Divinazione per Natale in u spaziu - una tecnica di divinazione

In i vechji ghjorni un fortune-telling per un ispilu hè struitu per esse u più veritativu. Legends dicenu chì un ispalla hè una frontiera di l'altru rimoriu è di u veru, tutti i signi di i piani è i costi in relazione à specchi ponu riferenu à i pardonidenti. U spille hè ancu un amuleto affidatu: riflessu in ellu, l'spiritu malignu a perdita istante u so forza. U rituali cù specchi hè adattatu per i zitelli cun imaginazione, persone impressibule è nervu à pratica ùn hè micca cunsigliatu.

Divinazione da u Spice per u Natale

Ideale, avete bisognu à un locu "impuru", à 12 noon nantu à a vigenza di Natale. U ritu avissi da esse accumpagnatu da a solenza, a semicircatura è u silenziu. 6 i meglius:
  1. Pigliate dui specchi - petite è grande. Unu à pugile / nantu à u muru, l'altru - di mantene in li ghjinochji davanti à u muru in u muru, perchè un moddu longu si forma in u muru. Puscia dui candileri idèntici nantu à ogni parte, cuncintrà è mira à a fini di u passaghju. Prima di l'iniziu di a visione, a flama di i candelà perde a so splendenza, u specchiu s'ammuccieghja. A stu puntu pudete vedà a so fidanzata.
  2. Salute à a mezzanine à a intersezzione, pigliate un speculatore cù voi. Pensate mentale di una farfacciata, sca un circhiu circhendu. Cari vicinu à u specculu, dicenu: "A me prometitiva, venite à mè nantu à una bola di neve bianca, apparevi in ​​a strada". In u spechju pudete vede parechji visioni è senti un sonu tranquillu. Sì aviti furtunatu, u specchiu riflettarà u futuru sposu caminava per a strada. Cù u sonu di u funerali chiancieddu è a visione di u casottu, hè bisognu di leghje a preghiera "U nostru Patre".

  3. Andà à a finestra cun un pezzu specchiu è "aghjunghje" in un mesi glowing in u celu. Dopu qualchì tempu, un riflessu di parechji mesi parevendu in u specchiu. U so numeru predice u numaru di membri di a famiglia di a famiglia di u futuru maritu.
  4. Preparate dui chjusi di a chjesa è trè mircelli. Puscia dui identitarii contr'à l'altri, davanti à pusà i candileri chjuche. U terzu ispìritu pare avanti. Scopre un cercolu circhendu à sè stessu è fà una curretta per a cumpagnia chì saldanu dopu. Impurtante: ùn pudete micca vultà! Se a visione dura assai, dicenu: "Chur me" è sopra a cannila.
  5. Pigliate un specchiu di pezzu, fate l'acqua è esatte à 12 o'clock à u vaghjime di Natale scorcia per friddà. Quandu u spechju pare parechje mudele per entra in a stanza è cumincià à divinazione. Circles indumenta a prusperità, i chjazzi - nantu à l'adversità di a vita, i spruce branche predice un travagliu duru, trianguli - furtuna in affari di amori è successu.

  6. Pigliate u sali, un grande specchiu di torna, duie chjusi di a chjesa, un vetru d'acqua. Aspittendu per 12 o'clock in a mattina, mette u specchiu nantu à a mesa "nuvola", gràzia 13 reculse. Fate candelli inghjinate nantu à i dui banchini, pusendu à a tavula, chjaramente dicenu: "U focu hè forza, u salitu hè lagrimi, u speculu hè u lavu, dìcimi chì avvenimenti sò per mè in u futur". U ghjornu hà da esse esse exacte 13 volte, è poi mangre un pocu di sali è biarà l'acqua da u vetru. In u spaziu, visioni cumincià à appare. I sònnii dopu stu rituali sò cunsiderati prufeti. Impurtante: prima di guessing unu deve tene à i salati.
U significatu di divinazione per u Natale nantu à u specchiu hè sempre u stessu - per vede l'imaghjini di u futuru maritu. U momentu exactu di l'aspettu di u cundanna in u specculu ùn si pò micca previstu, u misteru di l'avvene pò ancu esse rivelatu in u sognu di sogni dopu à u ritu màgicu. Dopu à a fine di a fortuna, deve dì u charm-charm o leghje a preghiera.