Un omu in a vostra vita

Qualchidunu vole esse ticitu è ​​debbule per i valori e forte spalle di a so secunna mità. Avemu cercatu un omu favurizente, forte è affidante, cum'è u ziziu, ma o avemu sempre in l'amore di sti omini? A nova generazione di i giovani hà marcatu da qualcosa simplicità è femminilià, è ùn avemu micca sempre entendre: vale a fiducia di l'omu di una tale persona? Intendemu di capiscenu: quale hè un omu femminile è pudete cunfidenza?


Echi di a zitella

Prima avemu bisognu di capiscenu: perchè oghje hè cusì rara oggi chì avemu unu un cumpagnu di un forte u forte forte?

Circundendu à l'statìstiche, pudete vede: uni pochi anni fa, a istituzione di a famiglia hà sottuponuta parechji cambiamenti. Se i nostri babbi èranu battendu à creà una célula forte è indestructibile di a sucità, dopu, dopu un tempu, sta tendenza cuminciò à diminuà l'indicatori. E donne emancipate in u desideriu di diventà indipindentu da u sessu più forti hà assicutatu certu statutu in a società, hà pigliatu novi pusizioni è eranu veramenti orgogliosi da i so averebbi. L'indipendenza di e donne hà apprufittendu à l'autoestima di l'omi - anu abbandunatu di sentenu propie difetti di a chjave. Qualchidunu preferutu spuntanu da u strongman, per ùn sguassà pressioni in a gola di e so ambizioni masculina. E chì avete resu à ritornu?

A lot of strong women with children in a so armata, libera da i cô còmie, ma di sfurtunati ghjente per via di a solità ...

Avà capimà - quale l'omu pò una donna hà rientra cù a so pròpia carriera? Una donna senza omu, senza mani forte, senza supportu ...

Probabilmente, quì quì sò i graneddi di a germinazione di i femdi effeminate chì anu criatu da l'amori materni è incuraghjitu (chì hè inevitabbile, perchè tutti i matri sentenu culpèvule davanti à u so figliolu ch'eddu creciò senza u so babbu, ancu s'ellu si sta scelta era sughjutu sottu à a mascara d'una donna di a femina). Un tali un picciottu mai avia vistu davanti un veru dignu di un omu degnu, davanti i so ochji sempre stinciatu e donne chì, avendu vene da u travagliu, stilla cocchi bagnu è lavare a vestitu, anche di u so propiu significatu sociale. L'educazione materna pò esse masculina, ma u peghju hè - u zitellu s'aprì à a dominazione di u sessu dèttili è si senti ancu di più débilé.

In ssu pensu, l'opzione di sviluppà un figliu in una famiglia duia pò passà à l'autra pista - è u zitellu, realizendu chì ellu hè un forte sessu, cumenzarà a cuncessione di u dirittu per i diritti in a so famiglia. Ma tali u ghjovanu pò crecià un misoginu fiatu chì constantemente recupera u so tìtulu di "carrière".

Cumu ricunnosce?

Ùn avemu bisognu di cunsiderà chì un omu di femine pò esse tagliatu da u vostru "radar" in una sola apatia - per esempiu, a so forma di vestitu hè in tuttu irrellevant. Vi vede a femmeali solu per parler à questa persona. Stu omu hè assai più vulnerable chì u restu. Quarchi cosa, avè disputa à voi, ùn hà mancu sughjettu (è forsi ùn mantene) lacrimi, ùn sferisce micca in modu teatralmente e mani, è dumandate di pardunà ancu per ciò chì ùn hà micca impegnu.

Tali omi sò spessu gusti politii, sò sempre darà e so capelli, apre a porta à u restu, aiutà à esce da u carru. I gesti di una giovane di donna, aristocràtica ancu quandu ellu hà intesu in l'affari di ogni ghjornu. Pridyak vi visitarà, dopu à a cena, un ghjovanu ghjovanu, probabbilmente di questu, trascinonu immediatamente per lavà i pranzi, senza scurdà di mette nantu à i mandili.

Vi contarà di a so ghjurnata di travagliu assai detallatu, senza scurdà di esse u lunch break time è a menzione in dettu. Dopu tuttu, accunsentiscenu, a propensità per u dettagliu hè più piace un tatuu di caractere femminile, mentri l'omi, per a maiò parti, ùn vogliu micca fà dentru à u dettu, è prublemi cun narrati longu.

