cose chì sò sempre rispittati da un omu è da ellu ùn mai esse rifiuti. Puderanu esse supprimé individualement per ognuna di elli. Per esempiu, un capriccio, cum'è seante in l'inodore per 20-30 minuti dopu avè lettu un libru fascinante è rivista. O cullighendu in u garage, quandu ellu hà verificatu u livellu d'oliu di motoru per a ssa centesimi anni o oghje constantemente un'altra cosa quì. Eppo, in pocu tempu, questi cusì picciotti ponu esse massi, u principale hè cumprendu cusì è piglià u vostru omu cum'è ellu, cum'è cù e so cumpagnie.