Un studiu di u statu di depressivu in i donni in u periodu postpartum

A voti la prima volta dopu à u prigione hè perceivedu da a mo mamma cum'è tutti i ghjocesi famusi ghjoculi di Natale - tutta a cosa hè stata d'urdinà, ma ùn ci hè nudda cuntintizza. In u nostru tempu, l'estudo di u statu dipresprendi in e donne in u periodu postpartum hè bè bè cumu per dichjarà - questu hè un statu normale per i milioni di donna. Ùn culpèvule è, in particulari, anu in còllera di u zitellu.

Di sicuru, sapete chì u nascita di un zitellu ùn hè micca solu una gran gioia, ma dinò un travagliu enormu. Lighjiti chì dopu à dà nascita, assai donne sperienze a sensazione di disappromezza è falza. E, sicuru, ùn avete micca pensatu chì tocà per tè. Ma chì si pensate chì e spettazioni chì avete assuciatu cù u nascita di un ziteddu ùn eranu micca justificati? Cumu da turnà l'alegria di a maternità, pese cumèntesi disappraisos?

Ùn pensate micca chì quelli sentimenti passanu per elli. Sicura chì u tempu guaria. Ma certe volte bisognu di travaglià nantu à sè stessu. È a curazione più efficafie per a frustrazione hè di vedà a realità in personu, è di ùn avè mantenitu nant'à aspirazioni injustificate impeghjite, è accettà ... cun gratitude.

U Erditù ùn hè micca una festa

Alas, u cursu di u partitu spessu diffède da u scopu ideale chì avete cumpilatu in anticipu. In ssu locu, u prucessu di nascita ùn pò micca esse cumu u pianu, pò ancu esse una situazione d'urabilisazione. Paternità pò cumportanu in una manera imprevisu è u babbu stessu ùn ponu micca esse cumu si puderete esse.

Meditation per tristezza

Per trattà per questi impressioni negattivi in ​​u periodu postpartum, vale ... dicendu "ringraziu". Prima di tutti, ringraziate à mè stessu, di qualchì manera, avete fattu vita à un omu. Ùn avete micca bisognu di rispittà l'expectativa - nè a vostra, nè a to famigghia, nè l'instructore di i corsi per a donna incinta. Ai duverebbe - hà dani nascita, è questu hè un fattu indisputable!

Sì l'arraggine di frustrazione hè u resentimentu di u persunale medica, pruvate à circà l'ochji. Un mèdicu ùn vulerà dà a mamma è à u zitellu. Dunque, per sicuru chì u vostru duttore hà fattu ciò chì hà cunsideratu u più correttu in questu tempu. I nuvelli jointi ùn campà micca in l'expectativa? E quale si sapi cumu si andà in modu chì u to cumpagnu ùn era micca in u circondu ... È più impurtanti - Solu ricuà e vostre migghiuri, fighjatu. Eccu hè - u risultatu principalu di i vostri sforzi. Ùn hè justificatu?

Mamma in casa

Quantu occasioni per l'esperienze falà nantu à mamma dopu à u ritornu di l'uspidale! Quandu anu studiatu u statu dipresprendi in e donne in u periodu postpartum, spécialistes arribanu à a cunclusioni chì a mamma nascita ùn hè solu ad accuralla à a nova routine di ghjurnata (è di prima - à a so mancanza), di frequenza è inizialmente incòmoda - alluttendu, à fatigue, ma è à una nova pusizioni di a famiglia. Dopu tuttu, quantu era prima di a nascita? A futura mamma era in u centru di l'assistenza è l'attente, è avà u locu hè ghjucamente okkupatu da un babbu novu. Ma dopu, a mo mamma, chì hà fattu assai sforzu nantu à a so prisenza, hè megliu sustegnu!

Pi assai, a frustrazione hè, versu u cuntrariu, senza cambiu attitudine - in solitu da u cantu di u cantu. Succe in famiglie induve u cori misciu, u rispettu, a ternità. E a donna crede affinchì chì cù u nascita di u zitellu tuttu sera bella, pruvatu di "esse" u maritu, ùn sapendu chì hè un grande cambiamentu - questu hè un accentu chì ùn hè micca capacitu per rinfurzà a famiglia inizialmente fràvili ... È in e famiglia più prusperità l'apparenza di migliori, sipara a coppula d'altri - quandu i dui sò in silenziummi forti, com'è s'iddu di disappruverà: "Cumu ùn si capisce micca?".