S'ellu hè vinutu per fà una seria o ancu un pocu di una decisione impurtante - un omu chì pensa à a suluzione per un pezzu in tempu, cunziddi tutti l'opzioni è in u stessu tempu teme a miss. Pìglianu per u fattu chì ellu vi cuntattate perchè per qualsiasi aiutu: cumu furnisce i capelli? Comu cocilu borscht da quì hè in u fretru? Cumu si pò cumportu cum'è un co-mistieru, chì hè sempre attentatu di fallu u campu da i so pedi? Cumu cunducerete una entrevista per dumandate è ùn fallenu capu per fà in u fangu?

U ghjovanu femminile cercà in a donna chì assai prutezzione di l'iopru, chì ghjè nurmale attruvatu in un omu da ogni nena.

L'omu femminile: i prosetti è cunti

Dopu avè lettu tuttu di l'anziani, parechji raggette puderanu avè una idea: "Fi, cum'è se elli si ponenu un slobber, un omu assicurativu pocu adattatu per a vita, perchè deve? Tuttavia, ùn hè micca ghjallinaghju per fà una cruz nantu à un sugliu, a primu mancu, un omu feritu. Dopu tuttu, hà u so averebbi:

  1. L'omu d'una donna hè ideali per una donna chì piace à cumandà. Un ghjuvatu in amore darà capriccio di a so a meza - è à u listessu tempu ùn pare micca a piccetta chjappata.
  2. Un tali omu ùn perderà micca a so testa, s'ellu hà a gestione l'ecunumia stessu. Hè capacitu per cumincià a pulitica generale, cogliu cena, toccu i candileri annantu à u perimetru di a tavula ... Vivendu cun un omu ghjovanu, ùn avete micca a prutezzià chì in u vostru assunsi dissolvi, anchiliate vetri o inundate i so vicini - u sensu di puliticu di a so casa hè stata impurtante per ellu , ca per voi.
  3. Ùn mai micca sentate una strada fresca è rintrachjata versu ellu stessu. Certi omi in questu modu pruvate à attaccà una zitella più vicinu à ella - dicenu, ellu vai dopu à mè, sarà aduprà - è cusì amarà più. In u nostru casu, pruvate di ricivverà, ancu timidamente, senza parolle forte è atti crazy, ma ùn puderete aiutà a sentitez quantu vulente vi trattà.
  4. L'omu femine, in generale, sò assai romantichi. Li piaci à fate piacè à a so dama di u core: scrive ponenu, abbandunete avè ughjettu di un bonu ghjornu sottu un magnetu à a fria, dài fiori senza mutivu, pigliate u pianu di u cinese per l'ultima fila ...
  5. Esperienze una forte attrazione à a zitella, ancu un omu vulnerabile è un timore timido serà capaz di l'attu di l'omi, sopratuttu se a quistione hè nantu à a vostra salvezza - in ogni casu, ùn hà micca bisognu di fà per fallu di bullies.

In a feminità eccessiva di u caratteru di u ghjuvanottu pudete truvà u vostru propriu minimu:

  1. Ùn avete bisognu di cunfiderà troppu nantu à u fattu chì u zitellu fa piglià decisioni seriu nantu à a vita - vi preparate à assumis esse responsabilità per voi stessu per i picculi atti di voi stessu.
  2. Per esse un omu timido è vulnerevule per truvà un travagliu decente, hà da esse impastatu. Serà difficiule per un zitellu suttastà a scelta di carriera, ancu si ellu ci hè sapienti bè è capacità per migliurà. Hè assai probabili, menu intelligente, ma i culleghi persistenti è assertivuli di stu pianu avaranu a so passata veloce.
  3. Sì ùn avete micca cusì intimatu per e chjave constante è di currispundenza, se hè menu romantica - pò esse moltu à u tempu da a so desiderata scurazione di passà cun voi un minutu gratis. Ma hè male? Possibile ùn hè micca ellu, ma u vostru minus ...
  4. I amate di i so cumpagni di ruvidaci si sentenu affullati in a presenza di questu omu: ùn hè micca faciule simplificatu, catturà u so amicu triste, u pricurà per sorte di tutti è si sò cun ellu solu.

Ùn si pò dì chì una donna hè una donna - hè definitivamente bona o definitivamente mala. Puddinu, una donna hè un omu - hè micca chjaru micca ambiguu. Sicondu a natura di a ragazza, una persona si mette in un criaturu è un bellu cumpagnu di vita, è qualchissia hà caputu chì averebbe pussidutu un omu forte è cunfidente - è per quessa, i giovani vulnerabbli ùn anu micca pussutu risponda à voi perchè durante longa.