Capricci infantil

À l'età di 18 à 30 mesi, quandu un zitellu hà amparatu à movimentu, i cunflitti trà un zitellu è un adultu pò pudè arise.

A sete da a cunniscenza è a bundanza ingombante di u zitellu piglianu e genitori di rigalu strettamente, o, per contru, ignore l'interessi di un zitellu violentu. Se ùn avete micca "cooperazione" durante l'alimenta, vanu à dorme o vestitu, u zitellu hè prova di furzà.

Coercion agrave solu a prutesta. E se, punendu, l'adultu hè ancu inconsistente, a disobbidenza criscia. Per esempiu, i genitori spessu a travaglià tardi - ùn anu micca l'uppurtunità di trattà cù u zitellu tuttu u tempu. O a mamma è u babbu si sò stati fugliati, sò irritati è cunzidenu culpabiltà.


Facenu esigenzi lògichi, mostranu i zitelli chì ùn avianu micca e pruvà. U zitellu persenta à capitu.

Parenti, per fà u so postu, diventanu aggressivu, distruzendu in u zitellu u restu di un sensu di sicurità. Comu u risultatu, addiventa un disubbidientu, separatu da i so genitori è pò ancu trattà a discussioni amici cù l'ostilità.

I figlioli d'anni trè anni di età anu compostu e funziunamentu di i cumpurtamentu è a cumunicazione. Avà u rolu impurtante jugerà a capacità di u genitori di sustene l'autoestima di u zitellu. Hè bisogna à incitarà a so indipendenza, ma permettenu ancu chì u zitellu per affruntà i consecuenzii di cumportamentu inutilmente, senza punizioni. Se a relazione trà u genitori è u zitellu ùn manca a calidez è a sensibilità, dopu trà elle ùn ci hè disprezzu è amargura: a cumunicazione si produciu solu quandu chì qualcosa hè assai necessaria, è u zitellu hè prova di alcuni risicate per quale.

Accaduti à l'agressivitat di i ghjovani pò esse dimustrendu in a kindergarten. Iediatori si lamentanu, è u genitori formate l'imaghjini di un ziume incontrollable, ostili è disubbidienti. U zitellu ùn accetta micca a règula di cumunicazione, perchè raramente hà da pagà perchè sò stati usu di modu di cuntrollu. U zitellu chì ghjè vicinu à u scantu di a punizioni, hè furmatu da motivazione esterna: faci tuttu ciò per appellu à l'altri. I patrimoniu internu sò dislocated: pudete chjappà, ma ùn pò micca vinuti.

Un zitellu à l'età di 2.5 anni ùn deve micca bisognu di ciò chì vole. Ma u capricciusu u figliolu necessiteghja aiutu à calmà - ùn cunnosci micca cumu fà. Per fà questu, utilizate assai prudutti diffirenti quantu pussibule, chì serà un esempiu per ellu. Per affucà u sensu, hè necessariu per u zitellu per distinguishte entre elli. Aiutu per intende: "sì triste", "sì arraggiatu", ecc.

Frite à u zitellu, nantu à quessa, u so autoestimu hè furmatu. Ùn sò micca limitati solu per a parolla "ben fattu", ma esse specifiche: "Avà, puderete calmà quandu era in còllera. Clever! "

Cumplighendu in attività di u ghjornu cù u zitellu. Allora ellu hà amparatu à risolve i prublemi nantu à u so propiu è serà capaci di cunfidenza di voi quandu i sappressione annunziate.

Se un zitellu piglia l'histerìa, ùn anu ingeratu cun ellu. Scupru qualcosa chì ùn piace o ùn preoccupa, è pruvate a truvà solu una solu. E ricordate, u punizioni immediata ùn devi micca à qualcosa bè.