Meditation per tristezza. Hè sorprendente chì vene difficiule per quelli di noi chì dicenu: "aiutatimi, sò fatta", "Ùn averu sbagliatu ch'e aghju fattu tumbatu - dite à mè, vi voi ancu com'è me?", Fate u sforzu di parlà a listessa lingua cù i parenti. Hè vale a pagà tribute à situazioni tali - hè una lezioni valiosa, chì dà l'opportunità per amparà à parler apertumente di i so sentimenti, d'experiences, di bisogni. È esse preparatu per u fattu chì ùn sò micca sempri trovanu una risposta. Eppo, stu zitellu precisa ogni bisognu per esse cumpletu. E noi, adulti, avissiru esse tassi tolerà è incù falluti ... Ma vale a pena!

Baby in armali

Forsi la discepzioni più amarga hè l'expectativa inghjustificata annantu à u babbu novu. Fighjà cun elli hè difficiule, sè ùn solu per chì ogni mamma ùn dicidarà d'avè per esse affirmatu chì ùn ùn senti sempre sensibilità di u zitellu ... Ma in u nostru putenzi chì permettenu deceptionu dà l'amore di u zitellu! Chì pruvà l'esperimenti negativi di a mo mamma? Prima, l'aspettazione è u cumpurtamentu di u natuvulu. Hè assai tiny, u so corpu hè dispunibbili è s'assumiglia à una spiderina, a so pelle scàccia ... È ùn hè micca di circà aiuta per dà à i so parenti, smiles grati è dolci dolci, ma solu esigene - l'attenzione, cura, u latte, a vostra presenza ... In segundu , i migghiuri sò assai difficiuli di cumprenderà - quì chianciule è chì fà? Canciai diaper, canti songs, feed o calma? Di tutti i costi, averebbiuti, cunflitti cun l'autru, besiege. Ma cumu si capisci ancu per piglià u zitellu in i vostri braccia o micca, per esse a prassi appendici à un bassi separatu, l'alimenta cum'è secondu u regnu o à a dumanda? U terzu, a mamma pozza immerse in u pianu depressivu in u postpartu, a dependenza completa di u zitellu nantu à ella. Sempre voli metta nantu à e so braccia o à u pettu, u sicuru, ghjustu cù u stroller. E quantu a cura di a famiglia è sè?

Meditation per tristezza. Eppo, ora hè u tempu per dà à ringraziu ... à a natura stessu. Dopu tuttu, hà deliberatamente urganatu tuttu ciò chì voi, in fattu, ùn deve micca bisognu di "instructions" à u zitellu. Perchè ghjè oghje ciò chì u zitellu hà bisognu è cumu si cumportanu. In ogni donna, ci sò instinti maternali, memoria genetica, rifletti, in fine! E ùn importa ciò chì parechji libretti intilliggenti di leghje, u principale hè d'esse à voi stessu.

Perchè hè cusì cusì duru per sopr'à un zitellu chianci? Iè, perchè u sistema nervuali di a mamma viaghja cunfine assai è ferma signalatu u corpu entu: "Venu prestu à u zitellu, pigliate nantu à i manichi, nutreghju!". È a pseudoeducazione - per rinfigurà l'impanzini in annessi, in un sonu cumuni, in cuntattu cù a mamma - ungezza sola a so frustrazione, com'è s'è pruvatu a forza di volontà per suppressione u sensu di famu o sedendu.

E pudete esse aghjustate à a natura per u fattu chì hà datu, e donne, questa abilità unica - ùn solu per dà nascita, ma ancu per amà misce. E più chè pensanu à u zitellu, fighjate u so facci seriu, alimentate u so latte, struisce a foglia à sè stessu, eseguisce un corpu più chjubitu - l'amore è più di l'amuri l'impone.