Chì cose ùn pò micca manghjatu in notte?

Per parechji longu anni, era creatu chì manghjà in a notte hè contraindicatu, perchè pò causà dannu seriu à u corpu, cum'è ancu à u purtatu à a crescita rapidu. Bastamente, per riniscene un cena cumpletu piacè pò esse difficili in u casu duverevete in u travagliu passanu l'ore di ghjornu oghje è viaghjate ritornu troppu tardi. Ancu in questu casu pudete cunvultà. Ma vale a pena? Hè dannuu à fà sferisce di notte? Chì cose ùn face micca dannighjà è quale cibo ùn pò micca manghjatu in notte?

Qualessu danu pò esse u cunsumimentu di l'alimenta à a notte?

A sera, e fami di notte, in generale, è di famu di notte, aiuta à restituurà u corpu umanu. In a sera, u prucessu ùn permette micca principià micca solu l'alimentariu, ma ancu accentu. A cena tarda ùn permettenu micca à u corpu per recuperar in a notte.

Inoltre, ultimu pranzu pò causà un sonnu dolore è l'insosma, cum'è a produzzione di melatonina rallighisce.

Grazie à a famiglia di u sera, u corpu di a stizza accumènza a prutezione di e so riserva di grassu, mentre chì risparmià u glucose. Un metru à a notte, pò guidà à guadagnà qualchi sia più.

Avemu vistu chì u cena hè ignorata:

Certu, a notte di a sera hè micca appiicatu à i zitelli è i ghjuvani chì ùn sò micca 23 anni, anu bisognu di alimentazione per a notte, perchè sò sempre in u stadiu di a crescita è di u sviluppu.

Sì ùn avete micca i ragiunate per quessa scopre una caccia tardi, pudete dinù ancu culpa si vulete.

Cosa chì duverebbe fà cena?

Ùn pigliate micca spiriti è e caffeinati nantu à a cerveza. È se ùn avete micca una propensità à a pienezza, pudete manghjarete alimentazioni digeribile facilmente per cena, cù un percentinu percentualità di l'indice glucémico, chì pò ancu esse aduprà torrente.

Un indice glucòmicu hè un nummu da 1 à 100, indicanu chì a fastidiazione di i carbuidrati pò assicurà. A quantità più altu di a nutria di a notte, l'indici glicemèticu, a più faciule ch'ella hè digestione, è ùn hè micca minatu per adurda veloce. Tali nutizie pò ancu accelerà a pruduzzioni di serotonina, chì cuntribuisci à l'aspettu di sullie. I prudutti chì prumove a produzzione di serotonin è melatonin - hormone chì facenu dorme, calma nervi, rilassate i musculi stomachi è tensi.

A ghjente cun diabetes è obèse avete avutu cunvintu à l'alimenti chì anu un ingiru glucémicu. Questi ghjente ùn anu cunsigliatu cum'è manciari à a notte.

In glucose, l'indexu glucémico più altu hè 100. Ogni alta sò: u pane biancu, pancakes, rossu brùchju, zucca carìu, meli. Cumpagnia di zucchinata, patati cociuti, pezzi, kiwi. Purcini, patate, banane, dolce.

A notte pò manghjate un pezzu vegetale è vìviri u vinu biancu luce. A notte hà utili a vìviri un vetro di latti calotte, kefir, tè di camomile cù u melatu, infuzione d'oregano, tuttu questu hè un effettu calmatu.

I prudutti chì à a notte ùn ponu micca.

Ùn hè micca dispiazzatu à notte per manghjà i manciari chì anu un livellu bassu di glucosimu, chì significa chì sò digeruti più lentamente. Tali prudutti includenu: tutti legumi, latte, zucchini, col. U pumite, macaroni (in a fabricazione di e quali varietà di granu solidu sò stati usati), i pumati, cipolle, iogurt. Nuts, mushrooms, prugna, ciliegie, manzili, perez, pesche, secco, albicane, aranci, pompelmo. Spices e spices, anu più appetite. U pesciu, carne, avvicinanza sò digeruti ancu per un pezzu tantu, per quessa ùn hè micca desiderate chjamà quelli prudutti per a notte.

Comu supira l'appetite?

In regula, u sensu di sensu di l'appetite hè più forte ch'è in u ghjornu, ma questu ùn significa micca chì avete bisognu, ùn si pò fà.

À a sera, u corpu di a vita accumula di ricustruisce in riservazioni, affascinando e manciari in i so "bins". Dopu a cena, solu qualchì ora d'oltre voi, voi quarchi cosa di manghjà, per què hè cunsigliu di manghjà un pocu è parechji volte. Andendu in casa da u travagliu, pudete piglià un muccuni cun u curddu o iogurte. In viaghju a casa, hè megliu di vìviri cun u chamomile è di u meli prima, è dopu à 30 minuti, cogliu cù purcelli, pancakes è kefir.

Hè megliu si avete una varietà di alimentazione per a cena, perchè vi aiutavà à assicurà chì e so cumpatizzioni di novu sapori saranu nclini ogni tempu, perchè questu, u sensu di sibilamentu sarà più veloce.

Se 15 minutes before dinner, bevande un vetru di acqua calidez, allura l'appetite diminuinu. Invece di l'acqua, pudetebbite beie un vetro di tè light, incù l'addivatori di latti, o un vetru di kefir. U zuccheru prima di pranzu hè megliu micca di bè, perchè attiveghja a secreziunale di u ghjocu gastru.

Nun manghjate mai un dulce in un stomacu vacu, perchè ùn sguillà gattivi in ​​l'alimentu autluscitu. Prima hè bisognu di manghjà l'alimentariu di u ghjornu ordinariu, è solu à a fine di u manghjà da manghjà pocu di dolci. Cusì ùn avete micca guadagnà.

U ghjornu avissi da principià cù un spaziu chjucu, à a sera, pruvate à cena, ùn ùn avete micca a vuluntà di manghjà assai in a notte.

A menzione à a sera, manghjonu da l'oziu, anu da avè qualchissia à manghjà, anu da esse un bevande di tè, è ancu s'ellu hè una attività interessanti, hè megliu fà altre cose interessanti è interessanti.

Pettite i ligumi è i calori bassa in calori in a frigorifera in un locu prominente, l'altri alimentari chì pudete manghjà in a mattina, cunsigliate per sceglie. In a matina ùn pò micca esse forza per manghjà ogni cosa deliciosa, ma pudete piglià "savore" per travaglià cun sè stessu.

Aromaterapia aiutà à trattà di u famu. Aduprà l'odore di mint, vaniglia, canna è una poma verde. L'olii essenziali sò aplicati à a pelle o inalati, per questu quellu si deve aghjatu una nippa, è l'altra per piglià un forte respiro. E vice versa. Stu metudu di aspirazione di i fioretti vi aiutaranu in particulare aiutà à rinfrescarià a fami psiculugia - l'appetite manifesta solu da u platu appetitissimu vistu.

Per evitarà manghjatu, hè utile in asprazione d'olii essenziali immedanamenti prima di pranzi, ogni nippa finu à 5 volte. Pudete pudè oliu mandarina o casca di aranciu.

Spessu, a sedesta urgànica hè presa per sintimentu di famiglia. U sensu di famu hè di cunsultate s'ellu ci si trova tè verde, u zuccu di uva, u tè d'arba.

Dopu à a cena, avete bisognu immediatamenti di i denti, questu puderà pruvucà un rifarenzione condicionata: dopu chì l'omi di lavurage ùn sò micca manghjatu.